Hotel Alpen Rocstersterster

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Alpen Roc

• 5Berggeitjes07-08-2019

Nooit meer

Hotel is geen 3* waard. Bij binnenkomst denk je "Dit ziet er netjes uit"..maar eenmaal in de hotelgang/trappenhuis denk je daar onmiddellijk anders over. Vieze vloerbedekking, vieze muren en deuren met flinke gebruikssporen. De kamers zijn echt klein, onze kamer had duidelijke gebreken en een opknapbeurt nodig. Eten is redelijk van kwaliteit. Eetzaal klein, je zit bijna tegen elkaar aan. Ligging in het dorp is goed, personeel aan receptie vriendelijk. Tijdens ons verblijf waren er veel Franse gasten die niet naar hun kinderen omkeken. Kinderen rende door eetzaal en stonden met hun handen te eten van het buffet. Leiding/bediening in restaurant en bar erg jong. Bar sfeerloos. Zwembad netjes en heerlijk om na een sportieve dag in de bergen even te ontspannen. Wij hebben ons verder prima vermaakt in het dorp en de mooie omgeving maar wij raden dit hotel niet aan.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Tony09-07-2019

Goed hotel in een leuk toeristenplaatsje.

Hotel met kleine kamers, omdat het all inclusieve is ben je niet veel in de kamer. Vriendelijk personeel dat het werk goed en onopvallend doet.

Overdag kon je mooie wandelingen of autotochten maken in de omgeving.

Bij het ontbijt was er veel keuze uit broodjes, beleg, worstjes, omelet, kwark, yoghurt en fruit.

Als je 's middags terug kwam van een dagje uit kon je in de eetzaal of het terras genieten van de koffie met iets lekkers. De drankjes moesten uit een plastic (badkamer)bekertje gedronken worden en dat was een echte afknapper. Vanaf 18.00 uur was de bar boven open en daar werden glazen gebruikt.

Het voorgerechtenbuffet was goed en het vlees of de vis van het hoofdgerecht werd door de kok op het bord gelegd. Er was een saladebuffet en er waren vaak dezelfde warme groenten. Het dessertbuffet was afwisselend en goed. 's Avonds kon je gezellig in de bar zitten en de drankjes waren tot 23.00 uur gratis.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2017
    8Sigrid26-08-2017

Fantastisch all inclusive hotel in de franse Alpen

• gemoedelijke sfeer
    • goede prijs/kwaliteits verhouding indien je via touroperator boekt
    • kortingen op activiteiten terplaatse

• kleine kamers meestal zonder balkon

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Martine VL25-08-2017

Wat de bergen ons leren

Aangepast schoeisel is noodzakelijk om de schoonheid van de bergwereld zonder problemen te ontdekken. Een gids van ter plaatse wijdt de wandelaars in in de rijkdom van het gebied: flora, fauna en bergsport, winter en zomer.

Geen negatieve ervaringen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Chris30-03-2017

Fijn hotel, zeker voor een groep!

De all-in formule is super. Het ontbijt is zeer goed. Het diner prima voor een paar dagen. De gratis drankjes zijn een prettige bijkomstigheid. Kamers zijn netjes en gerenoveerd. Personeel is behulpzaam. Ligging tov van dorp en pistes is goed!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

7H&S14-09-2015

Goed maar met minpunten

Ligging perfect in het centrum. Kamers mooi gerenoveerd. Gn vriendelijke ontvangst en gn uitleg. Gn infomappen van de omgeving te vinden. Aan de receptie: niet te veel vragen, nors. In de bar nooit iemand aanw (all in!) Je mag 1x tijdens je verblijf gaan eten in een ander restaurant; dit kan enkel op zat + zon en toen we wilden gaan ging het niet op zondag (anderen waren dan weer op vrij geweest...?) Ontbijt: 1 soort brood, 1 soort broodjes, croissants en chocoladebroodjes. Geen gebakken eitje of spek (enkel ei zelf te koken). Mogelijkh om broodjes voor de lunch te maken. Avondmaal: saladebuffet, kaasbuffet en dessertbuffet OK, soep en hoofdgerecht NOK (bvb croque monsieur of paella...) Soep gemaakt van overschot vd dag ervoor, pakjespuree (en die werd dan ook nog door de soep gedraaid) Toen de wijn op was geloofde de bediening ons niet en ging mee kijken! Brandalarm: iedereen via brandtrap naar verzamelpunt. Verder geen info of verontschuldigingen... Zwembadwater is heet!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2015

