Camping La Magerie

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J.

Een camping om vaker te bezoeken

J.,
28-10-2016

In de tweede helft van september een week met caravan gekampeerd op camping La Magerie. Ontvangst hartelijk. Campingeigenaar Roger zette zelf onze caravan op de ruime maar wat aflopende plek. Met zijn hulp stonden binnen een mum van tijd perfect en zoals we dat wilden. De camping heeft ruim 30 erg grote plaatsen met schaduw en zon en met aan de oostzijde een schitterend uitzicht. Wel broodservice, geen table d'hôte in september en nog maar een tiental kampeerders. Goede wandel- en fietsmogelijkheden vanaf de camping. Houd wel rekening met hoogteverschillen. Veel routekaarten gratis verkrijgbaar bij de eigenaar. Leuke authentieke dorpjes in de buurt. Eigenaars hebben goede tips voor tochtjes. Kortom, wie van rust en natuur houdt, zal na de eerste kennismaking deze camping vaker willen bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016
Volgende reviewVolgende