Appartement Le Cervin

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Le Cervin

• 8gert14-03-2015

prima locatie!

Er is al veel gezegd over dit appartement. Inderdaad je mag pas om 17.00 u inchecken, maar dat weet je bij boeking. Dus heb je te nemen of te laten. Inderdaad klein, maar ook dat is bekend in skioorden van deze prijsklasse. Schoon was het wel, en dat is door de vorige bewoners gedaan, tenzij je het laat doen. Voor ons voldeed het aan de beschrijving en dus verwachting. Ja en als je meer wilt dan er over geschreven wordt geef je geen terechte feedback. Ik zou zeker teruggaan. Alles wat wij nodig hadden bij de hand. (bakker, super, skipiste) Ook aankomst is mogelijk voor de deur ! Ideale skivakantie gehad

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 3Megan van Straten01-03-2014

Kledingkast of appartement?

Na even zoeken naar het vierde bed, kwamen we erachter dat die onder de bank zat. Wat vrij lastig is, aangezien het appartement een oppervlakte had van een ... Tsja, hele kleine huiskamer. Bovendien was het een appartement voor vijf personen, maar waar was de vijfde eetstoel? En waar waren de kasten? Precies. Die waren er niet. Evenals genoeg warm water, na drie personen onder de douche hield het op. Geen warm water, geen vriendelijk personeel (spreken amper Engels en weten weinig over het gebied en het vervoer). Receptie niet hele dag bezet en zelfs dan lopen ze nog weg. Daarnaast amper stopcontacten en het licht viel in het hele complex om de paar seconden uit. Met als resultaat dat je niks ziet, de weg niet kan vinden en natte sokken in het skidepot hebt. Maaarrr.. Het skigebied en de ligging waren geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 7elke19-01-2014

klein maar functioneel

Eén van de vele saaie appartementengebouwen in de Alpen. Zeer kleine slaapkamer (2x2m), en 2 bedbanken en een onderschuifbed. Volgens de verhuurder geschikt voor 5 personen, maar daar is het qua ruimte echt veel te klein voor. Wij waren er met z'n tweeën, dat gaat goed. Fijne douche. Kleine keuken. De ligging is perfect, direct aan de piste, je skiet zo naar de lift. Ook op steenworp afstand van supermarkt.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 3Michel08-01-2014

Wat een drama

Het inchecken op zaterdag duurde 1,45 uur, verliep chaotisch en omslachtig. Een heel gedoe om lakens te kunnen bemachtigen. Waarom kun je niet binnenkomen, je paspoort laten zien en vervolgens je sleutel krijgen? En dat je lakens al in je appartement liggen? We hadden 3x contact opgenomen met Odalys (de verhuurder, direct geboekt) of onze appartementen bij elkaar in de buurt konden zijn (we waren met 3 gezinnen). Men had de vraag niet gezien en wilde ons over het complex verspreid indelen. Appartementen vies. Een appartement stroomde 's nachts vol met water. Personeel intimideerde de hele week onze kinderen (je mag niet pratend met elkaar over de gang lopen), er werd zelfs gedreigd om de politie erbij te halen. Heel overtrokken. Hal met skilockers is veel te klein en het licht valt steeds uit. Dan sta je in een hoek je skischoenen aan te trekken en je probeert te voorkomen dat je in een plas stapt en dan lopen er verschillende mensen tegen je aan en opeens sta je in het pikkedonker.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 6Sabrina15-03-2012

basisappartement met een perfecte ligging

De appartementen in "Le Cervin" beschikken zoals vele appartementen in Frankrijk over de basisvoorzieningen. Luxe moet je niet verwachten maar dat is voor ons ook niet zo noodzakelijk op wintersportvakantie aangezien we enkel in ons appartement verblijven voor de nacht. De ligging daarentegen verdiend voor ons zeker een 10, ideaal onmiddellijk op de skipiste, in het rustige Plagne Soleil dichtbij supermarkt, terrasjes, skischool voor de kids...

Odalys Vacances, Gérant, 30-08-2013

Dag Sabrina, allereerst hartelijk bedankt om gekozen te hebben voor onze Residence Le Cervin voor jullie wintervakantie ! De ligging van onze Residence, 100m van de piste, is inderdaad heel geapprecieerd door onze vakantiegangers.
    Sabrina, wij hopen u snel terug te ontvangen in onze Residence le Cervin! Odalys Vacances team

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 3Robbert02-02-2012

Wateroverlast

Tijdens ons verblijf is de boiler 's nachts overstroomd. Ons hele appartement onder water. Wij bleken niet de enige te zijn, nog 20 andere appartementen stonden blank doordat ze allemaal ondeugdelijke boilers hadden. De brandweer, die ons appartement heeft leeg gepompt was verbaasd dat de receptie ons hiervan niet op de hoogte heeft gebracht.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 4carry02-02-2012

te klein, oud en vies

klein, meubilair bouwvallig, kapot, te kleine slechte bedden, vies, mooie ligging, praktische parkeergarage,

Odalys Vacances, Gérant, 30-08-2013

Dag Carry, De adviezen van onze gasten zijn heel belangrijk, en daarom nemen we notitie van al uw opmerkingen en geven ze door naar onze Residence Le Cervin. Wij raden onze vakantiegangers ook aan, ingeval van een probleem in het appartement (installatie, schoonmaak, …) contact op te nemen met de receptie, om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 5Ayla Bayens05-01-2009

Wel erg klein...

Goede ligging, maar wel erg klein. Erg verouderde/ kapotte inrichting. Bij melding van schade wordt daar niks aan gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 6Familie04-01-2009

Mooi gebied, Slechte accomedatie

Wij zijn net terug van een weekje Le Cervin. Prima skigebied, heel druk, wachttijden bij de liften. Appartement smoezelig, slecht onderhouden. Slechte bedden. Akelig personeel. Bij vertrek moet je zelf schoonmaken. Er volgt een controle van 2 minuten waarbij op gestapo achtige wijze alle keukenspullen uit worden gepakt om geteld te worden (of dat je iets van die zooi mee zou willen nemen!). Alles wordt bekeken en betast. Onder de matrashoezen wordt gespeurd naar vlekken. Tip: mocht je hier toch naar toe gaan, controleer dan zelf bij aankomst nauwgezet de accomedatie, ook de vlekken in de matrassen, zodat je niet de ellende van een ander aangerekend krijgt bij vertrek.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 4M. Jansen- Van Bommel05-03-2008

Personeel is erg gehaast en niet vriendelijk. Absurd is de regel dat je pas om 17.00 uur kunt inchecken op zaterdag bij aankomst. Vanaf 15.00 uur staat er al een rij van 2 uur te wachten. Niet voldoende schoongemaakt terwijl er in het app. wordt gemeld dat je alles zelf schoon moet maken, dat wordt dan in de nacht van vertrek door de portier nagekeken en alles wordt geteld. De ligging van het complex is geweldig, het complex zelf mag wel opgeknapt en beter ingericht worden.

Gereisd met familie in februari 2008

Appartement Le Cervin info

• Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën