Camping La Magerie

3 reviews over Camping La Magerie in het Nederlands

Wow, wat een uitzicht!

E. Baas
24-4-2013

Nog nooit hebben wij op zo'n enorme kampeerplek gestaan, schitterend uitzicht op bergen en omgeving. Dat het sanitair ietwat verouderd is, je 's avonds lauw doucht vond ik minder erg, het was toch erg warm dus wel lekker eigenlijk. Het zwembad fantastisch, voor kinderen verder weinig geregeld maar die vinden elkaar wel om te spelen. Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke camping voor rustzoekers

Familie van der Ploeg
21-8-2012

Wij zijn net terug van onze vakantie op camping La Magerie.

We hebben er een heerlijke tijd gehad en denken er met veel plezier aan terug. De camping heeft ruime tot zeer ruime plaatsen. Ook is de camping mooi en rustig, beheerder(s) vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend is er vers brood te verkrijgen en 's avonds is er de mogelijkheid heerlijk te eten.

Het sanitair wordt goed schoongemaakt maar is gedateerd. Het zwembad is prima!!

Roger en Pierrette, dank jullie wel en tot volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Echte franse (Luxemburgse) gastvrijheid geweldige grote plaatsen en bijzonder kindvriendelijk!

En dan natuurlijk het magnefique uitzicht op de 'Roche colombe'

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magerie in La Roche sur Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.