Reviews over La Penne sur Ouvèze

Bijna wildkamperen, geen mens te bekennen hier

Michiel,
    8-8-2014

De toegangsweg van deze camping is zeer stijl en zit vol met haarspeldbochten. Een auto met caravan of een camper komt hier absoluut NIET naar boven, en de weg is zo smal dat je geen kant meer op kan als je vaststaat.

Ik heb naast de vriendelijke campingbaas (vrouw met hond) niemand gezien. Dat is een hele bijzondere ervaring: midden in de bossen, op een berg, verlaten-geisoleerd. Er is geen campingwinkel, brood oid. Dus zelf goed inslaan voor je arriveert, want de weg naar beneden is een spannende tocht die je wil vermijden. Prachtig gewandeld. Een klein maar idyllisch zwembad op de rand van het ravijn maakt het tot een hele bijzondere ervaring.