Appartement Les Chalets Edelweiss

6.3Voldoende

• 7.1Inrichting
  • 7.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets Edelweiss voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

18 reviews over Appartement Les Chalets Edelweiss

• 7Hoogendoorn30-04-2016

Top appartement met onvriendelijke receptie!

We hebben een top vakantie gehad hier! Aan de piste in een mega groot gebied. Personnel was alleen erg onvriendelijk. Ze hadden bijv. geen zin om even te bellen met een opticiën of uit te leggen waar we die konden vinden. We mochten ook pas om 5h het appartement in op zaterdag. Aangezien de bus er sochtens al om 8h was is dat wel erg vervelend.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8meneer Bruystens08-03-2015

Prima appartementen

Prima appartementen aan de piste, skischool voor de deur.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 8Ilse 01-02-2015

Creditcard is handig!

Eerst de negatieve punten: -Op aankomstdag de receptie dicht tussen 12 en 15 uur. Dus als je dan aan komt sta je letterlijk in de kou met je koffers. De sleutel pas na 16 uur af te halen. -300 euro borg voor appartement, wat ons niet is verteld of je moet een creditcard hebben. (die wij dus niet hadden en dus ook pas weg konden als hun de appartement hadden gecontroleerd, na 9 uur in de ochtend!) -WiFi kan alleen met creditcard. (dus ook geen WiFi waar wij wel opgerekend hadden!)

Voor de rest was het goed! Super locatie!! Aan de piste, uitzicht op babypiste! Groot skigebied! Zwembad ok, heeft zeker onderhoud nodig! Dorpje is klein maar heeft de voorzieningen, supermarkt, skiverhuur, restaurantjes, bushalte voor de deur en skipas verkoop punt in appartement zelf!

Conclusie: iedereen aan te raden! Zorg dat je creditcard bij je hebt! En niet eerder aankomt dan 16 uur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Guy17-02-2013

Aan te bevelen

Wij hadden voor 4 volw. en 2 kids een app. voor 8 pers. Indeling : beneden gang met vestiairekast, living met keuken, badkamer met ligbad en 1 afz.toilet. Op het verdiep 2 slaapk. waarvan 1 met badkamer met douche. Op de gang tussen de 2 kamers een 2de toilet en een alkoof met 2 stapelbedden. In de living staat er een zetel dat omgebouwd kan worden tot dubbelbed. Alles eenvoudig, functioneel ingericht, zeer proper en in goede staat. Skilift vlak voor de deur. In La Plagne 1800 zelf is het rustig en is er niet veel te beleven, wel op loopafstand een paar restaurants en een Spar winkel met groot assortiment. Aan de receptie kan men dagelijks brood bestellen. Vlak voor de chalet stopt er om de 15 min. een gratis shuttlebus die de verschillende dorpen van La Plagne aandoet. In La Plagne Centre is een groot winkelcentrum en zijn er verschillende restaurants met terrassen aan de pistes. Een aan te bevelen bestemming met een uitstekende verhouding prijs/kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Hannelore Schotte05-03-2012

Chalets Edelweiss La Plagne

Prachtig modern appartement, alle comfort aanwezig! Aanrader

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9bart09-08-2010

mooie accommodatie vlakbij skilift

Mooie nieuwe accommodatie vlakbij 2 skiliften waarna je meteen een goede aansluiting hebt met het hele gebied van la plagne. Vriendelijke medewerkers en een brood service aan de balie van de accommodatie. Ook is er een ondergrondse parkeerplaats voor 50 euro extra per week. Een aanrader als je je geen ongeluk wilt tillen aan je bagage.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8L.12-04-2010

Goed appartement op de juiste plaats!

De appartementen liggen aan de piste en aan de lift die je naar het middelpunt van het skigebied brengt. Beter kan niet! Plagne 1800 is klein, maar wel van alle gemakken voorzien. Er is een supermarkt een pizzeria en er kan vers brood bij de receptie van de appartementen worden besteld. Ieder half uur rijdt er een bus naar het hoger gelegen Plagne Centre, daar zijn meer winkeltjes en restaurantjes. Het appartement zelf is netjes en nog niet zo oud. Neem een groter appartement dan nodig, want Frankrijk staat erom bekend dat de appartementen klein zijn. Alles is aanwezig in de appartementen en als je iets mist of stuk is, dan wordt het gelijk gemaakt en aangevuld. Kortom een goed appartement op de juiste plaats in een fantastisch skigebied!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Rox11-01-2010

goed vertoeven

Van 2 t/m 9 januari in La Plagne geweest in chalets Edelweiss. De chalets liggen in Plagne 1800. Zodra je het appartement uitstapt, sta je op de piste en kun je de lift pakken naar het hele skigebied. Er gaat ieder half uur een bus naar Plagne Centre (5 min rijden). In Plagne 1800 zit een supermarktje en er zijn verse broodjes bij de receptie te reserveren. Het 3 kamerappartement is goed. Woonkamer beetje klein maar ouderslaapkamer erg groot. 2 badkamers, 2 toiletten. Indeling is wel onlogisch, maar daar kom je wel overheen. Tip: boek als je met 4pers gaat een 6pers huisje, anders is het wel erg klein. Receptie is erg vriendelijk, inventaris die ontbrak werd direct aangevuld. Auto kon (voor €50,-) in afgesloten garage, erg fijn. Doe zelf je eindschoonmaak! Als het voor het oog netjes is, is het prima. Stofzuiger etc is gewoon aanwezig en scheelt €70,-!! Wij hebben een topweek gehad!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7dennis02-01-2009

mooie locatie en goede pistes

makkelijk bereikbaar , gezellige sfeer mooi ingerichte appartementen niet heel groot. Pistes makkelijk te bereiken wel erg druk.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008