Appartement Maeva Résidence Bellecôte

FrankrijkRhône - AlpsLa Plagne-Bellecote

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Maeva Résidence Bellecôte voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 40 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 40 reviews
  • 7Waardering
  • 7.2Ruimte
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

42 Reviews over Maeva Résidence Bellecôte

• 8Anne10-02-2019

Luxer dan thuis!

Super verblijf met alle nodige voorzieningen! Heel schoon en heb eigenlijk niets gemist. Je loopt de deur uit en je staat zo op de piste met de gezellige barretjes en restaurantjes. Ook voor de après skiërs voldoende mogelijkheden om los te gaan. Alle voorzieningen zitten in het complex dus je hoeft de deur niet eens uit voor je boodschappen! En zelfs nog voor de liefhebbers een zwembad voor de deur.

• 5M.N. Dorff17-02-2016

Sobere accomodatie. Fantastische ligging

In de vakantieperiodes erg lange wachttijden bij de receptie. Ook moet je lang wachten op de sleutel van je appartement. Verder is de liggen van het appartement goed. Je loopt zo vanuit uit appartement naar de liften. Verder is een appartement met uitzicht op de piste 50 euro extra. Dit werd niet vooraf gemeld door Maeva

• 3Ligging t.o.v. pistes
  • 8Esther17-02-2016

Prima, en zeker voor die prijs

Super die zondag-zondag aankomst/vertrek! Al zou de check-in wel veel sneller kunnen. Gebouw wel erg gehorig, maar zal bij leeftijd horen. Meer dan voldoende bergruimte. De ski-locker beneden is wel veel te klein voor 4 personen. Handig de liften per etage. En winkels onder in gebouw, je hoeft deur niet echt uit. Leuk ook dat (buiten) zwembad inbegrepen is bij verblijf.

• 8ingrid09-04-2015

Tot aan de deur skien!

Perfecte ligging aan de piste. Redelijk ruim met overal voldoende bergruimte. Koken wat lastiger op 2 elektrische kookplaten. Supermarkt in het complex (met redelijk ruim aanbod) als ook een patisserie voor verse broodjes in de ochtend. Goede restaurants echter om de hoek. Douche was warm. Appartement was goed warm door elektrische verwarming in badkamer, slaapkamer en woonkamer.
    Voor piste-zicht betaald men een toeslag, maar is het waard!

• 7heer Wingens16-03-2015

prima ligging tov pistes

skiën tot de voordeur.Prima ligging tov faciliteiten.

• 1Jaap01-05-2014

Zeer matig

Appartementen wel ok, ligging goed. Service slechtste dat ik heb meegemaakt op wintersport. Rond 21u pas een sleutel, terwijl we er zelf om 7u weg gepest worden. Wat gebeurt er dan in die 14 uur? Schoonmaken lijkt me stug, wij lieten het schoner achter dan we het vonden. En we kregen ruim e150 niet terug aan borg, zonder uitleg of reden, hoewel, er was één spatel gesneuveld... Ik voel me bestolen.

• 7heer de Bie24-03-2014

Mooi centraal gelegen locatie binnen Paradiski

Het dorp is mooi centraal opgebouwd rond de centrale van 1 gondellift, 3 stoeltjes en een sleeplift. Accomodatie is van oude "Franse" kwaliteit, kleine appartementen, en echt op leeftijd. Maar de prijs / kwaliteit klopt wel. Weinig moggelijkheden voor Apres ski, en zeer hoge prijzen op de terrassen die er zijn.

• 8heer Dalgethy11-03-2014

Prima hotel!

Goed, rustig, fantastisch uitzicht op plein en liften, het opdelen van de liften in het hotel voor een beperkt aantal etages is perfect, prima lockers. Ik zou er zo weer naar toe willen.

• 7heer Pereboom26-02-2014

Het is wel wat gedateerd, maar schoon

Bellecote is zo'n 35 jaar oud. Alle appartementen zijn wat gedateerd St Jeacques 717 is klein, maar voldoende groot voor 1 (2) personen

• 8mevrouw de Graauw02-01-2014

prima prijs kwaliteitverhouding

naar verwachting redelijk groot appartement, eenvoudig ingericht maar heel dicht aan de piste. Fijne ontvangst, behulpzame receptie.

Appartement Maeva Résidence Bellecôte info

• Balkon terrasBeschikbaar
  • WasmachineNiet beschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij