Camping Le Moulin

Camping Le Moulin
9,2

9 reviews over Camping Le Moulin in het Nederlands

Heerlijk, verzorgde camping met veel schaduw!

MC Buiskool-Vrind,
8-8-2017

Mooie camping met 52 plekken met veel bomen op loopafstand van het dorpje La Motte Chalancon. Hele aardige behulpzame eigenaren Fabien en Stefanie, die je direct helpen wanneer nodig. We hebben een mobile home gehuurd met 2 slaapkamers en eigen sanitair tegen een goede prijs, prima! Mooi zwembad, waar de kids zich goed kunnen vermaken en 20 ligbedden voor de ouders. Een hapje eten, zoals een lekkere pizza, op de camping kan ook tegen een goede prijs.

Omgeving is prachtig en leuk voor kids met de riviertjes, het meer bij Cornillon, de leuke dorpjes Remuzat, Luc en Diois en La Motte Chalancon zelf bieden leuke restaurantjes, supermarktjes etc. Ook kun je naar fossielen zoeken, een marktje bezoeken of de gieren bekijken.

Enige nadeel is dat het zwembad wat druk met kids kan zijn bij warmte dus een rustig rondje zwemmen kan niet altijd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie plek midden in de bergen

Wiecher Schutte,
19-6-2017

Super mooie camping met zeer goed sanitair vlak bij een zeer typisch frans dorpje.zeer vriendelijke beheerders.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie rustige camping Vriendelijke uitbaters

Vergeylen,
17-6-2017

Prachtige streek om te wandelen en te fietsen .Wielertoeristen komen volledig aan hun trekken

Gereisd met partner in juni 2017

Ondertussen heeft deze camping 3 sterren (aanpassing aan het sanitair)

Eenvoudige en eerlijke camping met vriendelijke uitbaters

De meeste mensen die daar waren, kwamen al meerdere keren, en ze hebben gelijk.

leuk dat je vlak bij een dorpje zit, je kan te voet naar de plaatselijke bakker, markt of winkel. Dit is echt de troef van deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

fantastische plek

greta.luyten
4-8-2013

De camping is rustig, zéér vriendelijke uitbaters, heel netjes, goede restauratie aan democratische prijzen.

Gereisd met partner in juli 2013

Ranzig sanitair

Danielle
12-4-2012

Schitterende omgeving, ver van de drukke buitenwereld. Dichtsbijzijnde grote supermarkt is 60 km. Anderhalf uur rijden naar Montelimar. In het dorp is een bakker met heerlijk brood. Sanitair was ontzettend vies.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Leuke, kleinschalige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Op loopafstand van het charmante dorpje La Motte Chalancon. Geweldige omgeving. Wel dunbevolkt (de meest nabijgelegen supermarkt ligt op ruim een half uur). Sanitair was op zich schoon maar niet berekend op het aantal plaatsen. Douches waren lang niet altijd op temperatuur.

Al met al zeker een aanrader voor rustzoekers en liefhebbers van mooie natuur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
2008

Op aanraden van vrienden ben ik er met mijn vrouw nu twee

Walter en Mieke de Laat
3-6-2008

Op aanraden van vrienden ben ik er met mijn vrouw nu twee keer geweest.

Heerlijk rustig, geen lawaaierige pubers. Schitterende omgeving en vriendelijk jong stel als eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2008

Zeer rustige kleine camping op 2 minuten lopen van het dorp (bruggetje over). Jong stel dat de camping beheerd is bijzonder vriendelijk. Laatste jaren helaas wel toename van mobile homes.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin in La Motte-Chalancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.