Landhuis Chateau Les Bardons

Frankrijk, Rhône - Alps, La Pacaudière

9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Les Bardons voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info

47 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons

• 2019
    9Mirjam12-10-2019

Top locatie in mooie omgeving bij kastelen!

Ook dit jaar weer een heerlijk rustig lang weekend beleefd op het Chateau. We hadden ook nog eens lekker weer zodat we hebben gezwommen in het buitenbad. Bedden slapen heerlijk en badkamer is schitterend. Ook in de omgeving kun je heerlijk lunchen tegen schappelijke prijs met een lekker wijntje. Kortom top!!!

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

8Jos aarle-rixtel10-10-2017

Fantastische villa op toplocatie

Alles is optimaal aanwezig om volop te genieten van een luxe,rustige vakantie in een prachtige omgeving ,waar men leuke trips kan maken o.a.naar div.kastelen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Brigitte de Koning08-05-2016

Fantastisch!

Wat een heerlijke locatie om even helemaal tot rust te komen. Het chateau is met oog voor detail ingericht en van alle gemakken voorzien. Een verwarmd zwembad om ook op minder warme dagen toch even te kunnen zwemmen voor een echt vakantiegevoel. Een supermarkt en bakkerij op loopafstand om 's morgens met vers gebakken croissants te ontbijten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10G. Oerlemans10-08-2013

Prachtige grote vakantiewoning

Wij verbleven een week met de hele familie in dit prachtige grote huis. Er stonden twee flessen champagne klaar als welkomstgeschenk, erg leuk. Het was warm, maar het zwembad bood verkoeling en schaduw, ook voor de gasten uit het maison. Buiten eten in deze ambiance is een feest. De kamers waren goed schoon en de bedden ietwat zacht, maar verder prima. De keuken was voorzien van prima apparatuur en het sanitair was goed. Het chateau staat op een groot terrein met oude bomen, ideaal voor spelende kinderen. De omgeving is landelijk, met diverse wijnboerderijen. Roanne is de dichtstbijzijnde grotere stad. Klein minpuntje is het beperkte signaal van de wifi. Wij stonden op een kluitje in de gang te internetten, dat kan beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Lieselotte Francken17-07-2013

Prachtige plek

Wij hebben in de Maison gelogeerd met 6 volwassenen en 2 baby's. We hebben ons ongelofelijk goed geamuseerd. Prachtige omgeving, rust, een zalig zwembad, moderne inrichting en een zee van ruimte! Echt de moeite om eens te logeren! Tips: Charlieu is de moeite om eens te bezoeken en de avondmarkt in het dorp op woensdag (vergeet de dag van tevoren niet te reserveren in de lokale brasserie als je er dan een plat du jour wil eten). Ons zien ze er alvast nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Familie Savenije de Vries21-05-2013

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!!!!!!

Twee weken geleden in het Les Bardons geweest. Deze plek is ideaal om een lekker met familie en vrienden tot rust te komen. We hebben heerlijk wijn gedronken en geluncht in de omgeving. Onze jongens hebben ook heerlijk kunnen voetballen, hockeyen en zwemmen.

Echt een aanrader!!!!!

Groet

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9lizette ariens10-09-2012

Heerlijk huis

Wij verbleven een week lang met twee gezinnen in Les Bardons. Voor onze stadskinderen een hele belevenis. Wat een ruimte! Zowel binnen als buiten. We hebben een aantal uitstapjes in de omgeving gemaakt, maar eigenlijk was het nog fijner om bij Les Bardons te blijven. De kinderen konden er heerlijk rondrennen, spelen en zwemmen. We komen graag nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Frits03-09-2012

Superlocatie

Wij hebben op 15 augustus ons bruiloftsfeest gehouden op deze locatie en we hadden geen andere plek willen wensen. Met directe familie hebben we een week vakantie gehouden en het was in 1 woord geweldig!! De andere gasten hebben we in de buurt kunnen laten verblijven en ook hierover geen slechte reacties. Het huis was prachtig, mooie omgeving en de accomodatie was top. Bedankt voor een supermooie week!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9anoniem28-08-2012

Een geweldig ruim Frans huis met een warme sfeer. Fijne kamers, prima bedden. De tuin en het zwembad geven veel speelplezier en er is ruim plaats voor zon en schaduw. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Een feestje om mee te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Jeanine24-06-2012

Top!

Het is een hele fijne plek, we zijn het terrein niet afgeweekt, volop genieten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Landhuis Chateau Les Bardons info