Hotel des Voyageurs

2 reviews over Hotel des Voyageurs in het Nederlands

klein maar fijn

ron kocken
4-8-2011

gezellig en super schoon. bar en goed restaurant aan de overkant.zeer geschikt voor minder validen.

Gereisd met partner in juli 2011

Mooi en eenvoudig hotelletje

menmbode
27-7-2009

Het hotel doet zijn naam eer aan.Het is echt een hotel voor de doorgaande tourist die een nachtje wil blijven slapen.Fantastisch netjes en net gerestaureerd met grote,geheel vernieuwde badkamer.Het ontbijtje dat je krijgt is provencaals.

Leuk kroegje en een prima restaurant aan de overkant van de straat.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel des Voyageurs in La Motte-Chalancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel des Voyageurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.