Camping La Magerie

9,1

3 reviews over Camping La Magerie in het Nederlands

janneke van den Berg,
22-11-2018

het is echt heel mooi! We konden zelfs mars 's avonds zien!! mooi en schoon sanitair en daarbij is de eigenaar heel vriendelijk een spreekt ook een beetje Nederlands, Je kunt brood bij de eigenaar zelf bestellen en het is echt heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

leuke kleine gezellige camping

gjjk
17-8-2010

mooie uitzichten vanaf deze camping op het stadje Roche sur Grane en op de Saone bergen. Sanitair is simpel maar net goed genoeg. Leuke omgeving waar veel te zien is. Lekker zwembadje en vooral hele grote kampeerplaatsen. Weinig Fransen en dat is ook wel eens lekker rustig 's avonds.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Kookkunst met Michelinster

R. van Tuijl
2-8-2009

Wij zijn hier in juli 3 dagen geweest als onderkomen voor onze ezelwandelvakantie. De camping die ook chambres heeft, wordt gerund door een ouder stel uit luxemburg. De camping is zeer zeer eenvoudig en lijkt meer op een boerencamping. Klein zwembad, maar blijkbaar was het water lekker warm. Je hebt hier de gelegenheid om halfpension te boeken, ook als je op de camping staat. En wat krijgt je dan lekker eten. Mijn petje af voor de mevrouw. Bijna in haar eentje kookt ze voor zo'n 20-25 personen. Een uitgebreid4 gangendiner. Heerlijke salades, lekkere hoofdgerecht, uitgebreide kaasplank en wat lekkers na en afgesloten door koffie of thee. En dit alles wordt voorafgegaan met een aperitief en tijdens eten, rode of rose wijn. De omgeving is mooi om te wandelen/fietsen. En het weer in de Drome is erg zonnig en warm.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magerie in La Roche sur Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.