Appartement LVH Résidence Le Sun Valley

Appartement
Appartement LVH Résidence Le Sun Valley
8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor LVH Résidence Le Sun Valley voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement LVH Résidence Le Sun Valley in het Nederlands

knop van de verwarming in de woonkamer was afgebroken, hierdoor bloedheet in het appartement bij aankomst, snel verholpen, maar temperatuur regelen ging niet gemakkelijk. deur kon op een gegeven moment niet meer op slot, slot dolgedraaid, men kwam wel snel helpen,maar euvel niet verholpen. ver lopen naar de lockers en parkeergarage.

Ski locker voor app 508 (12 personen) is te klein

Gerard,
19-2-2018

Ski locker voor app 508 (12 personen) is te klein. Schoenen kunnen niet gedroogd worden

Overdracht van sleutels was veel te laat

Hans Luigjes,
14-1-2018

De overdracht van de sleutels was veel te laat, pas om 18.30 uur! na een lange reis heb je daar geen geen behoefte aan en weinig begrip wij waren de laatsten die de sleutel kregen.

Ondanks berichtgeving was het zwembad 's middags niet open!

Chalet.nl

Bedden waren bij aanvang niet opgemaakt, dit stond wel in de folder!

In complex was gedurende de week veel lekkage, ook in 1 van onze kamers, 208

We hadden vooral kleine handdoeken maar enkele grote

Zwembad was geen welnes, vies water, enorme drukte, geen rust, je zou bij zo'n groot complex een grotere wellness mogen verwachten

De badkamer was niet gepoetst

Claudine LATRUWE - DE SPIEGELEER,
15-4-2017

De badkamer was niet gepoetst. De vaat: vuil. De wifi zeer traag. Algemene conditie vh appartement degenereert.

mooie appartementen met voldoende ruimte me te genieten

Peter VANDENNIEUWENHUYSEN,
13-4-2017

mooie appartementen met voldoende ruimte me te genieten van een prachtige vakantie. Dit was ons 2de bezoek

het was reeds de derde keer dat we bij jullie verbleven en dat betekent dus dat we het er prima naar onze zin hebben!

Als er wordt schoongemaakt moet dat natuurlijk ook onder het bed gebeuren en niet slecht wat in het zicht is.

Kamers ontzettend warm, ondanks dat er nooit een verwarming is aangezet.

Prima, in 2017 gaan we voor de 3e keer!

Gery,
          20-12-2016
          • Ligging t.o.v. pistes10

Speciale wensen via touroperator gehonoreerd.

6 personen in 8 persoons huis is maximaal.

Weinig keukenruimte.

Perfecte uitvalsbasis voor urenlang ski/snowboardp

Marjolein Voerman
          2-5-2016
          • Ligging t.o.v. pistes10

Ruim, goed ingericht appt met balkon op het zuiden. Goede bedden met (sinds dit jaar) dekbedden, magnetron, oven, vaatwasser, goed werkende wifi en flatscreen-tv. Als je met twee personen reist moet je wél het vierpersoonsappt. boeken maar de prijzen verschillen niet zo veel. Het is aan te raden om rechtstreeks te boeken want dan is er echt een hoop mogelijk. Inpandige Intersport voor de skiverhuur en mogelijkheid om direct bij boeking de skipas te reserveren. Kleine Spar op loopafstand maar wij doen altijd in het dal (voordat we aan de slalom omhoog beginnen) onze boodschappen, prima supermarkten! Verders kan ik alleen maar zeggen dat wij nu al drie jaar op rij een fantastische sneeuwzekere wintersportvakantie gehad hebben in La Plagne (laatste week maart). Geen minpunten te bedenken!!!

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement LVH Résidence Le Sun Valley in La Plagne-Soleil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement LVH Résidence Le Sun Valley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.