Landhuis Chateau Les Bardons

Frankrijk, Rhône - Alps, La Pacaudière

9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info

47 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons

• 10Fam Kolsteren07-11-2010

Genoten van dit kasteel in de vroege herfst!

Wij hebben genoten van dit prachtige chateau en de mooie omgeving die de eerste herfstkleuringen vertoonde. Lekker geborreld en gegeten, Vichy en Roanne bezocht, bij een wijnboer plaatselijke cotes roannais geproefd. Heerlijk gewandeld door schilderachtige dorpjes als Le Crozet en St Haon Le Chatel, alwaar we erg lekker hebben gegeten. Het chateau is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Wat een ruimte! Mooi sanitaire en niet te vergeten: de bedden sliepen fantastisch!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Van den Berg26-09-2010

Zeker niet de laatste keer!

Hebben een week in de 'Maison' doorgebracht. Een heerlijke plek om met de hele familie te genieten. De dag beginnen met baantjes trekken in het verwarmde zwembad en eindigen met een wijntje bij de openhaard!! Als een god in Frankrijk...

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 10Fam. Evers05-09-2010

Top lokatie, kindvriendelijk, luxe!

Wij hebben eind augsutus, begin september een week in de maison doorgebracht, 4 pers. kinderen 10 en 12. Een heerlijk huis dat je warm ontvangt. Prachtig opgeknapt en van alle gemakken voorzien. Lekker wandelen op de 8 hetare land bij het huis en chateau, nachtzwemmen en sterren kijken in het goed verwarmde zwembad, toch even het nieuws zien met de satelietaansluiting, genoeg ruimte om elkaar even niet tegen te komen. Binnen 25 km heerlijk eten en voldoende te beleven (kano, kasteel, winkelen) en op 100 km van Lion. Borg direct na controle teruggestort. Werkelijk een super lokatie met zeer gastvrije eigenaren. Terecht een winnaar van een Zoover award!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Petra19-08-2010

Prachtig Maison

Wij verbleven met 7 volwassenen in het Maison ( bijgebouw aan het chateau) De inrichting is zeer mooi met prachige kleuren en oog voor detail. La Pacaudière is een heel klein dorpje maar er zijn geweldige wijnboeren in de buurt en goede wegen waar we mooie motorritten gemaakt hebben. Ook het verwarmde zwembad is een groot pluspunt!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Lahm20-07-2010

Fantastische Familievakantie met 10 kleuters

We hebben de 75e verjaardag van Opa gevierd. Met de hele familie en 10 kleine kleinkinderen hebben we de kerstvakantie door gebracht op Chateau Les Bardons. We hebben zowel het Chateau als het Maison gebruikt en voor de kleintjes was het fantastisch. Een grote speelkamer boven waar het optreden was, de winterse wandelingen en heerlijk genieten van Oma's diners dagen op een rij. Kortom genieten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 1Reisgezelschap08-07-2010

Nooit meer!

Het chateau is prachtig! De ligging is niet geweldig omdat je overal heel ver vandaan zit. Met name als het weer minder is (wat in deze regio erg onzeker is), is er in de buurt heel weinig te doen. De inrichting is top. Maar wij zullen er nooit meer aan beginnen aangezien de eigenaren volledig onbetrouwbaar zijn. Zij waren erg flexibel tot wij ons geld overgemaakt hadden, daarna was er niets meer mogelijk. Ook hebben we nog steeds onze borg niet terug en hebben zelfs gerechtelijke stappen tegen hen moeten ondernemen. Ik waarschuw toekomstige gasten: begin hier niet aan, hoe prachtig het ook lijkt.

• 10KSV Wageningen16-06-2010

Bedankt voor een heerlijke vakantie!

Wij hebben heerlijk Bourgondisch genoten van een week in Maison Les Bardons. Goede bedden, mooi sanitair, schoon en lekker veel ruimte. We hebben heerlijk gezwommen, genoten van de zon, de koele wijntjes (de supermarkt is lekker dichtbij!) en de BBQ.

• 10Peter en Irene06-06-2010

Geweldig Chateau!!

De 2e week in de meivakantie geweest bij dit prachtige Chateau! We waren zo verrast door de enorme ruimte, alleen de hal van het Chateau was al net zo groot als onze woonkamer! Met 11 personen en nog steeds alle ruimte, heerlijk! Werkelijk alles wat een vakantie fijn maakt was aanwezig, van prachtige wijnglazen tot het nespressoapparaat, prachtige slaapkamers en badkamers en een magnifiek uitzicht!

Het weer viel helaas wat tegen maar toch nog 1 dag in het warme zwembad kunnen doorbrengen, verder heerlijk knus bij de prachtige open haard een lekker glas wijn.

Een absolute aanrader!!

• 10Joris den Exter09-04-2010

Een heerlijk paasvakantie in het Maison

Voor ons de eerste keer in het Maison. Wij hebben ontzettend genoten van dit heerlijke sfeervolle huis. Wat een rust en wat een heerlijke bedden! Wij hebben samen met onze kinderen pasen gevierd, zitten voor het haardvuur de avonden door en 's-ochtends sjeik ontbijten in de grote eetkamer. Op zaterdag naar Lyon gereden en een prachtig park bezocht, genaamd l' tete d'or. Er zit een hele leuke (gratis) dierentuin bij en een botanische tuin die zeer de moeite waard is. Daarna het oude deel bezocht met haar talrijke restaurantjes. Je waant je zo in Parijs. Kortom te veel om op te noemen. Ton & Max, nogmaals dank voor het heerlijke verblijf. Jullie hebben er echt iets mooi's van gemaakt waar wij ons direct thuis voelden, en dat is toch heel fijn als je op vakantie bent. Op naar een volgend verblijf. Groet, Fam. den Exter

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9Family Stokken08-04-2010

Takk for noen fantastiske dagen!

Thanks for the fantastic week in Chateau Les Bardons.

Also many thanks for arranging the anniversary dinner for mother. The cook you arranged did a great job. The dinner was delicious and he surprised us with a beautiful birthday cake.

Familien Stokken fra Norge Family Stokken from Norway

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

3 tips over Landhuis Chateau Les Bardons

• jaak hellings, 21-05-2012

Deze site is vooral aan te raden voor grotere families. Het is er zeer ruim zowel in de kamers als op het terrein buiten het kasteel. Grote rustgevende parken. Er is een houtstokerijsysteem om alles te verwarmen, vonden we leuk. Misschien iets meer badkamers gewenst voor alle kamers. Verder is alles aanwezig ( tuinset, BBQ, lange ligstoelen bij het zwembad. Tip : bezoek de dorpjes Ambierle, Le Crozet en zeker Benisson in de nabije omgeving

• Marvin en Sanne, 21-05-2012

Bezoek het dorpje Le Croixet bovenaan de berg. zeker te bezoeken waard. Dit is een leuk middeleeuws klein dorpje.

• Savenije, 04-12-2011

Vlakbij in Ceret is er een golfbaan. Deze golfbaan is erg leuk.

0 vragen over Landhuis Chateau Les Bardons

Landhuis info