Camping La Magerie

9,1

20 reviews over Camping La Magerie in het Nederlands

janneke van den Berg,
22-11-2018

het is echt heel mooi! We konden zelfs mars 's avonds zien!! mooi en schoon sanitair en daarbij is de eigenaar heel vriendelijk een spreekt ook een beetje Nederlands, Je kunt brood bij de eigenaar zelf bestellen en het is echt heerlijk.

In een Woord Gewéldig!!

Stefan Heins,
7-11-2018

Op aan raden van mijn Ouders meegegaan we stonden aan de buitenkant ...wat een prachtig uitzicht🙌

De camping eigenaar was echt geweldig kwa hulp, hij spreekt ook Nederlands wat ook fijn is!!

Heerlijk gegeten wat door de familie van de camping zelf klaar word gemaakt...en dat was niet weinig kan ik je zeggen😂😵

Sanitaire was echt Super netjes en net vernieuwd...

En het zwembad was geweldig!! Ondanks dat de TGV in de Buurt langs komt stoort het Totaal niet ...maar om het verhaal af te sluiten echt een geweldige Camping om tot Rust te komen!!

Zalig

J. Zorn,
28-9-2018

Alles is al gezegd over deze camping. Ook ik ben onder de indruk.

Toch nog een klein aandachtspunt. Voor mij mag de douche water temperatuur iets hoger en zeker het warme water bij het afwassen.

Voor de rest een paradijsje in Frankrijk.

Wat een heerlijke, sfeervolle camping! Prachtig gelegen, fraai uitzicht, perfect en nieuw sanitair, aardige beheerders die je 's avonds een overheerlijke table d'hote voorschotelen! Wij waren hier slechts 3 nachten maar we komen hier zeker nog eens terug! Aanrader!!!

fantastisch,vooral het uitzicht op de bergen

Carla Grandiek,
29-7-2017

fantastische grote plekken

Een camping om vaker te bezoeken

J.
28-10-2016

In de tweede helft van september een week met caravan gekampeerd op camping La Magerie. Ontvangst hartelijk. Campingeigenaar Roger zette zelf onze caravan op de ruime maar wat aflopende plek. Met zijn hulp stonden binnen een mum van tijd perfect en zoals we dat wilden. De camping heeft ruim 30 erg grote plaatsen met schaduw en zon en met aan de oostzijde een schitterend uitzicht. Wel broodservice, geen table d'hôte in september en nog maar een tiental kampeerders. Goede wandel- en fietsmogelijkheden vanaf de camping. Houd wel rekening met hoogteverschillen. Veel routekaarten gratis verkrijgbaar bij de eigenaar. Leuke authentieke dorpjes in de buurt. Eigenaars hebben goede tips voor tochtjes. Kortom, wie van rust en natuur houdt, zal na de eerste kennismaking deze camping vaker willen bezoeken.

Hele mooie camping goed ontvangst

DIRK bakker
28-8-2016

Mooie camping we waren daar met de camper,we hadden niet geboekt.We kregen een mooie plaats het was de bedoeling 2 dagen maar het werden er vier. Heerlijk gegeten bij de camping leuke eigenaar die als je vragen had meteen voor je klaar stond .een geweldige camping waar we graag nog een keer terug komen

Heerlijke camping

Luc
20-8-2016

De Luxemburger Roger heeft hier met zijn camping La Magerie een waar paradijsje geschapen met 35 grote kampeerplekken. De plaatsen aan de achterkant van de camping bieden een fantastisch uitzicht over de prachtige bergen van de Drôme. De plekken zijn echt ruim en bieden veel privacy. Het sanitair is gloednieuw en schoon. Wel soms een rioollucht te ruiken. Heerlijke douches. Bij volledige bezetting zijn 4 douches wel wat weinig. Verderop ligt een klein zwembad met ligweide. Het ligt door begroeiing erg ingesloten terwijl een mooi uitzicht op het hoger gelegen dorp mogelijk zou zijn. De camping heeft veel Nederlandse en Luxemburgse gasten. De Luxemburgers vormen een kliek maar wij hebben er ons niet aan gestoord. Roger ontvangt je allervriendelijkst en is zeer hulpvaardig, bijvoorbeeld bij het goed plaatsen van je caravan. De omgeving is schitterend en biedt veel. Vanwege de redelijk hoge ligging is de camping wel mistral-gevoelig en 's avonds steekt er vaak een bergwind op. De camping ligt best afgelegen. Voor de boodschappen moet je naar Grane (6km, zeer fijne winkel) of Crest (8km). Er is een broodservice en table d'hôte. Op donderdag pizzawagen met heerlijke pizza's! Wij hebben een heerlijke tijd gehad op La Magerie! Mooie, goed verzorgde en rustige camping!

Prachtige plek!

Dineke
27-9-2015

Prachtige camping in een even zo prachtige omgeving met een heerlijke, ontspannen sfeer. De, meer dan, vriendelijke eigenaren is geen moeite te veel en serveren heerlijke diners.

De plaatsen zijn zeer ruim en het sanitair splinternieuw en goed onderhouden.

Fijne ontspannen camping

Campgast
4-8-2015

De sfeer op de camping is heel ontspannen en fijn. De plaatsen zijn groot en de omgeving is prachtig. Het nieuwe badhuis is écht prima en doet modern genoeg aan. De eigenaar en gasten houden het goed/redelijk schoon.

Verwacht geen animatie, restaurant, super vlakke plaatsen. etc... Maar electriciteit is er wel en ook meerdere watertappunten.

Minder fijn vinden we de loslopende honden en het ontbreken van controle op wie zich op de camping bevindt. Geluid van het TGV-viaduct is er wel, maar stoort niet.

Maar heel fijn zijn de staplaatsen en de sfeer.

Wij hopen nog eens terug te kunnen komen en vinden deze camping een echte aanrader voor iedereen die niet veel anders zoekt dan een rustige en mooie plek.

De plekken die niet aan de rand met uitzicht staan zijn ook de moeite waard ;-)

Oh ja, de Drome is natuurlijk prachtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magerie in La Roche sur Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.