Chalet Les Chalets et Lodges des Alpages

6.7Voldoende

• 5.8Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets et Lodges des Alpages voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info
Tonen op kaart

41 reviews over Chalet Les Chalets et Lodges des Alpages

• 9Erik18-04-2016

Ruime gerieflijke en propere chalet.

We hadden chalet nr. 4 voor 7 personen, de ruimste die we ooit hadden in Frankrijk! Ruime living met goed uitgeruste keuken: Zithoek met franse tv. Grote tafel 7 stoelen. Kookplaat (4 pitten), oven, microwave, koelkast, diepvries, vaatwasser. 3 slaapkamers: 3+2+2 bedden, niemand slaapt in de living. Lavabo in elke kamer, douche op één kamer. 2 badkamers met bad en wc. wc op de verdieping. Ruime eigen berging. De inrichting is proper en verzorgd, vermoedelijk onlangs opgefrist. Vlotte en vriendelijke check-in, kleine parking vlakbij, vlot in- en uitladen. Skipiste vlakbij, 20 meter stappen, Plagne Centre ligt onderaan de piste. Groot, gevarieerd skigebied met ook wandelmogelijkheid. Goede sneeuw, zelfs met Pasen. Afgelegen van La Plagne maar je raakt overal met de navette. Skiverhuur vlakbij (skiset) Enkele winkeltjes op wandelafstand, de Spar kon iets beter, niet voorzien op de drukte, weinig voorraad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8Gabor L30-03-2015

Geslaagde vakantie

De beoordelingen over de appartementen vind ik niet terecht. Als je vaker in Frankrijk op wintersport bent geweest, zul je zeker positief verrast worden door dit appartement. De prijs/kwaliteit liggen goed in verhouding. In Frankrijk is het moeilijk een appartement te vinden waar de woonkamer niet ook een slaapkamer is. In dit appartement was dit niet het geval. Daarnaast had bijna elke kamer een eigen badkamer en was de keuken veel beter dan wij gewend waren. De service en klantvriendelijkheid van het personeel was fantastisch. Alles was mogelijk en wilde graag meedenken. De appartementen zijn inderdaad niet meer van deze tijd, maar als je dat wel verwacht moet je toch iets meer betalen of naar een ander land gaan. Al met al positief verrast!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 1Jolanda Rutten05-03-2014

Don't go here!

Deze accomodatie voldoet absoluut niet. Wij huurden een 8 persoons appartement: aan de eettafel waren maar 6 plaatsen en in de huiskamer was slechts een bank voor 2! No way dat hier 8 mensen in hadden gepast. Zelfs voor 4 mensen koken was een uitdaging in deze ondermaatse keuken. Gordijnen misten en het is ERG gehorig dus ik we sliepen heel slecht. De wc bril was stuk en er miste tegelwerk in de badkamer, erg armoedig. Geen internet, geen brood service. Het gebouw staat naast de piste, maar zo zijn er vele in La Plagne. De staf was geweldig, maar kon duidelijk ook niks aan de situatie doen, en gingen allen weg aan het einde van het seizoen. Wij hebben 2000 euro betaald en het was nog geen 750 waard.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Marc13-02-2014

Geweldig!

In tegenstelling tot onderstaande berichten is Les Chalets des Alpages ons (groep van 10 personen) zeer goed bevallen. De ligging tov de pistes is optimaal. Het chalet was voor Franse (en normale) begrippen zeer ruim, met voldoende opbergruimte voor het skimateriaal. Bij aankomst was het chalet netjes opgeruimd. Zelden heb ik zulk vriendelijk personeel gezien bij een accommodatie, waar dan ook ter wereld. Wij hebben een top vakantie gehad hier!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 2wilco07-02-2014

