Appartement Les Granges du Soleilsterstersterster

Frankrijk, Rhône - Alps, La Plagne-Soleil

8.9Fantastisch

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 9.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Les Granges du Soleil voor je op een rij gezet:

Appartement info

38 reviews over Appartement Les Granges du Soleil

• 2019
    9Judith Van Valburg20-01-2019

Toppie!!

Prima appartement. Schoon. Wij hadden met 5 volwassenen een appartement voor 8 personen. Ski in ski out. Eten wel prijzig. Hond mocht mee. Broodjes service prima. Receptie dames spraken goed Engels. Gratis gebruik van gondeltjes en bus als je niet wilt skiën. 1 nadeel: appartement en autogarage was een stukje bij elkaar vandaan dus een karretje is handig als de auto gepakt moet worden. Ze hadden er 2 en beide niet te vinden. Verder echt een topvakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Luc22-03-2017

Aangenaam verblijf in 8 persoons chalet

Zeer ruime en verzorgde chalet, we waren met volwassen, maar wilden drie aparte kamers, hiervoor is de chalet dus zeer geschikt. Enkele min-puntjes, handdoeken vervangen kost 10 euro (per 2 handdoeken), het keukenmateriaal is maar net voldoende en het onthaal kan veel vriendelijker. Alles kost extra trouwens, hou daar rekening mee. De parking was gereserveerd, maar bij aankomst (we waren later op de avond door vele files onderweg) bleek er geen parking meer vrij te zijn en hebben we moeten uitwijken naar een publieke parking. Het zwembad en de bubbelbaden zijn heel fijn en een aanrader. Ook heel fijn dat het complex direct op de piste ligt. We komen daarom zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 8Ruud Wolffensperger07-01-2017

Zeer mooi appartement direct aan de piste

Wij hadden een 6 persoons appartement voor ons gezin (chalet Delphine 2). Mooi, ruim en compleet ingericht en direct aan de piste. Keuken is zeer compleet. Bedden zijn uitstekend. 2 badkamers. Indeling van de gebouwen in het begin even zoeken, maar dat went snel. Restaurant 4810 zit in het complex, maar exploitatie is uitbesteed. Lekker eten en zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Skigebied is echt top; zeer veel pistes en voor elk wat wils. Erg leuke tochten gemaakt (bijvoorbeeld naar Champagny of Montchavin. Appartement en skigebied echt een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Peter02-03-2016

Geweldig appartement aan de piste!

Prachtig gelegen appartement aan de skipiste met een schitterend zwembad, sauna's, stoombaden, bubbelbaden etc. De ligging is zeer centraal en je kan vanaf het complex zo de piste op en terug! De appartementen zien er heel verzorgd en schoon uit en zijn ruim te noemen.

Verder kan je bij de receptie verse broodjes te bestellen voor het ontbijt. Het enige nadeel is dat de je deze zelf moet ophalen bij de receptie en ze niet aan je deur worden gehangen.

Samengevat. Een prachtig appartement in een geweldig ski gebied!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 8Sigrid Proost04-01-2014

Prachtig appartement

Na een lange tocht met de auto kwamen we omstreeks 12 uur 's middags aan bij het appartementencomplex Les Granges du Soleil in La Plagne Soleil. Dit is geen tijdstip waarvan wij verwachten dat je dan al in je appartement kan, dat ging dan ook niet. Aan de receptie werd verteld dat als we ons telefoonnummer achter lieten ze ons zouden bellen als het appartement gereed was. Dan ga je wat drinken in het restaurant van het complex..... Nooit doen, wat een stelletje onbeschofte heren werkt daar. Als je aan een tafel wat wil drinken wordt je weggeschreeuwd naar de bar, ook al eten een aantal gezinsleden wel. Niet meer geweest dus. Helaas voor ons en de rest van de gasten konden wij pas na 5 uur in het appartement. We hadden een 4 kamer appartement met 2 badkamers voor 4 personen. Prima, er konden wel 10 personen slapen maar dan is de ruimte te klein. Compleet ingericht, wifi in het appartement voor 3 apparaten. Warm water was er maar duurde lang voordat het uit de kraan kwam.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 9Martijn11-02-2013

Erg mooi appartementencomplex

Les Granges du Soleil is een mooi appartementencomplex dat direct aan de piste ligt. Slechts een kleine stukje skiën vanaf het complex en je zit op de piste. Plagne Soleil is een klein dorp met de meest noodzakelijke voorzieningen, maar een echt uitgaansleven is er niet. Zoals altijd bij CGH appartementen een goed zwembad, jacuzzi's, sauna's en stoomcabines, super. Verder alles goed geregeld, voor iedereen twee handdoeken, bedden opgemaakt bij aankomst, gratis gebruik van zwemfaciliteiten en gratis Wifi in je appartement voor één apparaat per keer (wel slecht bereik).

