Reviews over La Plagne-Bellecote

Prima, en zeker voor die prijs

Esther,
    17-2-2016

Super die zondag-zondag aankomst/vertrek! Al zou de check-in wel veel sneller kunnen. Gebouw wel erg gehorig, maar zal bij leeftijd horen. Meer dan voldoende bergruimte. De ski-locker beneden is wel veel te klein voor 4 personen. Handig de liften per etage. En winkels onder in gebouw, je hoeft deur niet echt uit. Leuk ook dat (buiten) zwembad inbegrepen is bij verblijf.

Tot aan de deur skien!

ingrid,
    9-4-2015

Perfecte ligging aan de piste. Redelijk ruim met overal voldoende bergruimte. Koken wat lastiger op 2 elektrische kookplaten. Supermarkt in het complex (met redelijk ruim aanbod) als ook een patisserie voor verse broodjes in de ochtend. Goede restaurants echter om de hoek. Douche was warm. Appartement was goed warm door elektrische verwarming in badkamer, slaapkamer en woonkamer.

Voor piste-zicht betaald men een toeslag, maar is het waard!

prima ligging tov pistes

heer Wingens,
    16-3-2015

skiën tot de voordeur.Prima ligging tov faciliteiten.

Mooi centraal gelegen locatie binnen Paradiski

heer de Bie,
    24-3-2014

Het dorp is mooi centraal opgebouwd rond de centrale van 1 gondellift, 3 stoeltjes en een sleeplift.

Accomodatie is van oude "Franse" kwaliteit, kleine appartementen, en echt op leeftijd. Maar de prijs / kwaliteit klopt wel.

Weinig moggelijkheden voor Apres ski, en zeer hoge prijzen op de terrassen die er zijn.

Prima hotel!

heer Dalgethy,
    11-3-2014

Goed, rustig, fantastisch uitzicht op plein en liften, het opdelen van de liften in het hotel voor een beperkt aantal etages is perfect, prima lockers. Ik zou er zo weer naar toe willen.

La Plagne-Bellecote scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 reviews