Appartement Maeva Plagne Lauze 1800

FrankrijkRhône - AlpsLa Plagne-1800

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Maeva Plagne Lauze 1800 voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews
  • 5.5Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Maeva Plagne Lauze 1800

• 7Elze v d linden26-01-2019

Gezellig en prachtig skieen

We hadden met z n tweeen dit 4 pers app gehuurd , erg klein v 4 personen , omdat je een slaapbank hebt dat als je hem uittrekt je tegen het andere 2 pers bed aan zit,2 stellen is daarom niks, zou nog wel kunnen voor stel met 2 kinderen , maar geen privacy dus, weinig kast ruimte, wel erg gezellig en dichtbij skilift die je snel naar de skilift bergerie brengt waarmee je inno time in het grote skigebied zit Met z n tweeen zeker voor herhaling vatbaar, maar voor kleine kinderen zou ik hier niet heengaan, te veel gesleep

• 8t. van groen15-01-2007

Plagne 1800 is extreem rustig, er is 1 bar. Maar op 6 minuten van La Plagen Centre met de bus.

We zaten in appartement Ellabore. Was Frans klein, maar zag er allemaal netjes en fatsoenlijk uit. Onderin de appartementen zijn skilockers aanwezig.

Als je niet met de bus wilt naar Centre maar direct wilt skieen, trek dan 20 minuten uit voordat je in Centre bent met de liftjes (2 stuks). In Centre begin pas echt goed het skigebied, maar is goed te doen met de liftjes. De zin "u skiet eenvoudig naar de lift toe" is niet echt van toepassing, het apt ligt niet aan de piste maar je moet er nog dikke 300/400 meter voor lopen (op straat mag je niet skieen :-( ).

In het dorp zelf is het moeilijk om een parkeerplek te zoeken (let op de verbodsborden, de Gendarmerie vind het leuk om bekeuringen te schrijven), maar vlak buiten het dorp zijn twee grote gratis parkeerplaatsen.

Al met al goed en mooi skigebied, klein maar fijn en netjes appartment.

Appartement Maeva Plagne Lauze 1800 info

Veilig betalen met