Tijdelijk geen boekingskosten

We hebben de beste aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

8.8Fantastisch

• 8.6
    Kindvriendelijk

Landhuis info

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Chateau Les Bardons

8.8FantastischScore uit 47 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

47 reviews

Top locatie in mooie omgeving bij kastelen!
Door Mirjam op 12-10-2019
Gereisd met partner

Ook dit jaar weer een heerlijk rustig lang weekend beleefd op het Chateau. We hadden ook nog eens lekker weer zodat we hebben gezwommen in het buitenbad. Bedden slapen heerlijk en badkamer is schitterend. Ook in de omgeving kun je heerlijk lunchen tegen schappelijke prijs met een lekker wijntje. Kortom top!!!

Fantastische villa op toplocatie
Door Jos aarle-rixtel op 10-10-2017
Gereisd met vrienden

Alles is optimaal aanwezig om volop te genieten van een luxe,rustige vakantie in een prachtige omgeving ,waar men leuke trips kan maken o.a.naar div.kastelen.

Fantastisch!
Door Brigitte de Koning op 08-05-2016
Gereisd met vrienden

Wat een heerlijke locatie om even helemaal tot rust te komen. Het chateau is met oog voor detail ingericht en van alle gemakken voorzien. Een verwarmd zwembad om ook op minder warme dagen toch even te kunnen zwemmen voor een echt vakantiegevoel. Een supermarkt en bakkerij op loopafstand om 's morgens met vers gebakken croissants te ontbijten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Chateau Les Bardons

Prachtige grote vakantiewoning
Door G. Oerlemans op 10-08-2013
Gereisd met jonge kinderen

Wij verbleven een week met de hele familie in dit prachtige grote huis. Er stonden twee flessen champagne klaar als welkomstgeschenk, erg leuk. Het was warm, maar het zwembad bood verkoeling en schaduw, ook voor de gasten uit het maison. Buiten eten in deze ambiance is een feest. De kamers waren goed schoon en de bedden ietwat zacht, maar verder prima. De keuken was voorzien van prima apparatuur en het sanitair was goed. Het chateau staat op een groot terrein met oude bomen, ideaal voor spelende kinderen. De omgeving is landelijk, met diverse wijnboerderijen. Roanne is de dichtstbijzijnde grotere stad. Klein minpuntje is het beperkte signaal van de wifi. Wij stonden op een kluitje in de gang te internetten, dat kan beter.

Prachtige plek
Door Lieselotte Francken op 17-07-2013
Gereisd met jonge kinderen

Wij hebben in de Maison gelogeerd met 6 volwassenen en 2 baby's. We hebben ons ongelofelijk goed geamuseerd. Prachtige omgeving, rust, een zalig zwembad, moderne inrichting en een zee van ruimte! Echt de moeite om eens te logeren! Tips: Charlieu is de moeite om eens te bezoeken en de avondmarkt in het dorp op woensdag (vergeet de dag van tevoren niet te reserveren in de lokale brasserie als je er dan een plat du jour wil eten). Ons zien ze er alvast nog eens terug!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!!!!!!
Door Familie Savenije de Vries op 21-05-2013
Gereisd met jonge kinderen

Twee weken geleden in het Les Bardons geweest. Deze plek is ideaal om een lekker met familie en vrienden tot rust te komen. We hebben heerlijk wijn gedronken en geluncht in de omgeving. Onze jongens hebben ook heerlijk kunnen voetballen, hockeyen en zwemmen.

Echt een aanrader!!!!!

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue Vivans, 42310