Landhuis
Weer vandaag29°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

38 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

Heel leuke plek

jaak hellings
21-5-2012

Chateau gerund oor 2 Nederlanders die er een mooie plek van geamaakt hebben , heel smaakvol ingericht met heel veel ruimte. Kasteel + huis volstaat ruim voor al onze kinderen en kleinkinderen ( we zijn met 8 volwassenen en 6 kinderen van 5 tot 11 jaar) Hoewel het voorjaar in 2012 iets te fris was ( 14 à 16 graden), werd het zwembad toch verwarmd en beleefden we met zijn allen veel waterpret. Daarenboven is deze streek tussen Roanne en Vichy voor velen misschien onbekend maar heeft zeker zijn charme : leuke dorpjes, goede wijnhuizen,kaasboerderijen, mooie kerken ...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol authentiek

Bruins
Wed Dec 07 2011 09:20:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een groot landhuis op een fraai landgoed. Originele entree en kamerverdeling. Ruime kamers met mooi meubilair. Grote moderne keuken. De haarden in de woonkamers doen het uitstekend!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Een heerlijke drink en eet vakantie

Savenije
4-12-2011

In de herfstvakantie waren wij op aanraden van vrienden naar het Chateau van Max en Ton in La Pacaudiere geweest. Wij waren met 4 gezinnen en totaal 10 kinderen. We hebben lekker gezwommen in de buurt maar ook zijn wij naar verschillende boerderijtjes geweest met oa eend, kaas en wijn. Elke dag hebben we cullinaire maaltijden bereidt in de keuken waar alles stond. Tot 's-avonds laat bij de haar filoseren over het leven en wat je moet doen in je leven. In de tuin hebben we ons goed vermaakt. We hebben een boomhut gebouwd en hebben met onze jongens een golfparcour uitgezet. Om je hoofd leeg te maken hebben we ook hout naar binnen gesjouwd. Heerlijk zware arbeid te doen.! Al met al een leuke locatie en ik raad het iedereen aan om er lekker met vrienden tot rust te komen. Tot snel

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Tres agreable...........

Jens
3-10-2011

Wij hebben met vrienden een lang weekend op Les Bardons doorgebracht: even ertussenuit werd een echte mini vakantie. Lekker gezwommen en genoten van de najaarszon. Heerlijk! Les Bardons is comfortabel en ruim; het ontbreekt aan niets. Alles is zeer verzorgd en werkelijk goed geoutilleerd, binnen en buiten (tuinen, terassen, zwembad en ook zeker de heerlijke BEDDEN). Het ontbreekt aan niets. We denken met beaucoup de plaîsir terug aan ons samenzijn, de wijntjes, de petit cafés en de croissants op het dorpsplein, de lekkere lunch bij Au Natur’Elles en het afsluitende diner bij La Colline du Colombier van Troisgros. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Prachtige week doorgebracht met de familie!

Familie Ampe
27-9-2011

Een heerlijk zonnige week, in luxe en comfort, met kinderen en kleinkinderen op Les Bardons doorgebracht. Kennisgemaakt met Tom en Max, Karen en Chiel en genoten van de bubbels, die ons bij aankomst verwelkomden. Proficiat met jullie prachtige realisatie. Hopelijk wordt Les Bardons met zorg en toewijding door de gasten bewoond. Op ons kan je alvast rekenen wat mond aan mond reclame betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer apart

Wijnliefhebber
24-8-2011

Wij (2 gezinnen van 2 volwassenen en 2 kinderen elk) hebben 1 week doorgebracht in Maison Les Bardons. Veel ruimte, mooi ingericht, alles wat je nodig hebt is daar. Veel tijd doorgebracht bij het verwarmde zwembad. Mooie overkapping bij het zwembad voor schaduw en ligstoelen om lekker te luieren. Kleine minpuntjes die het geen 10 maken: de nieuwe N7 loopt vlak achter het chateau langs en dat hoor je als de wind ongunstig staat. Kijk niet op als je soms een muis tegen komt. De eigenaren doen hun best om alles onder controle te houden, maar we hebben 1 nacht een muis uit een slaapkamer moeten jagen (lag eten op die slaapkamer...). Al met al zeer tevreden over ons verblijf. Borg erg snel weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In een woord GEWELDIG!!

Raila Steffen
30-6-2011

We hebben Pasen met onze jongens en met vrienden op Les Bardons doorgebracht. Het weer was helemaal top. Lekker relaxen rondom het zwembad dus: lekker zwemmen, lunchen en verkoelende rosé. Het Chateau is zeer ruim en er zijn veel leuke terrassen en plekken om te zitten. De croissants, de brioches en de pain au chocolat smaakten ons goed. Fijne bedden en mooi sanitair. En allemaal zeer schoon. Kortom, het was fijn! We komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Werkelijk fantastisch!!

Irene
12-5-2011

Afgelopen mei vakantie voor de 2e x in het prachtige chateau geweest! Alweer een heerlijke week en dit jaar ook nog met prachtig weer! Het voelde als thuiskomen, een groot compliment voor Ton en Max! Volgend jaar zeker weer!!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Prachtige locatie: genoten!

Fam. Fisch
19-11-2010

Wij hebben met de hele familie Pinksteren 2010 op Les Bardons doorgebracht. Les Bardons is een prachtige locatie. Het heeft ons aan niets ontbroken. Smaakvol en comfortabel: heerlijke bedden, mooi sanitair en heel veel ruimte. We hebben enorm genoten van het warme lenteweer, heerlijk gezwommen en relaxed op de ligbedden aan het zwembad. In de keuken (alles aanwezig, zelfs een Magimix) hebben we gezamenlijk mooie diners bereid en daar 's avonds smakelijk van genoten, in de eetkamer bij een knapperend haardvuur. Het was heerlijk met een boek in de schaduw van een oude boom of om lekker lekker loom in de zon te zitten en te genieten van lekkere borrelhappen, een koude pastis en van de lekkere wijntjes.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Genoten van dit kasteel in de vroege herfst!

Fam Kolsteren
7-11-2010

Wij hebben genoten van dit prachtige chateau en de mooie omgeving die de eerste herfstkleuringen vertoonde. Lekker geborreld en gegeten, Vichy en Roanne bezocht, bij een wijnboer plaatselijke cotes roannais geproefd. Heerlijk gewandeld door schilderachtige dorpjes als Le Crozet en St Haon Le Chatel, alwaar we erg lekker hebben gegeten. Het chateau is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Wat een ruimte! Mooi sanitaire en niet te vergeten: de bedden sliepen fantastisch!

Gereisd Met vrienden in september 2010

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.