Appartement Residence 3000

7.7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, La Plagne-Bellecote

Op vakantie geweest naar Residence 3000?

7.7Goed

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Residence 3000

• 0Susan19-01-2012

Geen 2e keer

Appartement kent geen receptie; de sleutel afhalen bij een centraal gebouw in Belle Cote, office Immobiler. Als je dit niet weet zoek je je rot naar de receptie; waardeloos!

Wij hebben gekozen voor de parkeergarage €50 pw. Oude troep! We wisten niet door welke deur we moesten, er stond nergens Residenc 3000. We snapten er helemaal niks van!! Uiteindelijk maar wat deuren door gegaan en dan heb je via een lift direct toegang tot het complex. Toen door verschillende klapdeuren en een lange/donkere/vieze gang ; dit ben je he-le-maal zat als je al 11/12 uur in de auto hebt gezeten!!

Het appartement opzich was ruim. Gezien wij waarschijnlijk de eerste van het seizoen waren stroomde er bruin water uit de kraan; GOOR! Er zaten roestplekken in het bad en je moet douchen met de douchekop in je had. Bedlinnen bestaat uit enkel kussens en dekens; dekbedden dus meenemen! Keukentje is klein maar prima te doen; vaatwasser, 2 pitten, oven.

Uitzicht op pistes is top en qua ligging ook!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2011

• 8strobbe georges12-02-2010

voor herhaling vatbaar

een studio geboekt voor 4p begin februari. Door laagseizoenprijs zr gde prijs/kwal verhouding. Ruime studio's volgens franse normen, opdeelbaar met schuifwand. Kan enkel commentaren van andere reviews beamen. Interessant is bijhuren ondergrondse parking 50 euro (max 1.95mH)voor rechtstr toegang naar app via lift. Zeer gde centrale lokatie in skigebied en ondanks het grote monocomplex, aangename sfeer (beter dan plagne-aime) en vriendelijke receptie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8mevr. I21-09-2009

Super ligging!

Deze appartementen hebben een fantastische ligging, aan de piste. Daarbij is Plagne Bellecote ook één van de beste plaasten om het hele gebied te verkennen, aangezien hier veel liften vandaan vertrekken. Het appartement was voor Franse begrippen ruim te noemen. Wij zaten met zn 2en in een 4-persoons appartement. We konden het slaapgedeelte dmv een schuifwand afscheiden van het 'eetgedeelte' en hadden dan nog 2 banken. Genoeg opbergruimte, ook als je met zn 4en bent. Nette badkamer en wc, eenvoudig, maar schoon. Keuken klein, servies was nog smerig, maar even in de vaatwasser gezet en probleem was opgelost. Klein hellinkje op en af om naar supermarkt etc te gaan, maar is goed voor de conditie. GOede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in februari 2009

• 8weelinck09-01-2008

Vriendelijke Fransen, goede winkels, verwarmd buitenzwembad, mooi dorpje verderop, kortom uitstekende lokatie.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Jacqie19-12-2007

Ga deze winter voor de tweede keer naar Residence 3000. Is de eerste keer super bevallen, met vier volwassenen in een 4 pers. appartement is goed te doen. Veel ruimer dan de gem. wintersport accomodatie. En een super ligging, je snowboard/skied zo het complex binnen. En de liften bevinden zich direct voor de deur.

Gereisd met partner in december 2007

• 7Carla18-01-2007

De beoordeling van Claus klopt helemaal. Nav daarvan hadden we bij reservering om ZW-zijde gevraagd. Daar zaten we ook (mooi uitzicht bij het ontbijt!), maar wel aan de kant van de weg. We hebben daar echter geen last van gehad. Het appartement was idd niet ruim, maar wel heel functioneel ingedeeld: opbergbakken onder de bedden en voldoende planken op diverse plaatsen. Wij waren met twee personen en hadden de ruimte. Met drie zal het ook nog gaan, maar met vieren zit het wel vol.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2005

• 6Claus07-01-2006

We zijn hier nu 2 keer geweest. Bij de 1e aankomst was de juiste ingang moeilijk te vinden. Vooral als je vanuit de overdekte parking het gebouw inkomt, krijg je oostblok kriebels in het gangenstelsel met vele deuren en autom. uitschakelend licht. Echter eenmaal op de hogere niv's en bij de receptie wordt alles duidelijker. Verder zijn de appartm vanbinnen niet superdeluxe maar wel functioneel. Als je aan de ZW kant zit kijk je prachtig uit over de pistes, aan andere zijde zit je boven de keerlus, hetgeen 's nachts wel eens hinderlijk is (verkeer omhoog nr Belle Plagne) Apart keukentje, 3pits E-koken, koffiezetter, koelkast, afwasmach, magnetron, redelijk ruim vertrek voor max 2-3 personen, met schuifwd af te scheiden in 2 delen. Bad/douche, een apart toilet. Alles met de lift en vanuit de deuren zo afglijden naar skischool en div skiliften is gewoon super! Ligging centraal in gebied.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006