Appartement Soderev Aspen

Weer vandaag3°-3°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

Kenmerken
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Soderev Aspen voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Appartement Soderev Aspen in het Nederlands

Prima

Danny
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig appartement met alle comfort. Alles dichtbij' skipas verhuur winkel en beste restaurant van de streek

Gereisd met vrienden in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Soderev Aspen in La Plagne-Soleil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Soderev Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.