Reviews over La Chapelle en Vercors

Ai, met slecht weer toch een stuk minder

Lammert
    18-9-2014

Dit jaar terug geweest op de camping na 2012. Toen erg mooi weer maar nu 2 dagen achter elkaar regen en dan merk je dat het kamperen op deze camping een stuk minder wordt. De grond kan het water niet aan na een halve dag regen en dan wordt het een roodbruine watermassa voor je tent. En als je dan ook nog een hond hebt die eigenlijk naar buiten wil om te spelen en dat niet mag omdat anders je tent roodbruin is, dan heb je snel een probleem.

Eenvoudige rustige camping in de bergen.

Gert-Jan
    21-8-2013

De camping is zelfs in het hoogseizoen een oase van rust. Het is een 'rijtjes'camping maar doordat slechts de helft bezet was blijf je het gevoel van privacy behouden. De camping zelf is eenvoudig maar is piekfijn in orde. Er is een gloednieuw sanitair gebouw en twee ontspanningsruimtes waarvan 1 met TV die gratis gebruikt kan worden.

Uitstekende camping net even buiten het plaatsje

Lammert Boerman
    2-2-2013

Wij hebben een week volop genoten op de camping. Heerlijk rustig gelegen met beneden plaatsen in een klein bos en boven de terrassen met zonnige plaatsen. Vooral beneden veel Fransen en boven juist weer Belgen en Hollanders. Wij hebben voor een plaats op een van de terrassen gekozen. Ook vanwege het uitzicht. Er is volop te doen, denk aan het mooie zwembad, de minigolfbaan en de vele mooie wandelingen in de omgeving. Wat het sanitair betreft kan ik het niet als oud benoemen, eerder eenvoudig doch netjes. Trouwens aan de achterzijde is nog een sanitair gedeelte wat de meeste kampeerders niet weten. Brood op de camping en een lekker klein terras met wifi.

Wij gaan zeker weer een keer terug....

Nette camping in rustige omgeving

Martijn en Mariska
    26-7-2011

Met veel plezier hebben we vier dagen in la chapelle en vercors gestaan, vriendelijke campingeigenaren, schoon doch verouderd sanitair.

De staanplaatsen hebben voldoende schaduw en het was er in het hoogseizoen heeeeeerlijk rustig.

Veel fransen op de camping

Prima plek

Anco en Gerda van Rijnberk
    30-8-2010

De camping ligt eigenlijk in het dorp zonder dat je het merkt. Binnen drie minuten bij de bakker of op de markt. Wij hadden mooi uitzicht op de bergen. voor kinderen is er minder te doen.

La Chapelle en Vercors scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews