Appartement Paljot

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Klaartje Lameris

Fantastische wintervakantie met de familie

Klaartje Lameris
19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze winter hebben we Chapelle d'Abondance, dorpje in de 'Portes du Soleil' bezocht met ons gezin. We hebben drie kinderen van 9, 7 en 5 jaar oud.

Appartement Paljot is gezellig en comfortabel. