Pension Ferme Chamauche

Pension
Pension Ferme Chamauche
8,7

9 reviews over Pension Ferme Chamauche in het Nederlands

Adembenemend mooi, super relaxed en zeer gastvrij

Ingrid en Walter,
10-9-2017

Ronald en Wendy zijn super gastvrij en zorgzaam.. Je wordt elke dag weer op en top verwend met heerlijk eten!

Je komt er helemaal tot rust op een geweldige plek in the middle of nowhere.. Er was een super grote tuin waar je lekker in de hangmat of op een van de ligbedden kon relaxen of een lekker potje voetballen met de kinderen.

De gite/appartement was heel erg mooi en netjes en de bedden slapen heerlijk!!

Wij waren hier met ons zoontje en hadden geen motor bij maar ook dan is het heerlijk toeven hier. En ons zoontje werd ook helemaal verwend. De mooie tochten kun je ook met de auto doen.

Geweldige omgeving als je van ruige bergen en mooie riviertjes houdt.

Wij moesten na 1 week alweer echt wennen aan de "bewoonde wereld" zo relaxed was het daar.

We hadden het liefst nog langer gebleven..

Zeker een aanrader..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekend verblijf en prachtige omgeving

Cor van Heerdt, Dolf de Vries en Olaf Korrel,
9-7-2017

Mooi en schoon verblijf, zeer goed van eten en drinken, zeer gastvrij! De prachtige omgeving voor motorrijden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top lokatie

Rinze,
6-7-2017

Rustige omgeving top service geweldig eten en een prima toeromgevong met de motor met geweldige routes, een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

All inclusive hotel , goede service

Gerben Schijver
6-10-2016

Motorhotel Chamauche is geweldig Het is een stukje rijden maar echt niets is te gek Mijn motor ging op het verste punt terug en Martien is hem komen halen en heeft vervangend vervoer geregeld. Hotel heeft goede bedden en een warme douche Lekker eten Aan de rust moest ik wennen Maar ik kom zeker terug en neem dan waarschijnlijk de mannen weer mee

Gereisd met vrienden in juni 2014

Mooi bochtenwerk, maar ook bredere wegen Elke dag wat anders om te rijden

Chamauche ligt hoger in de bergen in een schitterende vallei.

Goede verzorging echt goed eten.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima motorhotel met een uitstekende gastvrijheid, goed eten en waar alles mits redelijk mogelijk is. Mooie routes in deze buurt met prima wegen. Mount Ventoux, George du Verdon, Lelac du pon Serre en Alp d'Huez allemaal binnen rijafstand. Motoren kunnen overdekt gestald worden.

Gereisd met vrienden in juni 2011

fantatische uitvalbasis voor een motorvakantie

Theun en Annie
15-7-2011

Prima motorhotel, geweldig eten en enorm gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2011

fantastische plek

Annet Feddema
8-9-2010

Een geweldige plek met een gastheer en gastvrouw Martien en Sjoukje) die niets te veel is. We hebben de hele week genoten van prachtige ritten op de motor en bij "thuiskomst" staat er iets lekkers voor bij de borrel klaar om de dag nog een door te nemen met eventueel andere gasten. Het echte vakantie gevoel op een prachtige lokatie.

Gereisd met partner in augustus 2010

Heerlijke vakantie!

M. Hoogendoorn
17-10-2009

In juli/augustus 2009 zijn wij met een groep van 8 vrienden (in de leeftijd van 23-35 jaar en één baby in de buik) naar Ferme Chamauche geweest. Mede dankzij Sjoukje en Martien, de Nederlandse eigenaren, hebben we een fijne vakantie gehad. Zij gaven ons echt heel goede tips en wanneer nodig, reserveerden ze voor ons. Als we hun tips niet hadden gehad, was de vakantie zeker minder leuk geweest.

We hebben veel gezwommen in beekjes, gewandeld, zijn gieren wezen kijken, naar dorpjes, stadjes en marktjes geweest. De actieve mannen hebben veel gemountainbiked, berg beklommen en quad gereden. We zijn nog een dag naar Grenoble geweest, wel wat ver, maar leuke stad in de Alpen. Op de heenweg de vlindertuin in Die aangedaan, heel mooi, een aanrader! In Nyons kun je heerlijk Frans eten voor een heel redelijke prijs bij Restaurant des Arts.

De accommodatie is goed verzorgd; heerlijke bedden, mooie lichte kamers! Zwembad is in aanbouw. Enige nadeel is dat je vaak ver moet rijden om iets te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ferme Chamauche in La Motte-Chalancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ferme Chamauche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.