• 7gjansma07-09-2015

Leuk Hotel, beetje oud

Ziet er bijzonder gedateerd uit en dat is het ook. kamers zijn redelijk met veel schrootjes. Het eten is redelijk en het personeel vriendelijk. Heeft u een pakketreis geboekt let dan op dat men niet nogmaals toeristenbelasting bij u gaat innen. Was bij ons wel zo maar we hebben dit later terug ontvangen van touroperator. Parkeren voor de deur maar dat is meestal snel vol Dan kun je gratis in een parkeergarage op ong.200 meter afstand. De omgeving is schitterend.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Gepje28-08-2015

We vonden dit een aangenaam hotel. De kamer was klein, maar knus ingericht. We hadden een mooi zicht vanop ons terrasje. De all inclusive formule waarbij je voor smiddags zelf je broodjes mocht maken en meenemen, vonden wij heel leuk. Zo konden we onderweg picknicken. De mevrouw van de receptie sprak Nederlands, wat alles nog net iets makkelijker maakt. Het ontbijt en het avondeten was oke. De zithoek waar je savonds nog iets kon drinken was ook heel gezellig. Ook het zwembad was goed en lekker warm.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Joycevelg23-07-2015

Mooi hotel maar gen hartelijk personeel

Het hotel ligt midden in het centrum en ziet er goed uit. Het restaurant is mooi en ruim en het eten is goed. Wij hadden de All Inclusive formule en je kon de gehele dag drinken krijgen. De kamers zijn echter erg klein. Het hotel heeft ook niet echt een plek waar je even gezellig gaat zitten aan het einde van de dag. Ze spreken geen Engels behalve aan de receptie. Animatie is ook in het Frans en hij verstond en sprak geen Engels. Ze kunnen er veel meer van maken dan ze doen, nogmaals de uitstraling van het hotel is prima maar niet van de mensen. Jammer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Gusto06-09-2014

Kleine kamer met vrijwel geen uitzicht.

Het hotel heeft 2 liften en een trappenhuis. Vanaf de tweede etage moet je lift twee gebruiken welke ook nog eens drie gangen verder is. All-in formule geboekt , dus zou je zeggen veel afwisseling in het eten. Nou dat viel ons tegen zowel het diner als het ontbijt waar de broodjes meerdere keren flinterhard waren. De bar was O K met diverse goede dranken. De bediening was verder prima , maar de mensen bij de bali mogen wel wat vriendelijker zijn. Zoals gezegd de kamers waren voor een Bestwestern hotel niet al te luxe. De föhn ontbrak , maar hier hebben we maar niet meer om gevraagd omdat we al een tweede nachtkastje en een andere kamer hadden gekregen.

Gereisd met partner in augustus 2014

3 tips over Hotel Alpen Roc

• gjansma, 07-09-2015

Wat bijzonder leuk is om te doen is met de tram de Mont Blanc op en met een boot het meer op van Annacy

• regheere kristof, 04-08-2014

Indien bij aankomst de kamer je niet aanstaat, een andere vragen. Wij zijn pas op onze laatste dag te weten gekomen dat dit gangbaar was.

• Joycevelg, 23-07-2015

De col de Aravis opgaan, ook wanneer je niet fietst is het prachtig aan de top. Een aantal winkeltjes en restaurantjes en je ziet vanaf daar de Mont Blanc.

0 vragen over Hotel Alpen Roc

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer