Camping La Magerie

FrankrijkRhône - AlpsLa Roche sur Grane

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Magerie voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 28 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 28 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over La Magerie

• 9Roel25-09-2020

Super camping, grote plaatsen, zeer behulpzaam

Hele fijne camping. Mooie grote plaatsen. Super nieuw sanitair en erg schoon. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ze spreken duits en nederlands. Roger zet met zijn mini John Deer je caravan op zijn plek als je dat wilt. Enkele dagen per week is er table d'hote: een echte aanrader! Lekker, gezellig (ook in corona-tijd) en niet duur. Zwembad is niet groot, maar wij waren vaak alleen in het water. Het is niet verwarmd dus wel fris, maar lekker als je eenmaal door bent. Wij komen hier zeker nog vaker terug!

• 8Anneke17-09-2020

Deze camping is erg rustig en prachtig gelegen. Wel zit je overal ver vanaf maar dat mag de pret niet drukken. Mooie zeer schone camping en vriendelijke eigenaren. Erg schoon sanitair. Jammer dat het zwembad zover weg ligt. Daardoor wordt deze minder snel gebruikt mijn inziens. Kortom, mooie kleine camping en zeer ruime plekken. Vooral de panoramaplaatsen. Komen vast nog eens terug.

• 9Marc10-08-2020

Droomcamping in de Drome

We waren midden in het hoogseizoen op deze prachtige camping. Ondanks hoogseizoen was er rust. De eigenaar Roger gaf persoonlijk een rondleiding. Fijne plaatsen met schaduw en zon, heel erg ruim. Na een paar dagen konden we -met beetje geluk - naar een plek aan de rand van de camping met prachtig uitzicht. Het sanitair is heel goed schoon. Er is ook de mogelijkheid om ' s avonds te eten voor een heel vriendelijk prijs. Als je houdt van rust en ruimte is dit de plek. Enige kleine nadeel is dat je voor uitstapjes altijd even op de fiets of met de auto moet, maar als je daar rekening mee houdt is dat geen probleem.

• 9Marjolijn en Yde22-07-2020

Aanrader. Fraaie grote plaatsen. Top sanitair.

Geweldig genoten. Vanwege de Corona was het erg rustig. Daardoor voelden wij ons juist erg veilig hier. Wij stonden hier 8 dagen aan de rand van de camping en hadden een prachtig uitzicht over de akkers. Supergrote plekken. En dan het sanitair. Top. Nieuw, schoon, nog nooit zo meegemaakt. Lekker zwembad, wat wil je nog meer. Vriendelijke behulpzame eigenaars.

• 9van Arkel08-09-2019

Perfect.

Alles is eigenlijk al beschreven in eerdere reviews. Grote plaatsen. Keuze uit zon, zon-schaduw en schaduw. Aan de buitenkanten van de camping werkelijk prachtig uitzicht op het schilderachtige plaatsje; La Roche-sur-Grane of de bergen(wel reserveren!) Goed zwembad, nieuw en zeer schoon sanitair. Geweldige Table d'hotel(restaurant-waardig). Goede broodservice. Bezoek meer dan waard.

• 10Fam. Raadgever18-08-2019

Schitterend!

Schitterend gelegen camping met mooi aangelegde, zeer ruime plaatsen. De eigenaar is erg relaxed en je kunt heerlijk eten 's avonds bij hen op het terras. De camping is op loopafstand van een pittoresk oud dorpje gelegen. Vanaf de camping heb je zicht op dat dorpje en aan de andere kant van de camping prachtig uitzicht op de bergen van de Drome. Echt een camping om helemaal tot rust te komen. Voor kinderen is er niet veel te doen. Er is een prima zwembad en het sanitair was zeer schoon en twee jaar oud. Prima!

• 9W. Verboom15-08-2019

Hele rustige goed verzorgde camping

Omdat het een gewilde camping is, is het aan te bevelen om te reserveren.

• 9Wilma Jacobs14-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke rustige camping. Zeer hond vriendelijk. Prachtig nieuw, schoon sanitair. Ook voor gehandicapten en kleine kinderen aangepast sanitair. Ruime plekken. Wel schuin terrein maar vriendelijke eigenaar ( Nederlandssprekend) rijdt de caravan evt met de trekker naar de plek en zet hem waterpas voor je. Sommige plaatsen veel zon! Andere daarentegen schaduwrijk. Prachtig uitzicht vanaf de buitenrand ( panorama plaatsen)! Leuk zwembad. Zou meer ruimte omheen mogen met ligstoelen, om er wat langer te blijven met bijv. een boek. Vers brood vanaf 8 uur, mogelijkheid om te eten bij de receptie. Tikkeltje dure camping maar echt een aanrader!!

• 9janneke van den Berg22-11-2018

het is echt heel mooi! We konden zelfs mars 's avonds zien!! mooi en schoon sanitair en daarbij is de eigenaar heel vriendelijk een spreekt ook een beetje Nederlands, Je kunt brood bij de eigenaar zelf bestellen en het is echt heerlijk.

• 9Stefan Heins07-11-2018

In een Woord Gewéldig!!

Op aan raden van mijn Ouders meegegaan we stonden aan de buitenkant ...wat een prachtig uitzicht🙌 De camping eigenaar was echt geweldig kwa hulp, hij spreekt ook Nederlands wat ook fijn is!! Heerlijk gegeten wat door de familie van de camping zelf klaar word gemaakt...en dat was niet weinig kan ik je zeggen😂😵 Sanitaire was echt Super netjes en net vernieuwd... En het zwembad was geweldig!! Ondanks dat de TGV in de Buurt langs komt stoort het Totaal niet ...maar om het verhaal af te sluiten echt een geweldige Camping om tot Rust te komen!!

Camping La Magerie info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar