Appartement Telemark III

0Tonen op kaart

17 Reviews over Telemark III

• 8Theo en Bas04-02-2018

Uitstekende prijs kwaliteits verhouding

Same met mijn zoon een week doorgebracht in dit leuke appartement. Inderdaad niet groot maar heel goed te doen. Verder opvallend; schoon, goed onderhouden en super compleet.Lekkere douche en mooi uitzicht van terras op uitstekende tuin stoelen. Om te skien is auto onmisbaar maar bereikbaarheid is goed. Voor herhaling vatbaar. Afterservice uitstekend, op vragen via mail, gelijke dag antwoord. Top.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Marissa en Mats12-08-2017

Heerlijk knus, gezellig appartement!

Samen met mijn vriend 10 dagen in dit gezellige appartement in Chapelle d'Abondance gezeten. Het is niet groot, maar van alle gemakken voorzien! Heel schoon en je voelt je er meteen thuis. De ligging is top, het dorpje zelf is gezellig en op 10 minuten rijden is het grotere dorp Chatel te vinden, super gezellig! Wij zullen zeker nogmaals van dit appartement gebruik maken tijdens het Wintersport seizoen.

• 8Isabelle07-09-2015

Knus appartement met prachtig uitzicht!

Samen met mijn vriendin heb ik een heerlijke vakantie gehad in het kleine maar zeer sfeervolle telemark appartement dat van alles is voorzien. Het appartement ligt vlakbij een aantal gezellige bergdorpjes. Het gebied portes du soleil is erg mooi, prachtige bergen met mooie wandelroutes. Een gebied met veel mogelijkheden voor actieve sporters en veel skiliften in de buurt die ook zomers geopend zijn.

• 9Fam. Janse04-08-2015

coup de coeur

Klein maar fijn appartement met een terrasje op het zuiden en een schitterend uitzicht. Vanuit dit appartement kun je mooie wandelingen maken langs de rivier de Dranse en in de bergen.

• 8Watzeels01-03-2015

Mooie ligging van het appartement

We hebben een heerlijke week gehad in Telemark III. Het is een comfortabel appartement, van alle gemakken voorzien. Met 4 personen is het een beetje passen en meten, maar het is goed te doen doordat de beschikbare ruimte slim ingericht is. Het appartement ligt op een rustige, prachtige plek. Mooi uitzicht. Goed bereikbaar. In de winter een prettige uitvalsbasis voor skigebied les Portes du Soleil.

• 8Maarten en Mireille15-03-2014

Prima appartement!

Dit ja hebben wij onze skivakantie doorgebracht in het prachtige Portes du Soleil. Los van de weersomstandigheden (veel zon en verse sneeuw!) ondervonden wij het appartement als uitermate geschikt om sportief te genieten! Een ideale stek, dichtbij de pistes, op loopafstand van de dorpskern van Chapelle d' Abondance en binnen 5 autominuten bij lokale supermarkten. Het appartement is zoals we dat zeggen: klein maar zeer fijn!!!!! Dank Petra en Ferry!!!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Leonie van Soeren13-02-2014

Goeie plek

3 overnachtingen gehad in Telemark III. Het appartement is wat aan de kleine kant, voor 4 volwassenen, maar zeker te doen en van alle gemakken voorzien. De bedden liggen super lekker (zeker belangrijk na een dag skieen) en de douche is ook heerlijk. Heel mooi skigebied.

• 10HJ Schouten11-09-2013

een heerlijke knus plekje !

Wij hebben opnieuw genoten van het appartement Telemark III in la Chapelle d'Abondance. het was ook dit jaar het vertrekpunt voor heerlijke wandelingen in de bergen. En dan moe en voldaan terug op het terras met een werkelijk schitterend uitzicht een wijntje ! Beter kan niet !

• 8Peter24-03-2013

Authentiek appartement in fantastisch skigebied

We hebben voor het eerst onze wintersportvakantie in Frankrijk gehouden. Naar Oostenrijkse begrippen is het appartement vrij klein, maar vergeleken met Franse appartementen is het netjes en authentiek. Het is efficiënt en gezellig ingericht. Er is geen WiFi, maar wel Canal+ met Nederlandse televisie. De afstand tot de pistes is kort, maar je hebt wel een auto nodig. Vanuit de Panthiaz lift in Chapelle of de liften in Châtel is het uitstekend skieën. Het is apart dat je deels in Frankrijk en deels in Zwitserland skiet. Voor skiërs, die Oostenrijk gewend zijn, is Les Portes du Soleil een goede keuze om aan het Franse skieën te wennen. Rekening houden met wat minpuntjes is het appartement Telemark III zijn geld zeker waard.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Hans en Vera Remark23-10-2012

Knus appartement in schitterende omgeving.

Zomer 2012 hebben we twee weken in dit appartement doorgebracht. We hebben heerlijk gewandeld in de bergen. En zijn ook diverse keren naar grote steden rond het schitterende meer van Geneve geweest. La chapelle dábondance is idd een heerlijk klein frans dorpje. Iets verderop ligt Chatel wat een ontzettend gezellig dorp is waar je lekker kunt eten. En ook hebben we genoten van het uitzicht vanaf het terras, waar je s'middags heerlijk in het zonnetje zit.

Appartement Telemark III info

Facilities