Hotel Araucaria

Een aanrader!!

family3kids
9-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben 3 kinderen en hadden een familiekamer met 2 badkamers. De slaapkamer van de kinderen kan met een schuifdeur afgesloten worden. Het derde kind ligt wel apart tussen 2 muren, dat is minder gezellig ... Toen wij er waren (Paasvakantie) waren er zeer veel gezinnen met kinderen, het restaurant was druk, maar het buffet en het warm eten waren zeer verzorgd en lekker!!
Ook de ligging vlakbij de pistes is super. De familiekamers hebben een terras, maar liggen allemaal aan de noordkant, dus geen zon op het terras.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Ideale ligging

Emmy
25-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel Araucaria heeft een prachtige ligging aan de voet van de skipistes! La Plagne is een zeer mooi skigebied, voor elk niveau!

Klein buffet, maar steeds verzorgd en lekker.

Kamers zijn zeker en vast ok!!! Goed!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Voor de 2e maal geweest; nog steeds erg goed!

hans
9-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanwege positieve reactie vorig jaar opnieuw bezocht. Nu rechtstreeks geboekt; weliswaar ong. dezelfde prijs als touroperators maar je kunt dan vragen om een grotere kamer. In het voorseizoen lukt dat zonder opslag! Wij hadden nu een 5 pers. kamer met 2 badkamers! Eten is uitstekend; de restaurantzaal is wat klein. Omdat het hotel geen vaste aan- en vertrekdatum hanteert zit je niet steeds naast dezelfde mensen in het restaurant. De welnessruimte is betrekkelijk klein; met name ontbreekt een relaxruimte om tussen 2 saunagangen door te kunnen ontspannen. En....natuurlijk al die Fransen en Engelsen in hun zwembroek in de sauna! Parkeren voor de deur ( vrij maar beperkt) of anders in overdekte parking in Plagne Centre.

Gereisd Met partner in Sat Jan 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, prachtlocatie!

Sonja
12-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, wij hadden de goedkoopste kamer, ik zou de volgende keer zeker een beetje meer uitgeven omdat dan de kamer veel groter is, de onze was echt zeer klein, wel zéér netjes. Het diner was goed en gevarieerd, maar voor het ontbijt moet je wel vroeg uit de veren wanneer je graag bruin brood hebt, wij vroegen het verschillende keren en telkens was de voorraad op, soms al om 8u 's morgens. Toch vinden wij dit hotel een aanrader prijs-kwaliteit!

Gereisd Met partner in januari 2009

Modern hotel pal aan de piste

hans
16-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel; in rustige periode grote kamer toegewezen (3 pers) Diner met buffet voor voorgerecht en kaas/dessert. Hoofdgerecht geserveerd en keuze vlees/vis. Vriendelijke bediening; ruimte restaurant wat beperkt. Fraaie bar. Parkeren voor de deur (openbaar) Liften op 25 tot 100 mtr Gemeleerd internationaal publiek. Skiberging met privecard beveiligd.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed!

Daan A
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Restaurant was wel druk, maar wat wil je tijdens de week van Oud & Nieuw. Tal van liften in zeer nabije omgeving. Vriendelijke medewerkers...maar wel erg kleine kamers!

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

prima accomodatie in fantastisch skigebied

Tineke Jansma
28-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk verwenhotel met prettig personeel en fantastische ligging t.o.v. de skipistes. Heerlijk ruime kamers met uitzicht op de pistes. Goed sanitair en prima verzorging in het restaurant. Regelen de skipassen voor je en korting op de skihuur. Hebben een geweldig kerstdiner gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel ligt prima tov

a tuinman
10-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

hotel ligt prima tov. de pistes, kamers zijn niet groot maar wel goed ingericht, prijsniveau van drankjes in het hotel vrij hoog

Gereisd Met partner in maart 2008

Positief zijn de ruime, moderne en comfortabele kamers met

StephanS
11-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Positief zijn de ruime, moderne en comfortabele kamers met bv. flatscreen TV en (gratis) internetaansluiting. Ook het eten is vrij goed, zij het in een overvol restaurant. Bij het hotel kan je een aantal liften nemen, maar om naar de meeste andere Plagnedorpen te gaan moet je eerst aardig wat (bergop) lopen om een geschikte lift te vinden. Zeer negatief vonden wij het regelmatig arrogant overkomende en slecht opgeleide (o.a. receptie) personeel, het gebrek aan nauwkeurigheid (fouten in drankenkaart, fouten in rekening, ...)en hun totaal foute reactie hierop (ce n'est que une faute de frappe) alsof wij al blij mochten zijn in hun hotel te mogen verblijven. Nog nooit meegemaakt. Ze snappen echt niet dat hun salaris uiteindelijk door de klant wordt betaald. Dus, mooi hotel maar onaanvaardbare service.

Gereisd Familie in februari 2008

Zeer slechte ervaring: 3 sterren louter en alleen door (op

Bonkink
6-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer slechte ervaring: 3 sterren louter en alleen door ligging (op de piste). Enkele voorbeelden: overbooking, waardeloze key cards, chaotisch restaurant, sauna ruimte met chloorwalmen, etc, etc.

Gereisd Met partner in januari 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Araucaria in La Plagne-Centre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Araucaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.