Landhuis
Landhuis Chateau Les Bardons

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

39 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

Geweldig landhuis voor groep vrienden/familie!

Tilburgers
25-7-2008

Mooi kasteeltje, sfeervol gerestaureerd, luxe inrichting, meer dan voldoende ruimte binnen en buiten voor een groep van 12 personen. Prive zwembad is niet heel erg groot, maar voor een groep van 12 personen nog net voldoende.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

echt een familiehuis

O (pa) en O (ma)
21-7-2008

Drie generaties, volwassenen en kindjes samen een week genoten van een heerlijk huis en een geweldige omgeving. Het was een bijzondere ervaring na heel wat jaren weer als gezin zo lang bijeen te zijn. Aan een grote tafel. in een geweldige eetkamer en een groot knappend vuur. Voor ons een onvergetelijke week. De ruimte was zodanig dat er volop kon worden gespeeld ( we hadden zelfs een speelkamer gemaakt in de hal). Het kan allemaal. Voor (groot) ouders die iets te vieren hebben. Dit is een echte aanrader.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader

Joris den Exter
15-7-2008

Wederom een fantastisch verblijf gehad. Dit keer met de complete familie. Het Chateau is zeer goed uitgerust en biedt alles wat je nodig hebt, o.a. de prachtige ruimtes, grote slaapkamers, luxe badkamers en de mooie tuin, maken dit Chateau tot een verblijF waar je de tijd even vergeet. O ja, en niet te vergeten het privacy biedende zwembad. Lekker bommetjes maken!

Wij komen zeker weer terug!

Gereisd Familie in mei 2008

Heerlijke week voor de 2e keer gehad in dit prachtige waar

Mirjam Bollema
8-6-2008

Heerlijke week voor de 2e keer gehad in dit prachtige landhuis waar volop ruimte is en veel luxe. Een aanrader!!

Gereisd Familie in juni 2008
2007

we have had an unforgettable week at the chateau

H. van Dalen
2-12-2007

we have had an unforgettable week at the chateau. It offered sufficient room for living for four families with a total of eight little children (age 0 - 6 ). The design is comfortable and fitted out with all modern convieniences. The surroundings offer pleasant day trips or activities

Gereisd Familie in december 2007

This autumn our family has been to Chateau les Bardons

H. van Dalen
2-12-2007

This autumn our family has been to Chateau les Bardons. We will never forget the selebration of the combined 135th aniversary of grandmother and grandfather. The design of the chateau is comfortable and offers four families room for living. The surroundings offer a variaty of pleasant day-trips and activities.

We hebben een heerlijke week gehad met droog maar koud weer

feige
29-10-2007

We hebben een heerlijke week gehad met droog maar koud weer. De kinderen waren vaak buiten in de tuin bij de schommel en de glijbaan of gewoon bladeren zoeken. Alles is aanwezig, luxe kamers en badkamers voorzien van alle luxe. Een heerlijke lokatie om bij de komen van alle hectiek van de dag!

Gereisd Familie in oktober 2006

Wij hebben een heerlijke week gehad, het weer was koud dus

feige
29-10-2007

Wij hebben een heerlijke week gehad, het weer was koud maar droog dus veel naar buiten. Voor de kinderen is er een klein speeltoestel. Van de glijbaan en schommel werd veel gebruik gemaakt! De lokatie is voorzien van alle luxe, luxe badkamers en heerlijke bedden. Het is een geweldige lokatie voor veel rust en natuur.

Gereisd Familie in Mon Oct 29 2007 11:17:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik heb inmiddels 2 maal het chateau bezocht

Hans
31-7-2007

Ik heb inmiddels 2 maal het chateau bezocht. Het is prachtig onderhouden en omgeven door een parkachtige tuin van 8 ha. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Ik zal zeker nog eens terugkomen. Een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2007

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.