Schandalig

Chalet des Alpages no.1 van een belgische eigenaar: dit chalet zou gerenoveerd zijn in 2010. maar het is vreselijk gedateerd en veel beschadigingen aan wanden. de matrassen zijn oud en smerig. het serviesgoed is uit oma's tijd met erg veel stukken eraf en niet compleet. de openhaard heb je niks aan.de satelliet tv suggereert veel zenders maar er zijn slechts 4 franse kanalen! de wifi is niet van de eigenaar maar er schijnt openbare betaal wifi mogelijk te zijn .dat staat niet in de advertentie. het huis was slecht schoongemaakt bij onze aankomst en de vaatwasmachine was net leeg gehaald: alles stond kletsnat en vaak nog vies in de kastjes. ga er niet met met meer dan 10 personen in want dan wordt je gillend gek. klagen helpt niet: de eigenaar geeft niet thuis.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 2Martens24-03-2013

Oud, vuil, schandalig!!! Dit nooit meer!!!

Bij aankomst was het appartement schandalig vuil! Het servies stond vuil in de kast met sigarettenpeuken in de kopjes (walgelijk). Het interieur was niet gepoetst (zelf eerste dag moeten poetsen) en kwam totaal niet overeen met de foto's op internet gepubliceerd! Het interieur is sterk verouderd, gordijnen vielen af, in elke ruimte was er herstelling nodig. Na veel onderhandelen heeft de manager ons een schadevergoeding beloofd maar deze hebben we nu 2 maanden na thuiskomst nog steeds niet mogen ontvangen! We raden iedereen sterk af deze appartementen te boeken!!!

Gereisd in februari 2013

• 3ilonkaschouten25-01-2013

Wat een achteruitgang

We zijn een jaar of 10-12 geleden hier 2 x geweest maar het lijkt wel of er sindsdien niets meer aan onderhoud verricht is. Wat een smerige, kapotte bende. De ruimte in de slaapkamers is ook niet optimaal zeker als je bedenkt dat er ook vriendengroepen op vakantie gaan en niet alleen stelletjes. Ook de doucheruimtes zijn klein en vies. Neem daar de schimmel bij in het toilet en in sommige slaapkamers (tot een centimeter of 40 hoog, net naast je bed) en de vieze matrassen en dekbedjes, kapotte kranen, kastjes, lampen en ga zo maar door dan heb je wel een idee hoe het er uit zag. Wij hebben al heel wat appartementen gehad in al die jaren maar dit was hier iig echt de laatste keer. De receptie is in een veredeld washok en in je gehuurde handdoekenpakket zit welgeteld 1 handdoek! Enige positieve is de ligging aan de piste en de ruime bagagekamer in Sun Valley. Wat dat betreft oogde Sun Valley een stuk schoner.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 6Joke Hoorens02-04-2012

Goede ligging maar teleurstellende inrichting.

Wij hadden uren gespendeerd op het internet om een ideale accomodatie te vinden voor zes personen, waaronder 2 koppels. Deze acco voor 8 personen bleek ruim genoeg te zijn obv de omschrijving. Maar dat viel zwaar tegen: slechts 2 aparte kamers, en in de kleine living een stapelbed en slaapzetel! En bovendien zeer slechte geluidsisolatie! De badkamers waren ok. De keuken was heel slecht uitgerust; gebrekkig kookvuur, geen oven, te weinig deftige potten en pannen, ... Ook héél weinig kastruimte om spullen op te bergen.Gelukkig waren wij dus maar met 6, want met 8 personen in deze kleine accommodatie lijkt ons echt niet doenbaar. Maar wel zeer goede ligging tov de pistes en winkels, caféetjes, restaurants, ... Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 5marloespasch08-01-2012

erg vies en uitgeleefd

appartement was vies en heeft onderhoud nodig. Alle gordijnen hingen los, douchekop bleef niet hangen, ventilatorroosters erg vies, beddengoed vies en kapot. Stoelen gammel.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7Hans18-01-2011

Ligging perfect, maar....

Chalet 25 ligt perfect aan de piste. Is echter alleen te bereiken via trap met 105 treden. Worden bij sneeuwval niet schoongemaakt en daardoor gevaarlijk. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Indeling chalet gezellig, maar het geheel is matig onderhouden.

Gereisd met vrienden in januari 2011

0 tips over Chalet Les Chalets et Lodges des Alpages