Appartement Résidences de La Norma Standard

Appartement Résidences de La Norma Standard

7.5Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, La Norma/ Villarodin

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Résidences de La Norma Standard?

7.5Goed

8 reviews over Appartement Résidences de La Norma Standard

• 2019
      8Niels Huisman28-01-2019

Gezelligste wintersport ooit!

Veel verschillende soorten kamers, ons verblijf was top! Vaak meer bedden dan aantal personen aangegeven. Kamer moest zelf schoongemaakt worden, mensen voor ons hadden dit slecht gedaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7Talitha Diederen14-01-2019

Volgend jaar weer

Fantastisch skigebied voor families. Fijn appartement, niet groot, maar top ligging aan de piste. Autovrij dorp. Superaardige Fransen, die zelfs Nederlands spreken. Inclusief skileraren.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Oude reviews

8Charlotte18-01-2013

Zeker de moeite waard!

Wij zijn via touroperator hier terecht gekomen met de all-inclusive formule. Eerst en vooral hoedje af voor de Gotcha-bar! Brecht en Thierry deden alles uitstekend. Er was iedere ochtend een rijkelijk verzorgd ontbijt, 's middags een snack (pizzabaguette, verse lasagne, ...) en 's avonds een drie-gangendiner of buffet (vb. raclette, tartiflette, winterBBQ). Oké, het is niet het meest verfijnde eten, maar echt de moeite! Zeker voor de prijs wat je maar betaald. Ze zijn beiden zeer behulpzaam én je kan vragen wat je wil... De bar ligt vlakbij de skipiste, ideale ligging dus! Het appartement is ruim voldoende en vlakbij de skipiste en de bar gelegen. Het is natuurlijk wel een beetje sober ingericht, maar voor de uren dat je er maar verblijft per dag zeker voldoende. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10jolanda & erwin25-03-2012

Top vakantie

Appartementen voldoen maar alle eer naar het team in de Gotcha bar aan de piste. Iedere dag een geweldig royaal ontbijt, in de middag een lekker bord pasta, pizza broodje of andere verrassing en 's avonds een 3-gangen menu. Wij zijn de laatste avond met de pet rond gegaan en dat zou eigenlijk iedereen moeten doen! Geweldige vakantie gehad, zon, sneeuw en vrienden..... Helemaal goed!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 0Faye Sepp-Verweij05-02-2012

Kleinschalig met goede prijs/kwaliteitverhouding

Wij hebben een heerlijke week gehad met de All-inclusive formule. De appartementen zijn voor 2 volwassenen en 1 kind goed te doen. Voor 4 volwassenen zou het aan de krappe kant zijn. De appartementen zijn niet zeer luxe, maar alles is bij de hand. Ons appartement keek uit over de piste en was ongeveer 200 meter verwijderd van de bar waar we prima eten en drinken kregen. Elke avond was er of een klein buffet of een 3 gangen diner verzorgd. Het ontbijt was van alles voorzien met heerlijke verse broodjes. Het dorp La Norma is autovrij, dus heerlijk voor kinderen. Omdat er overal sneeuw ligt, zijn de kinderen goed te vervoeren per slee. Elke dag is er een programma waar je aan deel kunt nemen. Het skigebied zelf is niet zeer groot, maar voor de beginners heel erg goed te doen. De meeste pistes zijn zeer breed, er zijn ook leuke paden waaronder naar naar beneden toe.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Simone31-01-2012

fantastische vakantie!

Accomodatie is geweldig, heerlijk appartement 212, super ligging t.o.v. pistes en bar waar werkelijk zeer gevarieerde maaltijden worden geserveerd door ontzettend lieve mensen!

Kortom, onze aanbiedingsweek voor 4 personen was ongelofelijk!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Appartement Résidences de La Norma Standard info