Appartement Maeva Les Chalets des Arolles

Appartement
Weer vandaag4°-2°
5,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Les Chalets des Arolles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Maeva Les Chalets des Arolles in het Nederlands

Feb.2012 App. complex was ik 16 jr. geleden geweest, weinig veranderd nadien, oud maar nog net aan functioneel. wij hadden 1 kamer app. 3 pers. 20m2

dat is klein, maar gaat net. Badkamer gaat, keuken echt piepklein.

En de draairichting van kastdeuren met keukenspullen verkeerd om, niet praktisch in zeer smalle gangetje. TV was wel nieuwe flatscreen. Het doche/badwater wel prima warm, en ons balkon lag lekker op de zon. Ligging erg gunstig t.o.v de liften /Pistes, parkeerplaats over en je bent er. (wel 99% Fransoos 1 % NL)

Bij voldoende sneeuw via rode piste App. snel bereikbaar tot voor de ingang. Skipistes vielen ons 100% mee voor zo'n klein gebied, best pittige rode en paar zwarte bij, voldoende lengte om klein weekje leuk te skieen (ook ervaren skieers) voor een gering budget. klein supermarktje met bakkertje op 150m lopen.

Let op er is geen receptie: Sleutel van Appartement ophalen bij Lamy makelaar in centr.dorp Villard de lans, kom je doorheen voor je bij app. komt !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Niet echt modern ingericht maar voor toch OK. fantastiche ligging, een paar tiental meter en je staat op de piste neerwaards naar Bellecote of de skilift naar boven. Prima kinderopvang voor indien je jongere kinderen hebt. Eten in restaurant K2 zeker en vast een aanrader. prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009
2005
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de eerste 2 weken van augustus in dit app. geweest. Jeetje wat een triestigeheid !!! Het was heel klein, vies en oud. Uit de douche kwam een zielige straal. Er waren geen tegels in debadkamer maar alles was van hout, wat heel onfris aandoet. De dekens (ja,die heb je daar zomers wel nodig, want op 2050 meter is het er s nachts koud) waren heel vies, nog los van al het stof wat we er uit geklopt hebben zaten er ook vlekken op. Dee bijgeleverde lakens waren synthetisch, die in het donker vonkjes maakten. Bij de tafel stonden ivm de ruimte geen stoelen maar kleine krukjes. Je komt in je app. via een overdekte gang, die net zoals de entree erg naargeestig aandoet. Wij hebben dit geboekt via Cirkel reizen. Het concept van deze organisatie is heel heel erg goed. Maar iedereen vond het app. wel even slikken.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Les Chalets des Arolles in La Plagne-Soleil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Les Chalets des Arolles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.