Camping La Magerie

CampingWeer vandaag26°16°
Camping La Magerie
8,7

16 reviews over Camping La Magerie in het Nederlands

fantastisch,vooral het uitzicht op de bergen

Carla Grandiek
29-7-2017

fantastische grote plekken

Oude reviews (archief)

Een camping om vaker te bezoeken

J.
28-10-2016

In de tweede helft van september een week met caravan gekampeerd op camping La Magerie. Ontvangst hartelijk. Campingeigenaar Roger zette zelf onze caravan op de ruime maar wat aflopende plek. Met zijn hulp stonden binnen een mum van tijd perfect en zoals we dat wilden. De camping heeft ruim 30 erg grote plaatsen met schaduw en zon en met aan de oostzijde een schitterend uitzicht. Wel broodservice, geen table d'hôte in september en nog maar een tiental kampeerders. Goede wandel- en fietsmogelijkheden vanaf de camping. Houd wel rekening met hoogteverschillen. Veel routekaarten gratis verkrijgbaar bij de eigenaar. Leuke authentieke dorpjes in de buurt. Eigenaars hebben goede tips voor tochtjes. Kortom, wie van rust en natuur houdt, zal na de eerste kennismaking deze camping vaker willen bezoeken.

Hele mooie camping goed ontvangst

DIRK bakker
28-8-2016

Mooie camping we waren daar met de camper,we hadden niet geboekt.We kregen een mooie plaats het was de bedoeling 2 dagen maar het werden er vier. Heerlijk gegeten bij de camping leuke eigenaar die als je vragen had meteen voor je klaar stond .een geweldige camping waar we graag nog een keer terug komen

Heerlijke camping

Luc
20-8-2016

De Luxemburger Roger heeft hier met zijn camping La Magerie een waar paradijsje geschapen met 35 grote kampeerplekken. De plaatsen aan de achterkant van de camping bieden een fantastisch uitzicht over de prachtige bergen van de Drôme. De plekken zijn echt ruim en bieden veel privacy. Het sanitair is gloednieuw en schoon. Wel soms een rioollucht te ruiken. Heerlijke douches. Bij volledige bezetting zijn 4 douches wel wat weinig. Verderop ligt een klein zwembad met ligweide. Het ligt door begroeiing erg ingesloten terwijl een mooi uitzicht op het hoger gelegen dorp mogelijk zou zijn. De camping heeft veel Nederlandse en Luxemburgse gasten. De Luxemburgers vormen een kliek maar wij hebben er ons niet aan gestoord. Roger ontvangt je allervriendelijkst en is zeer hulpvaardig, bijvoorbeeld bij het goed plaatsen van je caravan. De omgeving is schitterend en biedt veel. Vanwege de redelijk hoge ligging is de camping wel mistral-gevoelig en 's avonds steekt er vaak een bergwind op. De camping ligt best afgelegen. Voor de boodschappen moet je naar Grane (6km, zeer fijne winkel) of Crest (8km). Er is een broodservice en table d'hôte. Op donderdag pizzawagen met heerlijke pizza's! Wij hebben een heerlijke tijd gehad op La Magerie! Mooie, goed verzorgde en rustige camping!

Prachtige plek!

Dineke
27-9-2015

Prachtige camping in een even zo prachtige omgeving met een heerlijke, ontspannen sfeer. De, meer dan, vriendelijke eigenaren is geen moeite te veel en serveren heerlijke diners.

De plaatsen zijn zeer ruim en het sanitair splinternieuw en goed onderhouden.

Fijne ontspannen camping

Campgast
4-8-2015

De sfeer op de camping is heel ontspannen en fijn. De plaatsen zijn groot en de omgeving is prachtig. Het nieuwe badhuis is écht prima en doet modern genoeg aan. De eigenaar en gasten houden het goed/redelijk schoon.

Verwacht geen animatie, restaurant, super vlakke plaatsen. etc... Maar electriciteit is er wel en ook meerdere watertappunten.

Minder fijn vinden we de loslopende honden en het ontbreken van controle op wie zich op de camping bevindt. Geluid van het TGV-viaduct is er wel, maar stoort niet.

Maar heel fijn zijn de staplaatsen en de sfeer.

Wij hopen nog eens terug te kunnen komen en vinden deze camping een echte aanrader voor iedereen die niet veel anders zoekt dan een rustige en mooie plek.

De plekken die niet aan de rand met uitzicht staan zijn ook de moeite waard ;-)

Oh ja, de Drome is natuurlijk prachtig.

Camping voor rustzoekers

Bets Put
25-7-2015

Mooi zwembad. Aardige camping eigenaar. Staat altijd voor je klaar. Schoon sanitair. Ruime plaatsen. Op enkele plaatsen schitterend uitzicht. Zijn wel meestal al besproken. Table d' hote mogelijk.

Voor kinderen is er alleen het zwembad. Een wip en een evenwicht balk.

Omgeving goed om te fietsen. Wel met een goede versnelling.

Zijn langer gebleven als aanvankelijk de bedoeling was. Hadden geluk dat de plaats vrij was.

Kortom wij hebben genoten.

Fantastische plek

wil en wim de Graaf
23-1-2014

Camping La Magerie in Roche Sur Grane is door ons al zo`n 14 jaar geleden ontdekt en sindsdien komen wij er elk jaar wel voor enkele weken logeren.

Dit plekje is als thuiskomen, prachtige omgeving, grote staanplaatsen en een zeer vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar.Zonder allerlei kampregels is de sfeer er erg gemoedelijk en houdt iedereen de camping netjes, waar vind je dat. De Luxemburgse eigenaren hebben er erg veel tijd en energie in gestoken om de camping tot een parkachtig geheel te maken.

Wie dat kan waarderen kan zich geen beter plekje wensen en neemt het simpele en onverwarmde sanitair gewoon voor lief.

Wow, wat een uitzicht!

E. Baas
24-4-2013

Nog nooit hebben wij op zo'n enorme kampeerplek gestaan, schitterend uitzicht op bergen en omgeving. Dat het sanitair ietwat verouderd is, je 's avonds lauw doucht vond ik minder erg, het was toch erg warm dus wel lekker eigenlijk. Het zwembad fantastisch, voor kinderen verder weinig geregeld maar die vinden elkaar wel om te spelen. Wij hebben genoten.

Heerlijke camping voor rustzoekers

Familie van der Ploeg
21-8-2012

Wij zijn net terug van onze vakantie op camping La Magerie.

We hebben er een heerlijke tijd gehad en denken er met veel plezier aan terug. De camping heeft ruime tot zeer ruime plaatsen. Ook is de camping mooi en rustig, beheerder(s) vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend is er vers brood te verkrijgen en 's avonds is er de mogelijkheid heerlijk te eten.

Het sanitair wordt goed schoongemaakt maar is gedateerd. Het zwembad is prima!!

Roger en Pierrette, dank jullie wel en tot volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magerie in La Roche sur Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Magerie scoort een 8.7 uit 10 op basis van 16 reviews.