Appartement P&V Residence Le Mont Soleil

7.2Goed

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 7.3Inrichting
  • 6.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Residence Le Mont Soleil voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
Meer appartement info
Tonen op kaart

15 reviews over Appartement P&V Residence Le Mont Soleil

• 8christine kuiper06-03-2017

Prima plek! Aan de piste

Prima appartement aan de piste! Heerlijk in de zon.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 8munon28-03-2014

Ideale plek op de piste

Perfect appartement. 2 kmr app groot genoeg voor 2 personen. Voor vijf iets te krap. Zeer schoon, keukengerei compleet. Afwasmachine extra luxe. Beneden lockers voor de skispullen met een deur naar de piste. Rijdt tussen alle dorpjes van la plagne een gratis bus. Supermarkt om de hoek zo ook skiverhuur en skipassen. Voor herhaling vatbaar .....

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Sophie31-12-2013

Prima accommodatie

Mont Soleil is een prima appartementen complex. We waren met 2 gezinnen en we skieden iedere ochtend zo de pistes op. De appartementen zijn schoon en in vergelijking met andere Franse appartementen comfortabel ingericht. Het enige waar rekening mee gehouden moet worden is de aanvoer van de supermarkt. Er is niet heel veel verse groenten en vlees te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Skifan01-04-2013

Op de piste en mooi uitzicht.

Typisch P&V appartement, steeds ruimer nemen en dan valt het wel mee. Via skiberging zo op een blauwe piste waar je ook perfect terug mee naar binnen skied. Zuidgericht terras. Restaurants en Spar supermarkt vlakbij.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7ruben24-12-2012

Goede plek met kleine kantekeningen

Het appartement ligt fantastisch tov piste en is goed bereikbaar met de auto Het appartement is voor 2 personen prima maar 4 of 5 personen is het te klein appartement is schoon en kompleet met magnetron. De TV heeft helaas alleen maar franse zenders voor de degene die de franse taal niet machtig zijn even iets anders regelen Spar, ski verhuur en restaurantjes in de buurt van het appartement. Voor hele kleine kinderen is er een ski school voor de deur. Eten en drinken op de piste is pittig maar zeker goed echter 1 cola voor 4 euro. Er bestaat een snowcard bij de reisleiding (van touroperator) te verkrijgen tegen betaling van 4 euro waarmee je bij diverse restaurants tegen lagere tarieven een menu kan nuttigen. Vakantie is prima, skigebied geweldig de Fransen zouden eigenlijk meer internationaal georiënteerd moeten zijn maar ja dat weten we al jaren

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Conny13-12-2012

voor de 4e keer

Het is maar net wat je prioriteiten zijn. Wij boeken voor 4 personen bij P&V,dan betaal je per appartement ipv persoon, een 6/7 persoons appartement. Lekker 2 slaapkamers met in de woonkamer nog 2 slaapbanken. bedden zijn goed, badkamer is netjes evenals de keuken en de woonkamer is gezellig en ruim. Als de zon schijnt geniet je daar, heel de dag door, volop van op het balkon. Mooi uitzicht en je bent direct op de piste. Wil je s'avonds naar een bar dan moet je met de cabine naar Plagne centre. Skigebied is fantastisch, groot, wandelen, beginner, gevorderde,of-piste en tour skiën alles kan en is mooi.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 7Laila De Groot03-12-2010

Erg rustig en erg handig t.o.v. pistes.

Het is een erg rustig plek met een klein supermarkt en pizzeria en nog een paar winkeltjes voor de deur en direkt aan de piste. Skyschool voor de kleintjes is DIREKT voor de deur - erg handig! App. is netjes schoon en voorzien van vaatwasser, badkamer en dw WC gerenoveerd - ook schoon dus. Wat ons tegenviel - totaal gebrek aan ruimte. Maar dit is bekend probleem van Franse appartementen. Wij vonden het fijn om in een rustig dorp te logeren, maar als jij uit(eten) wil, dan moet jij met de auto of een gratis bus.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Bernd Heijtlager09-12-2007

Wij zijn hier 4 dagen geweest in januari 2007. Ligt direct aan de piste, super! De accomodatie is praktisch en redelijk ruim omgezet. Er is een bar en broodservice. Kortom goede keus voor niet te veel geld!

Gereisd met partner in februari 2007

• 7J. Balm21-08-2007

Op de begane grond en 1e etage van Montsoleil kan je zo vanuit de appartement de piste op skieen. De kinderen kunnen nog heerlijk na het skieen sleetje glijden voor de deur. Eenvoudig complex. Netjes, schoon en altijd goed geregeld. Wij zijn er 3x geweest. En zeker niet voor het laatst.

Gereisd met familie in maart 2005

• 7Monique21-03-2007

Wij zijn net terug uit La Plagne en vonden het een zeer fijn/ groot skigebied. Zeker nu de met de Vanoiseexpress naar Les Arces kan in enkele minuten. Let wel op dat je daarvoor de juiste skikaart koopt. App. is eenvoudig maar netjes. Ik heb zelf wel wat extra keukenspullen meegenomen zoals een wokpan. Het personeel was erg vriendelijke en deed zijn best om ons (goed) Engels te woord te staan. Ligging perfect je stapt het skihok uit en glijd 30 mtr naar de sleeplift of iets verder naar stoeltjeslift. Tip: wij hadden vooraf skies gehuurd via reisbureau en moesten deze ophalen in Plagne centrum terwijl je bij aankomst ook een kortingsbon (20%) krijgt om bij de sportwinkel 50 mtr verderop skies te huren tegen nagenoeg zelfde prijs. Scheelt een hoop geregel en gesjouw.

Gereisd in maart 2007

0 tips over Appartement P&V Residence Le Mont Soleil

0 vragen over Appartement P&V Residence Le Mont Soleil

Appartement P&V Residence Le Mont Soleil info

• Aantal sterrenstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen5 tot 6

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras