Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Granges du Soleil

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Les Granges du Soleil voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 38 reviews

8.7FantastischScore uit 38 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.8Ruimte
  • 9.2Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Les Granges du Soleil

• 9Judith Van Valburg20-01-2019

Toppie!!

Prima appartement. Schoon. Wij hadden met 5 volwassenen een appartement voor 8 personen. Ski in ski out. Eten wel prijzig. Hond mocht mee. Broodjes service prima. Receptie dames spraken goed Engels. Gratis gebruik van gondeltjes en bus als je niet wilt skiën. 1 nadeel: appartement en autogarage was een stukje bij elkaar vandaan dus een karretje is handig als de auto gepakt moet worden. Ze hadden er 2 en beide niet te vinden. Verder echt een topvakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Luc22-03-2017

Aangenaam verblijf in 8 persoons chalet

Zeer ruime en verzorgde chalet, we waren met volwassen, maar wilden drie aparte kamers, hiervoor is de chalet dus zeer geschikt. Enkele min-puntjes, handdoeken vervangen kost 10 euro (per 2 handdoeken), het keukenmateriaal is maar net voldoende en het onthaal kan veel vriendelijker. Alles kost extra trouwens, hou daar rekening mee. De parking was gereserveerd, maar bij aankomst (we waren later op de avond door vele files onderweg) bleek er geen parking meer vrij te zijn en hebben we moeten uitwijken naar een publieke parking. Het zwembad en de bubbelbaden zijn heel fijn en een aanrader. Ook heel fijn dat het complex direct op de piste ligt. We komen daarom zeker terug.

• 8Ruud Wolffensperger07-01-2017

Zeer mooi appartement direct aan de piste

Wij hadden een 6 persoons appartement voor ons gezin (chalet Delphine 2). Mooi, ruim en compleet ingericht en direct aan de piste. Keuken is zeer compleet. Bedden zijn uitstekend. 2 badkamers. Indeling van de gebouwen in het begin even zoeken, maar dat went snel. Restaurant 4810 zit in het complex, maar exploitatie is uitbesteed. Lekker eten en zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Skigebied is echt top; zeer veel pistes en voor elk wat wils. Erg leuke tochten gemaakt (bijvoorbeeld naar Champagny of Montchavin. Appartement en skigebied echt een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 3Grégory21-08-2016

Pas à la hauteur du groupe CGH. Gestion à revoir.

Cet établissement est mal conçu : l'accès à certains appartements est un véritable parcours du combattant (il faut traverser le parking, prendre plusieurs ascenseurs et couloirs, etc...). Il est situé à Plagne Soleil où il n'existe aucun commerce (à part 2 restaurants) en période estivale. Les Granges du Soleil se moquent ouvertement de la clientèle : remise des clés en retard, propreté superficielle, Wifi défectueux, certains ustensiles cassês ou absents et non remplacés. Porte de garage ouverte continuellement. Inutile d'aller se plaindre à la réception, il n'y a aucun suivi. Bref, le plus mauvais CGH qu'il vaut mieux éviter.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter02-03-2016

Geweldig appartement aan de piste!

Prachtig gelegen appartement aan de skipiste met een schitterend zwembad, sauna's, stoombaden, bubbelbaden etc. De ligging is zeer centraal en je kan vanaf het complex zo de piste op en terug! De appartementen zien er heel verzorgd en schoon uit en zijn ruim te noemen.

Verder kan je bij de receptie verse broodjes te bestellen voor het ontbijt. Het enige nadeel is dat de je deze zelf moet ophalen bij de receptie en ze niet aan je deur worden gehangen.

Samengevat. Een prachtig appartement in een geweldig ski gebied!

• 8Sigrid Proost04-01-2014

Prachtig appartement

Na een lange tocht met de auto kwamen we omstreeks 12 uur 's middags aan bij het appartementencomplex Les Granges du Soleil in La Plagne Soleil. Dit is geen tijdstip waarvan wij verwachten dat je dan al in je appartement kan, dat ging dan ook niet. Aan de receptie werd verteld dat als we ons telefoonnummer achter lieten ze ons zouden bellen als het appartement gereed was. Dan ga je wat drinken in het restaurant van het complex..... Nooit doen, wat een stelletje onbeschofte heren werkt daar. Als je aan een tafel wat wil drinken wordt je weggeschreeuwd naar de bar, ook al eten een aantal gezinsleden wel. Niet meer geweest dus. Helaas voor ons en de rest van de gasten konden wij pas na 5 uur in het appartement. We hadden een 4 kamer appartement met 2 badkamers voor 4 personen. Prima, er konden wel 10 personen slapen maar dan is de ruimte te klein. Compleet ingericht, wifi in het appartement voor 3 apparaten. Warm water was er maar duurde lang voordat het uit de kraan kwam.

• 9Martijn11-02-2013

Erg mooi appartementencomplex

Les Granges du Soleil is een mooi appartementencomplex dat direct aan de piste ligt. Slechts een kleine stukje skiën vanaf het complex en je zit op de piste. Plagne Soleil is een klein dorp met de meest noodzakelijke voorzieningen, maar een echt uitgaansleven is er niet. Zoals altijd bij CGH appartementen een goed zwembad, jacuzzi's, sauna's en stoomcabines, super. Verder alles goed geregeld, voor iedereen twee handdoeken, bedden opgemaakt bij aankomst, gratis gebruik van zwemfaciliteiten en gratis Wifi in je appartement voor één apparaat per keer (wel slecht bereik).

• 9elise31-05-2012

Zeer compleet

Ons appartement was een behoorlijke klim met zware tassen en eigen spullen, gelukkig is dit twee keer, voor de heen en terugreis. Eenmaal in het appartement ben je dit vergeten, zeer netjes en goed ingericht. Een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers en twee badkamers waarvan 1 kleine. Luxe! Keukengerei prima in orde, vaatwasser en oven. Verder was er beneden een bergkast voor de spullen. Vanuit daar direct toegang tot de piste. Zwembad wel heel koud water. Sauna aanwezig. Ook parkeren onder de appartementen is mogelijk maar ook gewoon buiten. Het maakt geen verschil want na een week startte alle auto's niet. Personeel stond klaar met startkabels.

• 9m.mehagnoul17-04-2012

Geweldig

Wij verbleven in een 4-kamer appartement in maart 2012 en hebben het geweldig gehad. De inrichting van het appartement is erg compleet en degelijk. 3 badkamers in het appartement en erg ruim opgezet. Alleen beetje kleine keuken t.o.v. de grootte van het appartement. De ligging t.o.v. de pistes is perfect. Je hebt direct aansluiting tot het hele gebied en je kunt alle kanten op. De skilocker is verwarmd en zit onder het appartement. Wij konden niet vanuit het appartement naar de garage. Sommige appartementen hebben dat wel. Het zwembad was ook mooi met een geweldig uitzicht op de bergen. Lekker relaxen na een dag skien. Prima accommodatie, waarde voor je geld! Super! Wij komen zeker een keer terug!

• 8nicoline van der minne02-04-2012

heerlijk midden in het gebeuren

prachtige ligging en bijzonder uitzicht

Appartement Les Granges du Soleil info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Plagne Soleil, 73210