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9elise31-05-2012

Zeer compleet

Ons appartement was een behoorlijke klim met zware tassen en eigen spullen, gelukkig is dit twee keer, voor de heen en terugreis. Eenmaal in het appartement ben je dit vergeten, zeer netjes en goed ingericht. Een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers en twee badkamers waarvan 1 kleine. Luxe! Keukengerei prima in orde, vaatwasser en oven. Verder was er beneden een bergkast voor de spullen. Vanuit daar direct toegang tot de piste. Zwembad wel heel koud water. Sauna aanwezig. Ook parkeren onder de appartementen is mogelijk maar ook gewoon buiten. Het maakt geen verschil want na een week startte alle auto's niet. Personeel stond klaar met startkabels.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9m.mehagnoul17-04-2012

Geweldig

Wij verbleven in een 4-kamer appartement in maart 2012 en hebben het geweldig gehad. De inrichting van het appartement is erg compleet en degelijk. 3 badkamers in het appartement en erg ruim opgezet. Alleen beetje kleine keuken t.o.v. de grootte van het appartement. De ligging t.o.v. de pistes is perfect. Je hebt direct aansluiting tot het hele gebied en je kunt alle kanten op. De skilocker is verwarmd en zit onder het appartement. Wij konden niet vanuit het appartement naar de garage. Sommige appartementen hebben dat wel. Het zwembad was ook mooi met een geweldig uitzicht op de bergen. Lekker relaxen na een dag skien. Prima accommodatie, waarde voor je geld! Super! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 8nicoline van der minne02-04-2012

heerlijk midden in het gebeuren

prachtige ligging en bijzonder uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 8Angelique en René05-02-2012

Leuk appartement aan de piste

Groot complex met een drietal aparte gebouwen. Als je in een van de bijgebouwen verblijft, houd dan rekening met veel trappen!

Appartementen zijn goed ingericht, zorg er wel voor dat je een wat ruimer appartement boekt. Wij hadden appartement C03, uitzicht op de piste en lekker het zonnetje op het balkon bij terugkomst.

Leuk dorpje, aardige mensen en diverse restaurants te vinden. Voor iedereen wat wils!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

4 tips over Appartement Les Granges du Soleil

• Martijn, 11-02-2013

Als je niet op een bedbank wilt slapen boek dan altijd een appartement dat volgens opgave twee personen meer kan huisvesten dan waarmee je reist (geldt eigenlijk overal in Frankrijk)

• m.mehagnoul, 17-04-2012

Er zijn voldoende restaurants in de buurt - je kunt met de lift naar Plagne Centre. Ga ook eens 's avonds eten bij Le Bon Vieuw Temps! Dit is een restaurant aan de piste in Aime en zij hebben een ophaal/breng service door het hele gebied. Je eet in een chalet op de piste! Heel apart en erg lekker!!

• nicoline van der minne, 02-04-2012

niet op zaterdagochtend 10.00 afreizen. Iedereen verlaat dan de diverse dalen en 2 uur later ben je pas bij Moutiers (25 km)

4 vragen over Appartement Les Granges du Soleil

• Lotte Hendriks, 15-12-2011

Parkeren bij appartementen

Over een maand zitten wij in Les Granges du Solei en nu willen we graag weten of er een parkeergarage is en of deze gereserveerd dient te worden.

Evi, 07-02-2012

Je kan de garage ook bij aankomst vragen aan de receptie. Dat was bij ons vorig jaar geen probleem.
    Dit jaar hebben we deze al wel bij reservatie gevraagd.

• Richard, 06-12-2010

route naar Les Granges La Plagne

Wat is het adres voor in de TomTom van Les Granges - La Plagne?

m.mehagnoul, 17-04-2012

plagnr soleil is voldoende, je rijdt door het dorpje heen en komt automatisch bij het appartementencomplex uit.

• joanneke, 09-08-2010

dekbedden of dekens?

Kan iemand mij vertellen of er dekbedden of dekens aanwezig zijn?

salm, 20-11-2010

DE slaapkamers hebben heerlijke boxsprings met dekbedden

Appartement Les Granges du Soleil info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden