Hotel Beauregard

FrankrijkRhône - AlpsLa Clusaz

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Beauregard voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 29 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 29 reviews
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

29 Reviews over Beauregard

• 8Kurt04-09-2015

Mooi hotel met te kleine kamers in skiregio

La Clusaz is een druk dorpje gelegen tussen de skipistes. Het hotel is mooi en typisch voor de streek. De kamer met 4 is zeer klein, moesten stoelen op balkon zetten om voldoende plaats te hebben. (50cm tussen de bedden). Het avondeten is super vooral het kaasbuffet: wel 40 soorten: nog nooit gezien. Het ontbijt is dan ook ruim en voor ieder keuze genoeg. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is groot en kan je zien vanuit de lounge waar wel WiFi is. Ook op het terras is het aangenaam vertoeven. Parkeergelegenheid is beperkt en op het moment dat wij er waren, in augustus, zat het hotel vol Belgen. Mooi hotel maar voor ons mocht het in een andere omgeving staan waar meer te zien en te wandelen is. Dit is een skihotel.

• 10Jaco Slagboom23-08-2015

Fantastisch hotel

Drie nachten geweest met onze kinderen van 5 en 8 jaar. Aardig personeel, spreken goed engels. Mooi zwembad. Ontbijt prima, diner fantastisch. We hadden half pension. Kamer was groot en schoon. aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Caroline thienpont14-07-2015

Goed hotel maar te kleine kamers

Bediening restaurant was veel té gejaagd en alles ging wat te snel. Wel zeer vriendelijk personeel. Ook al waren ze niet allemaal zo ervaren. Lekker eten en waren bereid om aanpassingen te doen indien je iets niet wenste. Kamer met 4 was veel te klein. Zijn beetje aan het verouderen. Parkeergelegenheid is wel wat een probleem. Goede ligging tov dorp. Tip: lunchpakket stelt niets voor! 13 eur vr 2 broodjes, zakje chips, appel en klein flesje water.

• 10Jessy Dedecker18-08-2014

Super hotel

Een super vakantie gehad in een geweldig hotel. Alles was erg netjes en proper. De bediening was echt heel erg goed, niets op aan te merken vooral Katy van het restaurant was een engel. Ze doen werkelijk alles om het je naar je zin te maken. Het eten was ook voortreffelijk en ook hier werd niet moeilijk gedaan, onze kinderen eten geen vlees en dit was geen probleem, ze paste het menu telkens een beetje aan. Kamers waren ook heel netjes er werd elke dag goed gepoetst. Als ik echt een minpunt moet vinden dan is het een gebrek aan parkeerplaats aan het hotel. Maar dit is niet onoverkomelijk mits je gemakkelijk plek vind in het dorpje.

• 9Lesley28-07-2012

heerlijke vakantie gehad!

Eigenlijk kunnen we niets aanmerking op dit hotel. het is allemaal prima in orde. de kamers zijn niet heel erg groot maar uim genoeg en er is een mooie nieuwe badkamer. enkel terrasmeubilair ontbreekt er waardoor je altijd de stoelen op de kamer naar buiten moet dragen. het eten is culinair hoogstaand, dus geen frieten, pasta enz maar eerder eend, kalf, mouselines van vis enz.. wel heel lekker en zeker het dessert-en kaasbuffet zijn aanraders, veel keuze en mooie desserten. ideaal als je helemaal in de sfeer wil komen van de alpen en ook de gerechten wil proeven. mooi zwembad en het bubbelbad en sauna werken prima en zijn tot 23uur geopend. ook een mooie ligging vlakbij (in) het centrum en de skipistes.er is ook een ondergrondse parkeergarage ter beschikking. ondanks dat het hotel volzet leek was er altijd plaats en het was er toch aangenaam en rustig.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9wim08-07-2012

UItstekend hotel. Aanrader.

Wij waren hier in juni 2012. Uitstekend hotel. Het personeel was erg klantgericht en vriendelijk. De kamer was niet erg ruim maar keurig onderhouden en schoon. De keuken was uitstekend. Elke avond weer een aangename verrassing.

• 6nabuurs10-06-2012

goed

Wij waren in Hotel Beauregard van 3 juni tot 10 juni 2012. De kamer die wij hadden nr 104 was veel te klein, met maar een stoel. De bijbehorende badkamer waren ze aan het verbouwen, maar was niet afgebouwd. Afvoer werkte niet goed, geen doucheafscheiding zodat alles nat werd. De badkamer en slaapkamer had geen ventilatie. De drankjes en koffie wilden we, zoals altijd in ieder ander hotel, direct afrekenen. Dit kon niet , zodat dit op kamernr. geschreven werd. Op deze rekening stonden aan het eind van de week de meest gekke dingen op. Hier wilden ze ons voor honderden euro's benadelen. In de periode toe wij daar waren is het dorp La Clusaz geheel uitgestorven.

• 9Duncan02-04-2012

Great skiing location

Great location, comfortable good sized room, excellent food especially dinner. An undiscovered treat with genuine ski in ski out facilities.

• 8BvE19-09-2011

Uitstekend hotel.

Prettige kamer met schitterend uitzicht.Ruim terras.Ontzettend goed diner en ontbijt.Aardig personeel.Een minpuntje:geen terras/balkon meubilair. Schitterende omgeving om dagtrips te maken,speciaal het meer van Annecy.

• 8Mieke21-07-2011

Goed hotel

Prijs-kwaliteit zou ik dit hotel als "goed" beoordelen.
    Een wat oudere look in de kamers, maar alles was er voorhanden en in de kamer die wij hadden was er voldoende opbergruimte.
    Zowel een open parking als een parking ondergronds (om deze laatste te kunnen oprijden moet je wel voorzichtig zijn zodat je niet schraapt met de onderkant van de wagen).
    Goede ligging. Vriendelijke bediening in het restaurant; eten lekker en voor ons zeker voldoende, vooral omdat je voorgerecht, hoofdgerecht, kaas en dessert krijgt. Een uitgebreid dessertbuffet. Zwembad groot genoeg om lengtes te kunnen zwemmen.

Hotel Beauregard info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar