Camping La Piboure

11 reviews over Camping La Piboure in het Nederlands

Het was fantastisch

Ik kom er elk jaar😂,
18-7-2018

Het enige wat ik niet goed vond is dat de douches en de wc’s niet goed schoon zijn

Gereisd met vrienden in juli 2017

Na twee keer nog geweldig!

Roos,
2-11-2017

Ik vond dit een geweldige camping. Tweede jaar dat wij hier komen.

Het is een camping met veelzijdige plekken zowel zon als schaduw, gelegen in een prachtig berg gebied. Het sanitair is wat verouderd maar prima te doen! Altijd lekker warm water. Ook is er een gezellig restaurantje die eens in de tijd een speciale avond heeft (wij hadden mosselavond).

Het enige nadeel was dat een grote intermache op een half uur afstand zat in Nyon, maar voor de kleinere winkels kun je ook in La Motte zelf terecht of in Remuzat, wel zijn de prijzen dan een stuk duurder!

Verder is La Motte een prachtig dorpje met een super grote markt!

Op de camping zelf is een klein zwembad, echter maken wij hier geen gebruik van. Op een km afstand zit een super groot zwem meer met eettentjes en al.

Wij hebben van deze camping na ons tweede jaar zelfs een nieuwjaarskaart mogen ontvangen. Erg leuk! Wij denken er zeker overna om weer terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima

Joost,
15-8-2017

Een prettige camping met ruime plekken. Keuze uit plekken met veel schaduw en plekken met veel zon. Voor ieder wat wils. Sanitair is schoon, maar niet overal even mooi afgewerkt. Een van de toiletgebouwen rook bedompt, maar was wel schoon. Nadeel is dat wc's niet in 1x goed doorspoelen.

Ander minpuntje dat er weinig plekken zijn voor warm water voor de afwas.

Er was geen animatie. Wel een zwembad met continu gedegen toezicht. Ook twee tafeltennistafels en volleybalnet.

De locatie is erg mooi, maar je zult steeds een eind moeten rijden voor uitstapjes. Wel een ideale plek als uitvalsbasis voor mooie wandelingen.

Bar/restaurant was prima. Afhaal: pizza's voor gemiddeld 10,- en ruime porties friet voor 2,50.

De camping is zeker niet duur. Het wemelt er niet van de luxe, maar daar is de prijs dan ook naar. Je kunt voor de volgende ochtend brood bestellen, maar het dorp is slechts 1km verderop. Er is ook een kleine supermarkt. Een iets grotere is te vinden om 15 minuten rijden.

Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

leuk

minoes
14-1-2015

camping is een erg leuke camping.

alleen er zijn niet genoeg kinderen tussen de 13-16 jammer genoeg.

daardoor konden mijn kinderen zich soms niet plaatsen.

gelukkig zijn de fransen daar erg aardig.

het sanitair kan beter maar het hoort bij de sfeer.

niet te modern lekker ouderwets je moet er van houden.

leuke plekken en goeie.

alles word schoongemaakt 1 a 2 keer per dag.'

er zijn verschillende meertjes dichtbij en op het terras kun je goed eten ook in het dorp.

je moet wel altijd reserveren en tussen 12 en 2 s'middags ligt alles stil.

hopelijk komen er meer mensen met kinderen want ik kom zeker terug samen met mijn kinderen die vonden het even goed toch leuk zelfs met de franse mensen/ kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Geweldige plek

A van den Den Berg
6-1-2015

Camping La Piboure een geweldige familie camping.

Je verveeld je er nooit met een vernieuwde eetgelegenheid

Gereisd met partner in januari 1976

Vergane 'glorie'

Hrvds
22-8-2013

Camping ligt in prachtige omgeving aan een leuk riviertje. Wel een beetje in de 'middle of nowhere'. Niet erg, maar dus wel wat kilometers maken als je er op uit wilt. Tot zover het goede nieuws. De kwaliteit van camping vonden wij beneden peil. Eigenaren lijken niet de ambitie te hebben de camping (tenminste) te onderhouden: zwembad en tennisbanen zien er ronduit vervallen uit (foto's website camping komen niet overeen met feitelijke situatie). Staat van sanitair maakt dat de camping nauwelijks 1 ster waard is: VIES! Sanitair bevatte ook geen separate uitstortbak voor chemisch toilet. Dat moest in reguliere wc, en vervolgens je 'WC-bak' omspoelen bij wasgelegenheid waar je ook je tanden poetst. Ongelooflijk! We zijn eerder dan gepland vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

leuk maar sanitair erg verouderd

bjorn
16-11-2012

Leuke camping. zeker niet duur maar daar krijg je ook zeer verouderd sanitair voor ! ze doen hun best om het goed schoon te houden maar het is gewoon te oud. Verder mogen er ook meer toiletten komen.

Ligt verder leuk aan rivier , meertje in de buurt ( wel entree) Kindvriendelijk.

Omgeving is prachtig. Leuke steden op 20 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

fantastische ervaring

minoesj
14-8-2012

Als je met 2 volwassenen en één kind 18 euro per dag betaalt met de tent dan mag je prijs/kwaliteit niet veel verwachten. Deze camping heeft ons verbaasd! Oké sanitair is ouderwets maar wel zeer netjes onderhouden! De snackbar biedt verzorgde snacks aan een budgettaire prijs aan. Kindvriendelijk: zeker en vast! Je mag je kind daar gerust laten lopen en spelen met andere kinderen... er is altijd wel een vriendelijk persoon die je kind terug mee neemt! Middelmatige winkel op 10 min waar je voldoende vindt! Wij gaan zeker en vast nog terug want de camping ligt op ideale uitvalbasis om bvb verder te trekken naar de Alpen, het ganse zuiden van Frankrijk, Spanje, ... Je camper daar laten staan kost ongeveer 65 euro per jaar. De uitbaters/personeel/ ... zijn super vriendelijke mensen!!!! Deze camping is een echte aanrader!! Je staat wel best in het gedeelte het dichtst bij de bureau want daar heb je meer schaduw. Wij gaan zeker nog terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping is op zijn retour

Sanne de Graaf
8-8-2010

25 jaar geleden geweest en nu met mijn eigen gezin. Mooie locatie aan de rivier met zwembad. Wel rommelig terrein met allemaal oude zooi caravans (die lijken wel gespaard te worden). Ga vooral niet in het bos staan, maar op open veld. Toilet echt onder de maat voor de hedendaagse kampeerder. Typisch Frans zou ik zeggen. Wel heerlijke dagen gehad, leuk dorp LaMotte en Nyons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

heel leuk!

Trien
5-2-2010

Heele mooie ligging. leuke camping. ook leuke dingen te doen, zoals kleine concerten in eht dorp en jeu de boules wedstrijden! echt een aanrader, ook voor jonge en oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Piboure in La Motte-Chalancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Piboure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.