Appartement Les Balcons d'Anaïs

Frankrijk, Rhône - Alps, La Norma/ Villarodin

7.1Goed

• 5.3Hoeveelheid ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons d'Anaïs voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Les Balcons d'Anaïs

• 2019
    7van4st11-01-2019

Heel prima, hoor!

Frans, hokkerig appartement met kleine bedjes en hout-fineer meubeltjes die uit elkaar vallen. Dit is wat het is,... maar voor hele nette prijs zit je wel heerlijk aan de piste - Kijk je naar je 3-jarige kind op de babyweide vanaf je balkon - loop je in twee tellen naar de bakker - zit je redelijk sneeuwzeker - glij je zo de gondel in naar de twee gezellige en betaalbare bergrestaurants - staan je ski’s droog en afgesloten - krijgen je kids prima skiles - komt de kerstman met vuurwerk in pistebulley ook nog langs. Duzssss, geen geteut, eigen beddengoed mee, flesje multireiniger en paar dweiltjes en je zult het hier heel prima hebben.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

6van Aken27-11-2017

Gezellig

Jammer dat de receptie tijdens de wisseldagen tussen de middag gesloten is,resultaat bij opening in de middag lange wachttijd voor de balie ook wordt er in die tijd geen appartementen schoongemaakt

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Marieke30-08-2011

Perfecte ligging. De A locatie van La Norma

Les Balcons de Anais ligt op een goede locatie zoals ik ze zelden ben tegen gekomen. niets lopen met de ski's. Voor de deur is het in en uitklikken. Het complex is kleinschalig met een aardige en klantgerichte receptie. Wij hebben er een topvakantie gehad maar hadden geen geheel gevuld appartement. Een 6 persoons bezet met 4 personen is ideaal. Dan heb je voldoende ruimte en hoef je niet in de woonkamer te slapen. Voor ons is het zeker een bestemming om weer terug te komen. Wij hadden een net appartement dat bij aankomst schoon was.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 7Angela Houtman14-01-2011

Superdicht bij de piste, ideaal met kinderen

Wij hadden bewust een 3 kamer appartement gekozen na alle reacties gelezen te hebben en dat was maar goed ook! Het is typisch Frans, dus klein. De ouderslaapkamer was alleen een hok met een bed, je kon niet eens langs het bed lopen. Het bed was ook erg kort en de dekens niet heel erg lekker. Advies is om zelf dekens mee te nemen. De kamer met stapelbed voor de kids was prima. Verder was de keuken klein met geen afzuigkap maar wel een afwasmachine. Ook vonden we het licht in het appartement niet erg goed, niet zoveel lichtpunten. Daar tegenover staat dat er een badkamer met bad is! En het douchen in bad gaat prima. De douche zelf was ook een lekkere straal. Een fatsoenlijk toilet was er ook en als groot pluspunt een ski opberghok in de kelder. Je hoeft niet te lopen met de ski's en dat scheelt heel erg veel. Daarnaast leuk compact skigebied en leuke skischool. Veel nederlandse kindjes. Eten ook niet duur. Wel zaten wij in goedkope periode.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 6Ro04-01-2011

Erg klein!

Appartement Les Balcons d'Anaïs, heeft perfecte ligging. Wij hadden met 2 gezinnen 4 volw. en 4 kinderen 2 app. (3 kmr) geboekt. maar kregen elk een app op een andere etage en aan de andere kant van het complex. Ondanks onze enorm vroege aankomst (11.00 uur)was het personeel niet bereid de moeite te nemen om dit aan te passen. Erg jammer dat je de avonden hierdoor niet met elkaar kan door brengen. De 3 kmr app. zijn absoluut te klein voor 6 pers, 2 volw en 2 kinderen gaat net aan. In de slaapkamer paste niet eens een koffer naast het bed, er was geen kast (wel in het kamertje met het stapelbed; 1 kast). Onze koffers stonden in het woonkamertje. De bedden zijn extreem kort en de dekens erg dun. Je moet echt eigen dekens meenemen! Het ski gebied is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Iedereen erg vriendelijk, leuke pistes om samen met je kinderen vanaf te kunnen dalen! Het eten is niet duur en er staan geen lange rijen bij de liften! La Norma is aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 6Linda Padt02-03-2010

Uitskend met kinderen!

