Appartement Residence Aspensterstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, La Plagne-Centre

Op vakantie geweest naar Residence Aspen?

8.5Fantastisch

Meer appartement info
Tonen op kaart

13 reviews over Appartement Residence Aspen

• 8anoniem22-08-2017

mooi, ruim en gerieflijk appartement, zicht OK !

Proper gepoetst en ruim app., mooi uitzicht , gedateerd (18j.) 3 sterren is zeker genoeg(geen 4),zeer vuile overgordijnen in de living(bloedvlekken en kringen), allerlei mankementen: thermostaat verwarming badkamer, vulbakje vaatwasmachine afgebroken, afwerking dampkap, GEEN terrasmeubelen, receptie veel te weinig open en dan is er 's morgens (tijdens de openingsuren )niemand te bespeuren, info bij aankomst nihil we hebben zondagavond pas de codes kunnen gaan halen(1 dag verloren voor zwembad en sauna), de info op de receptie klopte niet, luidruchtige liften, piepende binnendeuren, kloppende buitendeuren(nachtrust!). Vele ongemakken zouden kunnen vermeden worden als de verantwoordelijken tijdig zouden ingrijpen. Algemeen was alles aanwezig, de meubelen en gerief van goede kwaliteit met toch wat mankementen die je niet verwacht in een 4 sterren residentie!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 0driedijk27-01-2012

heerlijke jaarwisseling met veel sneeuw

Wij zaten hier met de jaarwisseling en de eerste week van januari. Het zwembad was erg leuk en gezellig voor de kinderen, wij konden dan ondertussen in het stoombad of sauna. Hier lopen af en toe wel kinderen in en uit, maar dat vonden wij niet storend. De pooltafel bij de receptie was ook erg leuk. Personeel vriendelijk, geduldig, maar niet allemaal even goed in Engels. 's-morgens met skies een stukje lopen en over de loopbrug. Deze was door veel sneeuwval af en toe slecht begaanbaar, maar ze bleven sneeuwscheppen om hem zo snel mogelijk schoon te maken. Terug kon je skien tot de deur bij de lockers. Appartement van alle gemakken voorzien. Liever 2 w.c. gehad dan 2 badkamers. Zaterdag kon je de bagage bij de receptie kwijt. Na het skieen kon je daar omkleden, nog even lekker koffie en thee drinken en dan weer naar huis. supermarkt op redelijke loopafstand 5 a 10 minuten lopen. skigebied geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9wojsoest27-03-2011

mooie ligging en uitzicht

Mooi en niet heel groot appartementencomplex. Vanaf 2 uur s'middags hadden we zon op het balkon t/m 17:30 uur (maart) en dat is een stuk langer dan de rest in La Plagne Centre, alleen in La Plagne Soleil heb je nog langer zon. Verder een goede inrichting, ruime woonkamer en zo'n 150 meter lopen naar de piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Rob en Bettina25-01-2007

Mooi luxe appartement in een kleinschalig complex, gebouwd in een sfeervolle lodge-stijl. Wel een klein stukje lopen om bij de liften te komen (500 meter), daarentegen kun je wel tot de achterdeur van het complex terug skieen. Rustig gelegen met fraai uitzicht over het dal. Alle benodigde voorzieningen (supermarkt en restaurants)op 300 a 500 meter gelegen in Plagne Village. Met de gondellift kun je tot laat in de avond ook naar het grotere Plagne Centre. Wij gaan nu al voor de derde keer.

Gereisd in januari 2007

• 7Van Lonkhuizen18-02-2005

Het appartement (6 persoons) was heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Helaas zaten wij bij de metalen loopbrug en dat is een enorme herrie waar het de leiding helaas niets aan wilde doen (wel een boel beloftes maar niets nagekomen), vandaar ons lage cijfer voor service.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2005

• 9Pascal05-08-2004

Prachtige appartementen in een sfeervol complex. Even lopen naar de piste blijft voor mij een "opgave". Jammer trouwens dat de sauna tegenwoordig ook betaald moet worden. Terug skiën naar het complex kan voor hele leuke momenten zoregn, ik raad minder geoefende skiërs aan om terug te lopen (beter dan de rest van de vakantie met gips lopen).

Gereisd in augustus 2004

• 10Annemarie16-03-2004

Echt een aanrader! Leuk appartement, niet te groot, zwembad is heel relaxes 's avonds na het skiën. Vriendelijk personeel. Goed ingerichte app. Bedden wel beetje hard.

Gereisd in maart 2004

• 10A. Jack18-01-2004

Fantastisch appartement. Het is maar een klein stukje lopen in de ochtend en zeker geen bergop. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd in januari 2004

• 9Aniane06-01-2004

Erg mooie appartementen, van alle gemakken voorzien. Terugskiën mogelijk. Gunstig gelegen in gebied.

Gereisd in januari 2004

• 8AenI23-09-2003

Vriendelijk personeel in verzorgde accomodatie. Jammer dat je best 'n eindje bergop moet lopen met je skies op je schouders

Gereisd in september 2003

0 tips over Appartement Residence Aspen