Appartement Croix Frystersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Frankrijk, Rhône - Alps, La Clusaz

Op vakantie geweest naar Croix Fry?

10Fenomenaal

Tonen op kaart

1 review over Appartement Croix Fry

• 10W08-01-2009

Fantastische plek

Was hier vorig jaar (01-2008) met een paar collega's. Ik zat in helemaal alleen in een houten chalet, aan de overzijde, voor 6 personen net zoals een paar van mijn andere collega's (ieder zijn eigen chalet). Andere collega's hadden een kamer in het hotel dat ook netjes was. Fantastisch restaurant met overheerlijke gerechten. Heerlijk weer, veel sneeuw. Voor de ski-piste heb je wel vervoer nodig dat ze bij het hotel ook verzorgen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Zakelijk gereisd in januari 2008