Hotel Les Rhododendrons

7GoedScore uit 39 reviews
  • 7Waardering
  • 7.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

39 Reviews over Les Rhododendrons

• 7Wendy en Stephen15-02-2020

Een prima hotel wintersport 2020

Wij waren van 9 feb 2020 t/m 14 feb 2020 in hotel Rhododendrons. Na alle negatieve reacties gelezen te hebben viel het ons reuze mee. Het avond eten was elke dag een 3 gangen menu en dat smaakte ons goed, ontbijt was wel elke dag het zelfde maar ook prima te doen. Onze kamer was netjes en schoon, het personeel was erg vriendelijk en het waren allemaal engelse. Minpuntjes zijn de verouderd meubilair. Verder was het ons goed bevallen en komen wij zeker weten terug in hotel Rhododendrons voor weer een wintersport vakantie.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ski Holland groep01-04-2019

Geniet en ziet de grote lijnen.

Na alle negatieve revieuws gelezen te hebben, was de animo om met de groep hier naar toe te gaan niet zo groot. Echter het tegendeel was waar. Zowel de eigenares als het personeel waren vriendelijk en behulpzaam . Het eten werd nooit terug gestuurd, alleen de soep kreeg elke dag een andere naam , maar de smaak was dezelfde. Ook de douches waren altijd warm en groot genoeg. De fitness op de derde verdieping is wel een aandachtspuntje. Kunnen ze beter kamers van maken. Jammer is het wel dat je op de laatste dag nergens een gelegenheid hebt om je te douchen. Over de ligging valt niet veel te zeggen deze kan namelijk niet beter. Ook jammer is het, dat er nog steeds mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en zodoende erg negatief zijn als dat niet zo is. Wij hebben in iedergeval met onze groep een prima week met stralend weer gehad. Volgend jaar weer.

• 5Henk30-03-2019

Ligging top, hotel flop

Erg verouderd hotel, met zeer kleine kamers die niet worden schoongemaakt. Ontbijt rima, avondeten slecht. Hotel is niet duur , maar dan heb je ook niets. Ligging perfect.

• 6Mon Klas24-03-2019

Prachtige plek om te wintersporten, naast de piste

Kleine kamer en badkamer, maar dat is goed genoeg. Geen tv op de kamer WiFi alleen in de receptie Uitgebreid ontbijt Matig diner

• 4Marianne Schoenmaker28-02-2019

Weinig voor weinig

Vies, verouderd en ongastvrij. Jammer, want de ligging aan de skipiste is prima. Gemiste kans!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 3E. van der Worp04-02-2019

Een hotel waar je NIET wil zijn!

Oud en versleten hotel, geen vriendelijke bediening en geen affiniteit met horeca, slecht en niet goed warm avondeten, geen verwarming in badkamer. De erg kleine kamer en badkamer waren niet schoon. (Vies kledingstuk van vorige gasten lag nog onder het bed.)

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10KoenLA13-06-2018

Prima hotel - locatie was perfect

Het hotel was zeker ok, niet erg luxueus maar de locatie was perfect, op 50 meter van de piste. Het personeel was zeer vriendelijk. Kortom het was zeker prijs kwaliteit waardig. Ik kom zeker nog terug

• 5Nellesshuh26-03-2018

Helaas niet meer

we waren hier voor de vijfde keer , het is nu echt aan een renovatie toe. Het was niet schoon , plafond douche vol met schimmel , na 17 uur geen warm water meer met douchen , avond eten was altijd prima nu een andere kok denken we ... het was niet te eten !! Alles zag je ook terug gaan. Het personeel is heel vriendelijk ! Locatie krijgt een 10 , maar wij gaan niet meer terug. Ohh jah en vreselijke herrie want er is een fitness zaal op de bovenste verdieping dus vraag een kamer op de begane grond.

• 6Willem12-03-2018

Budget hotel met redelijk eten en mooie ligging

Voor de tweede maal naar Rhododendrons, wist dus dat je niet alles moest verwachten maar daar is de prijs ook naar. De ligging vlak bij de piste is handig, het eten en de wijn zitten bij in de prijs in en zijn acceptabel. Alleen het personeel kon de drukte niet aan, geen handdoeken op de eerste dag. Bij het ontbijt moet je zelf je servies en bestek verzamelen en een tafel afruimen om plek te hebben, dit was in het verleden niet zo. De kamers zijn klein en vies en worden nauwelijks schoon gemaakt.

• 3Peter K.05-03-2018

wat een enorme teleurstelling dit oude hond hok.

Om positief te beginnen: wat goed was waren de matrassen en de bar (gezellig). Over de rest kan ik duidelijk zijn: het hele hotel is een enorme teleurstelling! alles is toe aan vervanging qua meubilair en inrichting. De douche is kleiner dan een gemiddelde meterkast. De WC is alleen geschikt voro kinderen onder de 10 jaar (ivm hoogte), de kamers zijn vies, worden slecht schoon gemaakt (4 van de 6 dagen om handdoeken moeten vragen), we vonden "restanten " van eerdere bewoners onder de bedden! Het eten is slecht georganiseerd, ontbijt zeer beperkt in aanbod. De kamers zijn bloedheet, de rest is het koud in het hotel. De trap naar het hotel werd niet schoon gehouden waardoor het spekglad was (lees heel gevaarlijk), zeker als je met je ski's naar de locker moet. Met Mathieu van touropersator aangekaart wat we vonden van dit alles, hebben we bij touroperator ene klacht ingediend. geen enkele reactie op gekregen. Ons advies: Niet boeken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Les Rhododendrons info