Appartement
Weer vandaag-7°-10°

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Résidence Bellecôte voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Maeva Résidence Bellecôte in het Nederlands

Sobere accomodatie. Fantastische ligging

M.N. Dorff
17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

In de vakantieperiodes erg lange wachttijden bij de receptie. Ook moet je lang wachten op de sleutel van je appartement. Verder is de liggen van het appartement goed. Je loopt zo vanuit uit appartement naar de liften.

Verder is een appartement met uitzicht op de piste 50 euro extra. Dit werd niet vooraf gemeld door Maeva

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Prima, en zeker voor die prijs

Esther
17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super die zondag-zondag aankomst/vertrek! Al zou de check-in wel veel sneller kunnen. Gebouw wel erg gehorig, maar zal bij leeftijd horen. Meer dan voldoende bergruimte. De ski-locker beneden is wel veel te klein voor 4 personen. Handig de liften per etage. En winkels onder in gebouw, je hoeft deur niet echt uit. Leuk ook dat (buiten) zwembad inbegrepen is bij verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Tot aan de deur skien!

ingrid
9-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging aan de piste. Redelijk ruim met overal voldoende bergruimte. Koken wat lastiger op 2 elektrische kookplaten. Supermarkt in het complex (met redelijk ruim aanbod) als ook een patisserie voor verse broodjes in de ochtend. Goede restaurants echter om de hoek. Douche was warm. Appartement was goed warm door elektrische verwarming in badkamer, slaapkamer en woonkamer.

Voor piste-zicht betaald men een toeslag, maar is het waard!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

prima ligging tov pistes

heer Wingens
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

skiën tot de voordeur.Prima ligging tov faciliteiten.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Zeer matig

Jaap
1-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartementen wel ok, ligging goed. Service slechtste dat ik heb meegemaakt op wintersport. Rond 21u pas een sleutel, terwijl we er zelf om 7u weg gepest worden. Wat gebeurt er dan in die 14 uur? Schoonmaken lijkt me stug, wij lieten het schoner achter dan we het vonden. En we kregen ruim e150 niet terug aan borg, zonder uitleg of reden, hoewel, er was één spatel gesneuveld... Ik voel me bestolen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Mooi centraal gelegen locatie binnen Paradiski

heer de Bie
24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het dorp is mooi centraal opgebouwd rond de centrale van 1 gondellift, 3 stoeltjes en een sleeplift.

Accomodatie is van oude "Franse" kwaliteit, kleine appartementen, en echt op leeftijd. Maar de prijs / kwaliteit klopt wel.

Weinig moggelijkheden voor Apres ski, en zeer hoge prijzen op de terrassen die er zijn.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Prima hotel!

heer Dalgethy
11-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed, rustig, fantastisch uitzicht op plein en liften, het opdelen van de liften in het hotel voor een beperkt aantal etages is perfect, prima lockers. Ik zou er zo weer naar toe willen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Het is wel wat gedateerd, maar schoon

heer Pereboom
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bellecote is zo'n 35 jaar oud.

Alle appartementen zijn wat gedateerd

St Jeacques 717 is klein, maar voldoende groot voor 1 (2) personen

Gereisd alleenreizend in januari 2013

prima prijs kwaliteitverhouding

mevrouw de Graauw
2-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

naar verwachting redelijk groot appartement, eenvoudig ingericht maar heel dicht aan de piste.

Fijne ontvangst, behulpzame receptie.

Gereisd met vrienden in december 2013

Als 2 persoons ok, niet als 4 of 5

Maikel
30-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het Appartement:

Aangezien hier zo'n 1000 app zijn in hetzelfde complex weet je nooit of je die van ons gaat krijgen, dus eigenlijk weet je nooit wat je krijgt.

Ons appartement was klein, maar voor 2 personen gewoon ok. Het had zijn beste tijd wel gehad, maar toch. Kom je hier te zitten met z'n 5-en dan is het echt te klein. De appartementen zijn van particulieren die het verhuren aan touroperator en dus kunnen de app her en der verspreid zitten over het gehele gebouw. Value for money een 6.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Résidence Bellecôte in La Plagne-Bellecote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Résidence Bellecôte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.