Landhuis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

3 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

anoniem
28-8-2012

Een geweldig ruim Frans huis met een warme sfeer. Fijne kamers, prima bedden. De tuin en het zwembad geven veel speelplezier en er is ruim plaats voor zon en schaduw. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Een feestje om mee te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige week doorgebracht met de familie!

Familie Ampe
27-9-2011

Een heerlijk zonnige week, in luxe en comfort, met kinderen en kleinkinderen op Les Bardons doorgebracht. Kennisgemaakt met Tom en Max, Karen en Chiel en genoten van de bubbels, die ons bij aankomst verwelkomden. Proficiat met jullie prachtige realisatie. Hopelijk wordt Les Bardons met zorg en toewijding door de gasten bewoond. Op ons kan je alvast rekenen wat mond aan mond reclame betreft.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige locatie: genoten!

Fam. Fisch
19-11-2010

Wij hebben met de hele familie Pinksteren 2010 op Les Bardons doorgebracht. Les Bardons is een prachtige locatie. Het heeft ons aan niets ontbroken. Smaakvol en comfortabel: heerlijke bedden, mooi sanitair en heel veel ruimte. We hebben enorm genoten van het warme lenteweer, heerlijk gezwommen en relaxed op de ligbedden aan het zwembad. In de keuken (alles aanwezig, zelfs een Magimix) hebben we gezamenlijk mooie diners bereid en daar 's avonds smakelijk van genoten, in de eetkamer bij een knapperend haardvuur. Het was heerlijk met een boek in de schaduw van een oude boom of om lekker lekker loom in de zon te zitten en te genieten van lekkere borrelhappen, een koude pastis en van de lekkere wijntjes.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Landhuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.