Landhuis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

14 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

Prachtige grote vakantiewoning

G. Oerlemans
10-8-2013

Wij verbleven een week met de hele familie in dit prachtige grote huis. Er stonden twee flessen champagne klaar als welkomstgeschenk, erg leuk. Het was warm, maar het zwembad bood verkoeling en schaduw, ook voor de gasten uit het maison. Buiten eten in deze ambiance is een feest. De kamers waren goed schoon en de bedden ietwat zacht, maar verder prima. De keuken was voorzien van prima apparatuur en het sanitair was goed. Het chateau staat op een groot terrein met oude bomen, ideaal voor spelende kinderen. De omgeving is landelijk, met diverse wijnboerderijen. Roanne is de dichtstbijzijnde grotere stad. Klein minpuntje is het beperkte signaal van de wifi. Wij stonden op een kluitje in de gang te internetten, dat kan beter.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige plek

Lieselotte Francken
17-7-2013

Wij hebben in de Maison gelogeerd met 6 volwassenen en 2 baby's. We hebben ons ongelofelijk goed geamuseerd. Prachtige omgeving, rust, een zalig zwembad, moderne inrichting en een zee van ruimte! Echt de moeite om eens te logeren! Tips: Charlieu is de moeite om eens te bezoeken en de avondmarkt in het dorp op woensdag (vergeet de dag van tevoren niet te reserveren in de lokale brasserie als je er dan een plat du jour wil eten). Ons zien ze er alvast nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!!!!!!

Familie Savenije de Vries
21-5-2013

Twee weken geleden in het Les Bardons geweest. Deze plek is ideaal om een lekker met familie en vrienden tot rust te komen. We hebben heerlijk wijn gedronken en geluncht in de omgeving. Onze jongens hebben ook heerlijk kunnen voetballen, hockeyen en zwemmen.

Echt een aanrader!!!!!

Groet

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Heerlijk huis

lizette ariens
10-9-2012

Wij verbleven een week lang met twee gezinnen in Les Bardons. Voor onze stadskinderen een hele belevenis. Wat een ruimte! Zowel binnen als buiten. We hebben een aantal uitstapjes in de omgeving gemaakt, maar eigenlijk was het nog fijner om bij Les Bardons te blijven. De kinderen konden er heerlijk rondrennen, spelen en zwemmen. We komen graag nog een keertje terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Superlocatie

Frits
3-9-2012

Wij hebben op 15 augustus ons bruiloftsfeest gehouden op deze locatie en we hadden geen andere plek willen wensen. Met directe familie hebben we een week vakantie gehouden en het was in 1 woord geweldig!! De andere gasten hebben we in de buurt kunnen laten verblijven en ook hierover geen slechte reacties. Het huis was prachtig, mooie omgeving en de accomodatie was top. Bedankt voor een supermooie week!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Top!

Jeanine
24-6-2012

Het is een hele fijne plek, we zijn het terrein niet afgeweekt, volop genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Heel leuke plek

jaak hellings
21-5-2012

Chateau gerund oor 2 Nederlanders die er een mooie plek van geamaakt hebben , heel smaakvol ingericht met heel veel ruimte. Kasteel + huis volstaat ruim voor al onze kinderen en kleinkinderen ( we zijn met 8 volwassenen en 6 kinderen van 5 tot 11 jaar) Hoewel het voorjaar in 2012 iets te fris was ( 14 à 16 graden), werd het zwembad toch verwarmd en beleefden we met zijn allen veel waterpret. Daarenboven is deze streek tussen Roanne en Vichy voor velen misschien onbekend maar heeft zeker zijn charme : leuke dorpjes, goede wijnhuizen,kaasboerderijen, mooie kerken ...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol authentiek

Bruins
Wed Dec 07 2011 09:20:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een groot landhuis op een fraai landgoed. Originele entree en kamerverdeling. Ruime kamers met mooi meubilair. Grote moderne keuken. De haarden in de woonkamers doen het uitstekend!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Zeer apart

Wijnliefhebber
24-8-2011

Wij (2 gezinnen van 2 volwassenen en 2 kinderen elk) hebben 1 week doorgebracht in Maison Les Bardons. Veel ruimte, mooi ingericht, alles wat je nodig hebt is daar. Veel tijd doorgebracht bij het verwarmde zwembad. Mooie overkapping bij het zwembad voor schaduw en ligstoelen om lekker te luieren. Kleine minpuntjes die het geen 10 maken: de nieuwe N7 loopt vlak achter het chateau langs en dat hoor je als de wind ongunstig staat. Kijk niet op als je soms een muis tegen komt. De eigenaren doen hun best om alles onder controle te houden, maar we hebben 1 nacht een muis uit een slaapkamer moeten jagen (lag eten op die slaapkamer...). Al met al zeer tevreden over ons verblijf. Borg erg snel weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker niet de laatste keer!

Van den Berg
26-9-2010

Hebben een week in de 'Maison' doorgebracht. Een heerlijke plek om met de hele familie te genieten. De dag beginnen met baantjes trekken in het verwarmde zwembad en eindigen met een wijntje bij de openhaard!! Als een god in Frankrijk...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.