Landhuis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

13 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

Fantastische villa op toplocatie

Jos aarle-rixtel
10-10-2017

Alles is optimaal aanwezig om volop te genieten van een luxe,rustige vakantie in een prachtige omgeving ,waar men leuke trips kan maken o.a.naar div.kastelen.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Brigitte de Koning
8-5-2016

Wat een heerlijke locatie om even helemaal tot rust te komen. Het chateau is met oog voor detail ingericht en van alle gemakken voorzien. Een verwarmd zwembad om ook op minder warme dagen toch even te kunnen zwemmen voor een echt vakantiegevoel. Een supermarkt en bakkerij op loopafstand om 's morgens met vers gebakken croissants te ontbijten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Een heerlijk familiehuis!

Marvin en Sanne
21-5-2012

Van 28 april tot 6 mei hebben wij een weekje mogen verblijven in Chateau Les Bardons. We gingen met de gehele familie; 10 volwassenen en 4 kinderen. Het is een subliem familiehuis. Alles zag er netjes en verzorgd uit. We begonnen de dag met versgebakken croissant van de bakker in het dorp. Echt op z'n Frans! Verder werden de dagen gevuld met heerlijke diners bij het haardvuur, barbecues bij het zwembad, mooie dorpjes bezoeken, lekker zwemmen en genieten van de zon en de natuur. In een woord geweldig! Zowel de kinderen als de volwassenen hebben even mogen snuiven aan het ware Franse plattelandsleven! We hebben het super gehad. Dankjewel!

Gereisd Met vrienden in april 2012

Een heerlijke drink en eet vakantie

Savenije
4-12-2011

In de herfstvakantie waren wij op aanraden van vrienden naar het Chateau van Max en Ton in La Pacaudiere geweest. Wij waren met 4 gezinnen en totaal 10 kinderen. We hebben lekker gezwommen in de buurt maar ook zijn wij naar verschillende boerderijtjes geweest met oa eend, kaas en wijn. Elke dag hebben we cullinaire maaltijden bereidt in de keuken waar alles stond. Tot 's-avonds laat bij de haar filoseren over het leven en wat je moet doen in je leven. In de tuin hebben we ons goed vermaakt. We hebben een boomhut gebouwd en hebben met onze jongens een golfparcour uitgezet. Om je hoofd leeg te maken hebben we ook hout naar binnen gesjouwd. Heerlijk zware arbeid te doen.! Al met al een leuke locatie en ik raad het iedereen aan om er lekker met vrienden tot rust te komen. Tot snel

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Tres agreable...........

Jens
3-10-2011

Wij hebben met vrienden een lang weekend op Les Bardons doorgebracht: even ertussenuit werd een echte mini vakantie. Lekker gezwommen en genoten van de najaarszon. Heerlijk! Les Bardons is comfortabel en ruim; het ontbreekt aan niets. Alles is zeer verzorgd en werkelijk goed geoutilleerd, binnen en buiten (tuinen, terassen, zwembad en ook zeker de heerlijke BEDDEN). Het ontbreekt aan niets. We denken met beaucoup de plaîsir terug aan ons samenzijn, de wijntjes, de petit cafés en de croissants op het dorpsplein, de lekkere lunch bij Au Natur’Elles en het afsluitende diner bij La Colline du Colombier van Troisgros. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2011

In een woord GEWELDIG!!

Raila Steffen
30-6-2011

We hebben Pasen met onze jongens en met vrienden op Les Bardons doorgebracht. Het weer was helemaal top. Lekker relaxen rondom het zwembad dus: lekker zwemmen, lunchen en verkoelende rosé. Het Chateau is zeer ruim en er zijn veel leuke terrassen en plekken om te zitten. De croissants, de brioches en de pain au chocolat smaakten ons goed. Fijne bedden en mooi sanitair. En allemaal zeer schoon. Kortom, het was fijn! We komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Werkelijk fantastisch!!

Irene
12-5-2011

Afgelopen mei vakantie voor de 2e x in het prachtige chateau geweest! Alweer een heerlijke week en dit jaar ook nog met prachtig weer! Het voelde als thuiskomen, een groot compliment voor Ton en Max! Volgend jaar zeker weer!!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Genoten van dit kasteel in de vroege herfst!

Fam Kolsteren
7-11-2010

Wij hebben genoten van dit prachtige chateau en de mooie omgeving die de eerste herfstkleuringen vertoonde. Lekker geborreld en gegeten, Vichy en Roanne bezocht, bij een wijnboer plaatselijke cotes roannais geproefd. Heerlijk gewandeld door schilderachtige dorpjes als Le Crozet en St Haon Le Chatel, alwaar we erg lekker hebben gegeten. Het chateau is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Wat een ruimte! Mooi sanitaire en niet te vergeten: de bedden sliepen fantastisch!

Gereisd Met vrienden in september 2010

Prachtig Maison

Petra
19-8-2010

Wij verbleven met 7 volwassenen in het Maison ( bijgebouw aan het chateau) De inrichting is zeer mooi met prachige kleuren en oog voor detail. La Pacaudière is een heel klein dorpje maar er zijn geweldige wijnboeren in de buurt en goede wegen waar we mooie motorritten gemaakt hebben. Ook het verwarmde zwembad is een groot pluspunt!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Nooit meer!

Reisgezelschap
8-7-2010

Het chateau is prachtig! De ligging is niet geweldig omdat je overal heel ver vandaan zit. Met name als het weer minder is (wat in deze regio erg onzeker is), is er in de buurt heel weinig te doen. De inrichting is top. Maar wij zullen er nooit meer aan beginnen aangezien de eigenaren volledig onbetrouwbaar zijn. Zij waren erg flexibel tot wij ons geld overgemaakt hadden, daarna was er niets meer mogelijk. Ook hebben we nog steeds onze borg niet terug en hebben zelfs gerechtelijke stappen tegen hen moeten ondernemen. Ik waarschuw toekomstige gasten: begin hier niet aan, hoe prachtig het ook lijkt.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.