Landhuis Chateau Les Bardons

38 reviews over Landhuis Chateau Les Bardons in het Nederlands

Fantastische villa op toplocatie

Jos aarle-rixtel
10-10-2017

Alles is optimaal aanwezig om volop te genieten van een luxe,rustige vakantie in een prachtige omgeving ,waar men leuke trips kan maken o.a.naar div.kastelen.

Oude reviews (archief)

Fantastisch!

Brigitte de Koning
8-5-2016

Wat een heerlijke locatie om even helemaal tot rust te komen. Het chateau is met oog voor detail ingericht en van alle gemakken voorzien. Een verwarmd zwembad om ook op minder warme dagen toch even te kunnen zwemmen voor een echt vakantiegevoel.

Een supermarkt en bakkerij op loopafstand om 's morgens met vers gebakken croissants te ontbijten.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Prachtige grote vakantiewoning

G. Oerlemans
10-8-2013

Wij verbleven een week met de hele familie in dit prachtige grote huis.

Er stonden twee flessen champagne klaar als welkomstgeschenk, erg leuk.

Het was warm, maar het zwembad bood verkoeling en schaduw, ook voor de gasten uit het maison. Buiten eten in deze ambiance is een feest. De kamers waren goed schoon en de bedden ietwat zacht, maar verder prima. De keuken was voorzien van prima apparatuur en het sanitair was goed.

Het chateau staat op een groot terrein met oude bomen, ideaal voor spelende kinderen. De omgeving is landelijk, met diverse wijnboerderijen.

Roanne is de dichtstbijzijnde grotere stad.

Klein minpuntje is het beperkte signaal van de wifi. Wij stonden op een kluitje in de gang te internetten, dat kan beter.

Prachtige plek

Lieselotte Francken
17-7-2013

Wij hebben in de Maison gelogeerd met 6 volwassenen en 2 baby's. We hebben ons ongelofelijk goed geamuseerd. Prachtige omgeving, rust, een zalig zwembad, moderne inrichting en een zee van ruimte! Echt de moeite om eens te logeren! Tips: Charlieu is de moeite om eens te bezoeken en de avondmarkt in het dorp op woensdag (vergeet de dag van tevoren niet te reserveren in de lokale brasserie als je er dan een plat du jour wil eten).

Ons zien ze er alvast nog eens terug!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!!!!!!

Familie Savenije de Vries
21-5-2013

Twee weken geleden in het Les Bardons geweest. Deze plek is ideaal om een lekker met familie en vrienden tot rust te komen. We hebben heerlijk wijn gedronken en geluncht in de omgeving.

Onze jongens hebben ook heerlijk kunnen voetballen, hockeyen en zwemmen.

Echt een aanrader!!!!!

Groet

Heerlijk huis

lizette ariens
10-9-2012

Wij verbleven een week lang met twee gezinnen in Les Bardons. Voor onze stadskinderen een hele belevenis. Wat een ruimte! Zowel binnen als buiten. We hebben een aantal uitstapjes in de omgeving gemaakt, maar eigenlijk was het nog fijner om bij Les Bardons te blijven. De kinderen konden er heerlijk rondrennen, spelen en zwemmen. We komen graag nog een keertje terug!

Superlocatie

Frits
3-9-2012

Wij hebben op 15 augustus ons bruiloftsfeest gehouden op deze locatie en we hadden geen andere plek willen wensen.

Met directe familie hebben we een week vakantie gehouden en het was in 1 woord geweldig!! De andere gasten hebben we in de buurt kunnen laten verblijven en ook hierover geen slechte reacties. Het huis was prachtig, mooie omgeving en de accomodatie was top. Bedankt voor een supermooie week!

anoniem
28-8-2012

Een geweldig ruim Frans huis met een warme sfeer.

Fijne kamers, prima bedden.

De tuin en het zwembad geven veel speelplezier en er is ruim plaats voor zon en schaduw. Heerlijke ligbedden bij het zwembad.

Een feestje om mee te maken.

Top!

Jeanine
24-6-2012

Het is een hele fijne plek, we zijn het terrein niet afgeweekt, volop genieten.

Een heerlijk familiehuis!

Marvin en Sanne
21-5-2012

Van 28 april tot 6 mei hebben wij een weekje mogen verblijven in Chateau Les Bardons. We gingen met de gehele familie; 10 volwassenen en 4 kinderen. Het is een subliem familiehuis. Alles zag er netjes en verzorgd uit. We begonnen de dag met versgebakken croissant van de bakker in het dorp. Echt op z'n Frans! Verder werden de dagen gevuld met heerlijke diners bij het haardvuur, barbecues bij het zwembad, mooie dorpjes bezoeken, lekker zwemmen en genieten van de zon en de natuur. In een woord geweldig! Zowel de kinderen als de volwassenen hebben even mogen snuiven aan het ware Franse plattelandsleven! We hebben het super gehad. Dankjewel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Chateau Les Bardons in La Pacaudière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Chateau Les Bardons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Chateau Les Bardons scoort een 8.74 uit 10 op basis van 46 reviews.