Camping Capfun Le Plan du Fernuy

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Plan du Fernuy voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Capfun Le Plan du Fernuy in het Nederlands

Leuke kleine camping

Esla
21-8-2018

Leuke kleine camping. De plekken zijn niet echt groot maar het kan. Vanaf een aantal plekken mooi uitzicht. Sanitair netjes en in orde. Er is een lekker binnen zwembad. De camping ligt vlak bij een levendig wintersportdorpje. Bij de receptie en de animatie allemaal jonge mensen, opvallend genoeg spreken die geen woord Engels. Dat is wel jammer in een toeristische functie. Voor onze zoon een drenpel om mee te doen met de activiteiten (ook omdat er vrijwel geen Nederlandse kinderen waren). Ze waren verder wel vriendelijk en behulpzaam. Het is een duur gebied en ook de camping is niet heel goedkoop.

Zeer goed

17-8-2016

Leuke kleine nette camping in La Clusaz met een binnenzwembad en sinds dit jaar een (franstalige) kinderclub. Wat ons betreft een aanrader voor een heerlijk verblijf in de bergen. Er is veel te doen in La Clusaz en omgeving. Dit jaar hadden we fantastisch weer, vorig jaar minder en veel regen. De plekken zijn heel erg klein, zeker voor zo'n mooie bergachtige omgeving. De mobilhomes en houten chalets staan erg dicht op elkaar. Verder is de mobilhome (Habana+) wat ons betreft erg klein. Weinig opbergruimte.Tot slot iedereen moet engels kunnen spreken, zeker bij de receptie en kinderclub.

Gereisd Anders in januari 2016

Zeer goed

1-8-2016

Ruim chalet voorzien van alle gemakken. Goede prijs/kwaliteitverhouding in het hoogseizoen (last minute). Schitterende omgeving en prachtig uitzicht op de bergen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed bevallen

van Alphen
          1-3-2015

Leuke kleinschalige camping. Huisje was netjes, schoon, ruim genoeg voor 4- personen. Servies en pannen ruim voldoende. Vaatwasser keurig, magnetron doet het naar behoren. Geiser voor warm water. Kachels in iedere Kamer zorgen voor voldoen warmte. Dekens en kussens aanwezig, geen dekbedden. Van de piste naar de camping goed te doen, laatste 20 meter lopen. Van de camping naar de piste/liften 80% te skiën. Met kind van 6 lukte het vanaf de camping om binnen 15-20 minuten bij de lift/les te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Een prachtig uitzicht vanaf de camping

m.smit
          29-7-2013

Een prachtige plek op deze camping in het dal van la clusaz. Een gezellig dorp ook in de zomer. Mooie wandelingen maken en natuurlijk zomerrodelbaan. Wel jammer dat er op deze redelijk afgelegen bergcamping zoveel herrie kon zijn. Van de bouwplaats tegenover de camping hadden we het minst last. Boeren die een klein stukje land maaien en daar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mee bezig zijn, hout zagen, grasmaaiers, etc. Op zo'n plek als deze hoor je toch liever alleen vogels en koeienbellen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Camping opnieuw in ontwikkeling, prima plek

E. Plug
          7-1-2013

Ligging en omgeving zijn prima, La Clusaz is leuk en gezellig! Leuk skigebied, weinig Nederlands. Snowboarders kunnen de bus naar de lift nemen. Met skies is het prima naar de liften skieen via groene piste welke langs de camping loopt. Bussen overal naar toe zijn gratis en rijden zeer regelmatig. Auto komt plek niet af.

Het geheel staat sinds sept. 2012 onder leiding van nieuwe managers. Deze vriendelijke Pools/Franse mensen zijn druk bezig de camping opnieuw te ontwikkelen nadat hij wat "in slaap" was geraakt. De plannen zijn flink en er is al veel gedaan.

Het sanitair is "functioneel, maar aan vervanging toe" en wordt goed schoon gehouden. Planning renovatie van het geheel is dit of volgend voorjaar. Zwembad water/omgeving temp. zijn verhoogd en het zwembad is langer (21h door de week, 22h op zaterdag) open tov vroeger. Het restaurant is heropend (zeer vriendelijke Poolse mensen, redelijke prijzen), er is ook weer brood te koop is. Er wordt goed Engels gesproken. Wij gaan terug!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Gemiddelde camping

E. Corbeek
          16-3-2011

Deze camping oa uitgezocht omdat we vanaf de camping naar de lift zouden kunnen skien. Met een snowboard (zonder stokken) is dit echter niet te doen. De skibus stopt voor de deur en de rit naar de liften is maar kort. Prima dus. Skien terug naar de camping is wel mogelijk. Vers brood is 's ochtends op de camping te verkrijgen maar dat is dan ook alles. Gemoedelijke sfeer tussen de voornamelijk Franse campinggasten.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

wel voor herhaling vatbaar maar......

JHNQ
          7-3-2011

Prima te doen, maar de piste aan de camping is een pad dus naar het dorp moet je langlaufen(prikken dus)je kunt wel vanaf een ander skigebied naar de camping glijden. algemene skiruimte is niet verwarmd staat anders in de gids. Er is geen supermarkt, daarvoor moet je naar het dorp, met de gratis bus of eigen auto en van een bar en snackbar is ook geen sprake, in de gids stond dat dit er allemaal wel was. valt dan tegen want voor alles moet je dus naar het dorp op 2 km afstand.We hebben ons best gered, maar wel lullig dat het niet goed in de reisgids staat slechte zaak vindt ik.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011
          2008

Perfect gelegen wintercamping

Fam
          29-12-2008

Deze camping ligt geweldig voor de winterporters. Wij hadden een chaletje aan de rand van de camping. s'Ochtends vanuit terras skie je zo naar de lift. En 's avonds weer terug ..... Chaletjes zijn niet groot maar zeer keurig. Ook best gezellig ingericht met licht hout. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

mooie verzorgde camping

Stubbe
          18-8-2008

goed voor winterkamperen. Pistes bereikbaar via skibus, of via langlaufen. Winkel erg beperkt - geen eetgelegenheid. Verzorgd sanitair. Nieuwe eigenaars - waren vorige winter nog onwennig.

Gereisd Familie in Mon Aug 18 2008 16:21:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
          • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Plan du Fernuy in La Clusaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Plan du Fernuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.