Als reisadviseuse voor de 2de keer in deze accommodatie geweest.. De appartementen liggen uitstekend op een paar min. lopen van het dorpje, skischool, liften en skihuur. Alles zit bij elkaar en alles eidigd op het zelfde punt naar beneden. Er is voor ieder wat wils, van beginner tot gevorderde. De skischool is ook een aanrader voor jong en oud. Enkele spreken redelijk nederlands, maar dat zou ik van te voren via het internet met de skischool regelen. De appartementen zijn absoluut niet fris en een aantal behoorlijk smerig tot de schimmel aan toe. Ik raad ook aan bij boeking de zonzijde van het appartementencomplex als voorkeur te geven, want de schaduwkant zit vol schimmel. Ook zou ik bij 4 personen als voor een 3 kamerappartement kiezen, want het is allemaal niet heel groot. Maar de afweging tussen wat slechtere accommodatie, welke ook in de kindervakantie leuk betaalbaar, zijn en het skigebied met het autovrije dorpje.....dat is snel gemaakt. Wat zit je in je appartement?

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 6aatje23-02-2010

Kleine appartementen dicht bij piste

De app. liggen geweldig t.o.v. de piste (voor beginners). Skillessen voor de kleinste kinderen gelijk naast de deur. Zoals gebruikelijk in Frankrijk zijn de app. klein. $ hadden 3 maal een 5 persoons app. In de woonkamer een bedbank die heel smal en kort was. 1 Slaapkamer met twee 1 persoons bedden. Deze waren ook te kort. Tip, neem je eigen bedlinnen mee. De dekens waren nou niet echt lekker fris te noemen. Het app. was niet echt schoon te noemen toe we ariveerden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 6Martijn11-02-2010

Dicht bij de piste, verder armoedig en vies.

Het grootste voordeel van deze accomodatie is de ligging, verder is het, zoals gebruikelijk bij appartementen in Franse skigebieden, niet veel om vrolijk van te worden. Wij hadden een zes persoons appartement voor twee volwassenen en een twerejarig kind. Dat is goed te doen, met zes volwassenen word je volgens mij gillend gek. Verder vonden wij het appartement vies, vieze dekens, kleine bedden, gehorig. Wij zaten in een gunstige week, waardoor de prijs nog meeviel, maar dan nog is het duur voor wat het is. Nogmaals, dit is in meer of mindere mate bijna altijd het geval in de Franse skigebieden, maar wij hadden gehoopt dat in een skigebied dat zich richt op Families met kinderen en niet op studenten, de appartementen iets beter zouden zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Fam. Vos06-03-2009

Prima wintersportvakantie

Zoals eerder gemeld is de 3 kamer accommodatie niet geschikt voor 6 personen. Vier is echt maximaal. Dit is toch wel typisch Frans. De 3e kamer is ook niet afgesloten door een deur.

Plussen: - Personeel van accommodatie zeer vriendelijk en behulpzaam (ook Engels) - Aan de piste, meteen op de ski - Prijzen redelijk (skipas, kopje koffie, eten e.d.) - Brood service bij appartement - Appartement zeer volledig ingericht (oventje zou nog wel handig zijn). - Eigen af te sluiten skibox op de begane grond. - Alles op minimale loopafstand (binnen 300 meter) - Gezellig autovrij winkelgebiedje - Groote skischool Lessen (9.00-11.30 of 14.30-1.700 )

Minnen: - Appartement niet berekend op max personen en dan toch wel echt aan de prijs (3km 1200 euro in hoogseizoen versus 280 euro voor laagseizoen) - Ski-leraren spreken slechter Nederlands dan vermeld (schrikt kleine kinderen best af) - Geen langlauf mogelijkheid (Aussois is wel top) - Van de 65 km piste is minimaal de helft een pad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8Karin05-02-2009

Ideaal dorpje maar piep-kleine appartementjes

Wij zijn net terug uit La Norma. Wij hadden een 6 pers. 3 k. app. gehuurd met 2 volwassen en een peuter van 3 en dat was net te doen, zo klein zijn de appartementjes. Met 2 volwassenen zou het perfect zijn, maar 6 pers. op 30 m2 is echt veel te rooskleurig berekend. Verder zijn de app. prima maar typisch Frans, incl. de typisch kleine Franse bedjes (ong. 65x180...) . Het dorpje is erg gezellig. Het is in een halve cirkel om de liften en pistes gebouwd waardoor de ligging echt perfect is. Er worden bovendien veel activiteiten georganiseerd. Les Balcons d'Anaïs ligt dan ook perfect en zijn verder prima. Alleen de verhouding oppervlakte van het appartement x aantal personen klopt niet helemaal, ehh, helemaal niet...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Appartement Les Balcons d'Anaïs info