Hotel La Foret de Maronne

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, La Garde en Oisans

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor La Foret de Maronne voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

19 reviews over Hotel La Foret de Maronne

• 9Sven DM29-04-2016

Relax / sportief hotel

Het hotel is super gezellig, ongedwongen en zen!! Een verblijf in foret de marrone is echt een ontsnappen aan de dagelijkse sleur. Midden in de prachtige natuur en een mooi zwembadje aan het hotel maakt het af. Geen overdreven luxe maar een top service. In de winter een eerste maal geweest, dan een week in de zomer. Prachtige fietstochten gedaan vanuit het hotel met de zoon! En dit jaar 2 weken in de zomervakantie. En we keren tevens in de winter terug. Dat zegt alles! No nonsens top relax en tegelijk sportieve vakantie, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9dave02-03-2016

geweldig

goed hotel , prachtige ligging , vriendelijk en lekker van eten prachtig ski gebied ,van beginner tot ervaren skiër kan zen zinnen hier wel verzetten

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Leslie C16-02-2016

Zeer aangename ervaring

Goed : Gastvrijheid, eten!!!!!!!!!! (zeer lekker en mooie porties), ligging, zeer behulpzaam,...

Niet goed : Geen negatieve opmerkingen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Sandra Degenaers15-02-2016

Fantastische plek !

Als je zowel dicht bij de skipistes wil zitten en ook nog eens een top service en eten wil dan is dit zeker de ideale plek. In de zomer is het hier lekker warm en kan je hier mooie wandelingen maken of mountainbiken

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Pouckie15-02-2016

top!

Goed hotel zonder veel franjes, eten zeker in orde, de skilift ligt aan het hotel dus uit de skiberging en de latten aan... Gezellige bar waar we elke avond bleven plakken. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Sylvie15-02-2016

Is als thuis komen .

Alles was dik in orde , niets was voor Frank te veel . Voor ons was het top 👍. Gaan zeker nog terug

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Martine30-11-2015

Fantastische omgeving om tot rust te komen.

Genoten van de stilte in een mooie accomodatie. Mooie, nette kamers met zicht op de Alpen. Gastheer was kok van dienst wat resulteerde in heel lekker, vers eten. Eigenaar van het hotel is zeer hulpvaardig en beschikt over een grote kennis van de omgeving wat betreft bezienswaardigheden en mooie plaatsen om te bezichtigen. Een reden om zeker nog eens terug te gaan. Aanrader !!!

Alleen gereisd in september 2015

• 9stefan31-08-2014

Pure Gastvrijheid!

Mijn doel was voor zoveel heren om in een paar dagen de mooie Alpe cols te bedwingen met mijn fiets. Alpe D' Huez, Glandon, Croix le fer, Les 2 Alps en zelfs de Gallibier liggen allemaal op fietsafstand van dit hotel. Het hotel is gevestigd in een mooi gebied wat gewoon goed bereikbaar is met de auto en wat voor de fietser een geweldig mooi klimmetje van 8km is vanaf Bourg, is dit net te veel voor je dan kun je gewoon je auto in het dal parkeren zodat je na je fietsdag gewoon omhoog kunt rijden. Ik was hier te gast buiten het seizoen en de drukte was weg uit het gebied en hotel maar ik was zeer te spreken over de gastvrijheid, in overleg was en is alles mogelijk bij eigenaar Frank, Een mooie hardwerkende Belg die graag kwaliteit levert aan zijn gasten...Werkelijk Fantastisch!

Alleen gereisd in augustus 2014

• 8goedings16-05-2011

Verzozrgd Hotel in verbluffende natuur

Het hotel ligt op 6 km klimmen van bocht 16 van alpe d'huez. De weg erna toe schijnt voor sommige spannend te zijn maar overal goed te doen.

Wij zijn met 3 gezinnen met in totaal 4 kinderen een week in het hotel van eigenaar/gastheer Frank geweest. De famillie kamers zijn eenvoudig met goede bedden en een stapelbed voor de kinderen. Achter het hotel ligt een grote groene weide waar de kinderen zorgeloos en naar hartelust kunnen spelen. Er staan echter geen speeltoestellen. Ook is er een afgeschermd zwembad.

Het ontbijt bestaat uit vers gebakken broodjes (de vers gebakken brood lucht is op je kamer al te ruiken :)) en zoetigheid en vleeswaren. Ook het diner is verzorgd. Er wordt voor het hele hotel hetzelfde gekookt. Wel houdt Frank rekening met te leveren sportieve prestaties.

In de avond verschijnen rondom het hotel vosjes, berggeiten en ander wild. Geweldig om te zien en voor de kinderen een enorme belevenis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 7sala16-08-2010

leuk

we wisten van tevoren niet wat we zouden aantreffen buiten de lovende reacties op Zoover, we hebben er 2 nachten doorgebracht omdat ik de Alpe d'Huez wilde beklimmen voor we naar de Ardeche doorreisde, het hotel ligt werkelijk in de middel of nowwere (heel er rustig) je moet er van houden want er is werkelijk niets te doen en je rijd niet zo maar effe het dal in, dat is een weg waar je geen hoogte vrees moet hebben. verder is Frank als gastheer top, erg vriendelijk en kan goed koken, wat ik jammer vond is dat je niet uit bv 2 gerechten kon kiezen het is er eten wat de pot schaft (maar wel lekker) de kamers zijn netjes maar licht verouderd, de bedden waren zeer goed en de douche was ook prima, ik vraag mij wel af of je er in de winter niet wegvriest met enkel glas en een mini radiator. wij houden over het algemeen weg van wat luxe, dat vindt je hier niet echt (frank moet nog veel klussen) maar als je in de buurt bent is het best een aanrader. als je van rust houd is dit een paradijs

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Hotel La Foret de Maronne