Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 35 reviews
  • 8.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over La Magerie

• 10Mieke23-09-2022

Een perfecte camping

Mooie camping, prachtig sanitair, ruime vakken. Met het vertrekken bleken wij een lekke band te hebben. De eigenaar en zijn zoon hebben deze gerepareerd. Waar kom je dat nog tegen? Mooie omgeving, prachtig uitzicht met leuke plaatsjes.

• 8Fam. Hooijmaijers13-08-2022

Ondergewaardeerd, goede prijs-kwaliteitverhouding

Hagelnieuw, schoon, modern en praktisch sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die zowel vloeiend vloeiend Frans als Duits spreken en zelfs aardig Nederlands verstaan. Hoewel we een plek hadden vastgelegd, ging Saskia bij aankomst samen met ons de beschikbare plekken langs, omdat de camping vreemd genoeg nog niet vol was. Camping ligt op bijna 300 meter hoogte, waardoor het ondanks de zeer warme zomer toch in de avond en nacht wat afkoelde. Mooie sfeervolle camping, beetje terras-achtig, mooi aangelegd zwembad (best groot voor zo’n kleine camping). Eetgelegenheden is niet echt van toepassing, daar is het een te kleine camping voor. Wel informatie over leuke restaurantjes. Enige verbeterpunt: koel-vriescombinatie is vrij beperkt en iedereen legt er van alles in. Wij kamperen met een koelbox en dan is er weinig ruimte voor je koelelementen.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Babs08-08-2022

Rustige camping op prachtige plek

Wat een prachtige kleine camping! De plekken zijn ruim, hebben veel schaduw en sommiggen kijken uit op lavendelvelden of Roche sur Grane. Er is veel groen waardoor je voldoende privacy hebt. Op vrijdag haal je er pizza, op maandag salade en elke ochtend vers brood. Een drankje drink je bij het barretje in het tuintje bij Roger. Om 22.00u is het er stil. Sanitair en zwembad zijn erg schoon en modern. De algemene koelkast en vriezer een uitkomst bij warme dagen. Deze camping raden we iedereen aan!

• 8Eetgelegenheden
  • 9José02-07-2022

Fantastisch uitzicht

Wat een geweldig uitzicht. Echt genoten van deze camping met z'n grote plaatsen. Een modern en schoon sanitair (zelf wc papier meenemen). Een heerlijk zwembad. Wel jammer van de steekvliegen. Het afwaswater mag iets warmer. Op vrijdag lekkere pizza's gehaald. Plaatsen 10 tot en met 17 hebben fantastisch zicht op de lavendelvelden met de bergen op de achtergrond. Aan de andere kant van de camping heb je zicht op het dorpje dat op een berg ligt. De supermarkten liggen op 15 minuten rijden.

• 9Eetgelegenheden
  • 9José02-07-2022

Fantastisch uitzicht

Wat een geweldig uitzicht. Op de lavendel velden en de bergen. Het sanitair is modern en schoon (zelf wc papier meenemen). Wij hebben op vrijdag lekkere pizza's besteld. Het zwembad is niet groot maar toen wij er waren was het niet druk. Wel jammer van de steekvliegen. De dichtstbijzijnde supermarkten zijn op 15 minuten rijden. De uitjes: Montelimar, kano varen, wandelen, fietsen (elektrisch!). De plekken zijn allemaal erg groot. Plaats 10 tot en met 17 hebben het uitzicht op de lavendel. De andere kant van de camping kijkt uit op het plaatsje zelf op de berg.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Rob27-06-2022

Geweldige camping

Genoten van deze prachtige camping, kwamen hier aan het eind van onze tour de France terecht, na 12 campings bezocht te hebben maar het was de mooiste. Campingeigenaar Roger verdient een dikke pluijm, vriendelijke ontvangst, hulpvaardig ook toen wij na een regenachtige nacht met de tractor op het pad getrokken moesten worden. De camping ligt op een schilderachtige plek met prachtige uitzichten. Het sanitair is nieuw, modern en super schoon. De omgeving heerlijk om te fietsen en wandelen. Deze camping was voor ons de kers op de taart en komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Roel13-02-2022

Super camping, super eigenaars!!!!!

We hadden dit jaar geprobeerd een panorama-plek te reserveren, maar ja die zijn snel weg. Dus maar weer "onze" plek van vorig jaar. Onder weg zei mijn vrouw: "ik heb het gevoel dat we toch een panorama-plek krijgen". Toen we de camping opreden kwamen we Roger tegen. Hij herkende ons direct van vorig jaar. Hij zei dat we niet op onze gereserveerde plek konden staan omdat we een panorama-plek kregen! SUPER. We moesten onze vakantie wegens familieomstandigheden na 3 dagen al afbreken en hals over kop terug naar Nederland. Roger en Saskia reageerden zeer empatisch en wenste ons veel sterkte. We gaan deze vakantie hier zeker nog eens inhalen. Waarom kan je niet meer geven dan een 10???

• 10Eetgelegenheden
  • 9Roel25-09-2020

Super camping, grote plaatsen, zeer behulpzaam

Hele fijne camping. Mooie grote plaatsen. Super nieuw sanitair en erg schoon. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ze spreken duits en nederlands. Roger zet met zijn mini John Deer je caravan op zijn plek als je dat wilt. Enkele dagen per week is er table d'hote: een echte aanrader! Lekker, gezellig (ook in corona-tijd) en niet duur. Zwembad is niet groot, maar wij waren vaak alleen in het water. Het is niet verwarmd dus wel fris, maar lekker als je eenmaal door bent. Wij komen hier zeker nog vaker terug!

• 8Anneke17-09-2020

Deze camping is erg rustig en prachtig gelegen. Wel zit je overal ver vanaf maar dat mag de pret niet drukken. Mooie zeer schone camping en vriendelijke eigenaren. Erg schoon sanitair. Jammer dat het zwembad zover weg ligt. Daardoor wordt deze minder snel gebruikt mijn inziens. Kortom, mooie kleine camping en zeer ruime plekken. Vooral de panoramaplaatsen. Komen vast nog eens terug.

• 9Marc10-08-2020

Droomcamping in de Drome

We waren midden in het hoogseizoen op deze prachtige camping. Ondanks hoogseizoen was er rust. De eigenaar Roger gaf persoonlijk een rondleiding. Fijne plaatsen met schaduw en zon, heel erg ruim. Na een paar dagen konden we -met beetje geluk - naar een plek aan de rand van de camping met prachtig uitzicht. Het sanitair is heel goed schoon. Er is ook de mogelijkheid om ' s avonds te eten voor een heel vriendelijk prijs. Als je houdt van rust en ruimte is dit de plek. Enige kleine nadeel is dat je voor uitstapjes altijd even op de fiets of met de auto moet, maar als je daar rekening mee houdt is dat geen probleem.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar