Chalet Stephie

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, La Plagne-1800

Op vakantie geweest naar Stephie?

9.2Fenomenaal

Meer chalet info

6 reviews over Chalet Stephie

• 9wilma29-03-2010

in één woord GEWELDIG

We zijn weer terug van onze geweldige vakantie in La Plagne. We hebben bijzonder goed genoten van onze verblijf in chalet Stephie. De formule catered chalet was nieuw voor ons maar is ons erg goed bevallen. De ontvangst, het uitgebreide ontbijt, de heerlijke middagsnacks en de uitstekende maaltijden van de chaletstaf waren aan ons zeer besteed. Onze chaletstaf is bijzonder gastvrij en zorgde op een ongedwongen manier bijzonder goed voor de gasten. We hebben het dan ook heel erg gezellig met hen gehad. Het was door de catering een andere wintersport vakantie dan dat we eerder gehad hebben. Dus eentje om te onthouden.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Wilma29-03-2010

Fantastische vakantie

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Rachelle Pauw05-02-2010

Nieuw en schitterend chalet. Top service.

Ik wil mijn complimenten geven voor de reisorganisatie. Een mooi en nieuw chalet met veel sfeer. Heerlijke skivakantie gehad met een fantastische service door onze chaletstaf. Op en top genoten van de halfpensionservice in het chalet. Werkelijk heerlijk gegeten. 's Avonds gezellig de open haard aan met een wijntje erbij. De hele groep heeft het helemaal naar hun zin gehad. La Plagne is werkelijk een top skigebied. Het chalet is heel mooi gelegen. Je skiet zo vanaf het chalet naar de liften toe.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Jason Mommaerts16-04-2009

Super!

Supervakantie in een superchalet! Mooi ingericht, lekker gegeten, het was echt af!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2009

• 10sven schaillee13-04-2009

geweldige vakantie

geweldige chalet met een geweldige kok en begeleider nl. Erwin, proficiat en 10 op 10 voor zorg en toewijding

Gereisd met vrienden in april 2009

Chalet Stephie info