Hotel Les Rhododendrons

Weinig voor weinig

Marianne Schoenmaker,
28-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vies, verouderd en ongastvrij. Jammer, want de ligging aan de skipiste is prima. Gemiste kans!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Een hotel waar je NIET wil zijn!

E. van der Worp,
4-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oud en versleten hotel, geen vriendelijke bediening en geen affiniteit met horeca, slecht en niet goed warm avondeten, geen verwarming in badkamer. De erg kleine kamer en badkamer waren niet schoon. (Vies kledingstuk van vorige gasten lag nog onder het bed.)

Gereisd met vrienden in januari 2019

Prima hotel - locatie was perfect

KoenLA,
13-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel was zeker ok, niet erg luxueus maar de locatie was perfect, op 50 meter van de piste. Het personeel was zeer vriendelijk. Kortom het was zeker prijs kwaliteit waardig. Ik kom zeker nog terug

Gereisd met vrienden in maart 2018

Helaas niet meer

Nellesshuh,
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

we waren hier voor de vijfde keer , het is nu echt aan een renovatie toe.

Het was niet schoon , plafond douche vol met schimmel , na 17 uur geen warm water meer met douchen , avond eten was altijd prima nu een andere kok denken we ... het was niet te eten !! Alles zag je ook terug gaan.

Het personeel is heel vriendelijk !

Locatie krijgt een 10 , maar wij gaan niet meer terug. Ohh jah en vreselijke herrie want er is een fitness zaal op de bovenste verdieping dus vraag een kamer op de begane grond.

Gereisd met partner in maart 2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de tweede maal naar Rhododendrons, wist dus dat je niet alles moest verwachten maar daar is de prijs ook naar. De ligging vlak bij de piste is handig, het eten en de wijn zitten bij in de prijs in en zijn acceptabel. Alleen het personeel kon de drukte niet aan, geen handdoeken op de eerste dag. Bij het ontbijt moet je zelf je servies en bestek verzamelen en een tafel afruimen om plek te hebben, dit was in het verleden niet zo. De kamers zijn klein en vies en worden nauwelijks schoon gemaakt.

Gereisd met partner in maart 2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Om positief te beginnen: wat goed was waren de matrassen en de bar (gezellig).

Over de rest kan ik duidelijk zijn: het hele hotel is een enorme teleurstelling! alles is toe aan vervanging qua meubilair en inrichting. De douche is kleiner dan een gemiddelde meterkast. De WC is alleen geschikt voro kinderen onder de 10 jaar (ivm hoogte), de kamers zijn vies, worden slecht schoon gemaakt (4 van de 6 dagen om handdoeken moeten vragen), we vonden "restanten " van eerdere bewoners onder de bedden! Het eten is slecht georganiseerd, ontbijt zeer beperkt in aanbod. De kamers zijn bloedheet, de rest is het koud in het hotel. De trap naar het hotel werd niet schoon gehouden waardoor het spekglad was (lees heel gevaarlijk), zeker als je met je ski's naar de locker moet. Met Mathieu van touropersator aangekaart wat we vonden van dit alles, hebben we bij touroperator ene klacht ingediend. geen enkele reactie op gekregen. Ons advies: Niet boeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

ideaal qua ligging

Arjan vdl,
14-2-2018

eten was perfect

Kamers klein en gedateerd, ook vies. Verder was het koud in het gebouw. Men houdt zich erg vast aan het inchecken om 16u.

Renoveren was nog geen slecht idee.

Gereisd met vrienden in februari 2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel heeft een perfecte ligging tegen de piste en een skilift aan. Het hotel is basic en iets verouderd maar voldoet aan alles. Half pension hoort bij de prijs maar kun je niet te veel van verwachten. Het is leuk dat ze het erbij doen maar de kwaliteit van het eten is niet geweldig. prijs/kwaliteit verhouding is prima! Skigebied is TOP!

Gereisd met partner in januari 2016

Gewoon weer een keer geboekt!!

Hans,
19-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Simpel hotel, met eenvoudig ontbijt. Gezellige bar. Avondeten is prima. Ligt vlak aan de piste 25 mtr lopen. Enthousiast personeel. De prijs is hier het bewijs!! Kamers zouden iets beter gepoetst kunnen worden. Leuk uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2017

prima prijs/kwaliteit

Thomas,
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij kwamen met de bus. Geen ontvangst, Alle bagage moest in een ruimte waar je je ook ging omkleden, Ook later bij incheck geen info. Receptie kan beter ! Kamers prima. bar ook. Hotel staat onder Engelse leiding en dat merk je vooral aan het restaurant/eten. Niet slecht, zeker niet maar ook niet bijzonder. Ontbijtbuffet prima. Ligging t.o.v. piste uitstekend. Na 75 meter open sta je bij de lift/piste. Skibushalte naar andere delen van La Plagne voor de deur.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Rhododendrons in La Plagne-1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Rhododendrons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.