La Plagne-1800

We hebben een aantal aanbieders voor La Plagne-1800 voor je op een rij gezet:

vakanties La Plagne-1800

We hebben een aantal aanbieders voor La Plagne-1800 voor je op een rij gezet:

Reviews over La Plagne-1800

Mega skigebied en sneeuwzeker, ook gletsjers.

Ada Sonneveld,
    2-7-2018

We komen al jaren in La Plagne en dan specifiek in La Plagne 1800. Het is hier gemoedelijker dan in de andere gedeelten. Het heeft een gezellig sfeertje en geen hoogbouw. Terwijl je wel profiteert van het mega (sneeuwzekere) skigebied.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Goed voor te skiën

Gabriella,
    7-11-2016

Enkel voor te skiën aan te raden een paar dagen.restaurants zeer slecht,drinken bij de piste veel te duur koffie 3,90€en dan moet je nog wachten en vuil van de vorige klanten mag overal gerookt worden ?s'avonds geen ambiance niks goed voor oudere mensen. Die rust willen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Mooie omgeving

Patrick,
    16-4-2015

Mooie omgeving, maar vrij saai dorpje. Dure supermarkt in het dorpje met overigens wel een hele goede italiaan.

Je staat zo op de piste en kan alle kanten op. Voor beginners en gevorderden prima te doen

Gereisd met vrienden in maart 2015

Groot skigebied voor alle niveau's

René,
    1-4-2013

Uitgebreid gebied. Erg overzichtelijk met veel lange afdelingen. Voldoende afwisselend. De oversteek naar het gebied van Les arc is ook de moeite waard. Restaurants aan de piste zijn duur, de kwaliteit matig.

Gereisd met partner in maart 2013

Leuk skigebied, hier kom ik zeker nog eens terug!

peter,
    8-3-2013

Voor wie wat afwisseling wil van pistes is La Plagne zeker aan te raden. Off piste is er ook genoeg. Er is voor elk wat wils. Nooit langer aangeschoven dan 15min (krokusvakantie). Met een skipas voor La Plagne alleen kom je zeker een week toe. De uitbreiding voor Les Arcs zou ik er niet bijnemen. Door al de liften die er zijn moet je eer dat je goed & wel bent aangekomen in Les Arcs al bijna terugkeren want anders zijn ze dicht. Ons hotel lag in Plagne 1800.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013
La Plagne-1800 scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 reviews