Hotel Vancouver

Weer vandaag5°-2°
Hotel Vancouver

• Ligging t.o.v. pistes8,9

34 reviews over Hotel Vancouver in het Nederlands

Te weinig keuze en er moet veel meer fruit zijn

Phillip,
11-2-2018

Te weinig keuze en er moet veel meer fruit zijn . Ook de bediening moet nog veel Beter

Gereisd anders in februari 2018

Bedden te hard, kamer uitstekend, diner valt tegen, te weinig groente keuze b.v. komkommer wel bij ontbijt maar niet bij diner?, weinig vlees, soep totaal smaakloos dus NIET lekker, teveel kaasmenu's.

5 jaar terug was alles veel beter.

Dvd-speler mist

Gery,
6-2-2018

Dvd-speler mist. op de kamer. De Franse tv is niet geschikt voor de meeste Nederlanders.

D-reizen

Een organisatie tussen de obers zou een groot verschil maken. Meermaals bijna 1 uur moeten wachten van voorgerecht tot hoofdgerecht. Dit kan niet.

Super tevreden van de receptie!!!

Gereisd anders in februari 2018

Ontbijt en dessert is matig tot ok

Rene,
19-12-2017

Ontbijt en dessert is matig tot ok. Het avondeten (ik had vis) was erg teleurstellend en gewoon slecht, smaakloos, karig, vuile borden...). De 2e avond zijn we noodgedwongen elders (duur) gaan eten. In een half-pension formule verwacht ik toch fatsoenlijk eten.

Gereisd anders in december 2017

Gewoon een zeer goed hotel

Verdrietjes,
6-4-2017

Gewoon een zeer goed hotel. Keurige ruime kamers, heel schoon. Ontbijt en diner heel uitgebreid en het personeel is super vriendelijk.

We hebben al heel wat hotels in Frankrijk gehad, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in april 2017

Alleen maar genieten

Bos,
19-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Vancouver geeft je het grootste vakantiegevoel dat je kan hebben! Overal is aan gedacht, je hoeft niets zelf te regelen! Het avondeten is geweldig! Er staat echt een sterren kok in de keuken. Je kunt elke dag kiezen uit gerechten, maar eigenlijk is alles lekker! De kamers zijn ruim opgezet, er is genoeg ruimte. Ook een balkon is heerlijk, voor als het zonnetje schijnt. Iedere kamer beschikt over een eigen skilocker (in de kelder van het hotel) om je spullen in kwijt te kunnen. Je kunt rechtstreeks van de piste af het hotel binnen lopen met je spullen en deze kwijt in de locker! Ideaal, een goede locatie om je skivakantie te vieren! Je betaalt wel een behoorlijke prijs, maar dat is het zeker waard!

Gereisd met partner in maart 2017

Goed verblijf gehad

Filip
27-1-2017

Goed verblijf gehad. Prijs/kwaliteit in orde. Eten heel lekker en uitstekende bediening.

Gereisd anders in januari 2017

Geweldig hotel,met perfecte service, goed ontbijt en zeer uitgebreid diner,met veel keuze in voor en nagerechten. Ruime kamer, schoon en netjes. Personeel zeer vriendelijk.

Gereisd anders in januari 2017

Omdat ik alleen kwam kreeg ik een kamer zonder raam. Ik had het idee dat ik in een gevangenis terecht kwam. Ik ga hier NOOIT meer naar toe.

Gereisd anders in december 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vancouver in La Plagne-Soleil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vancouver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.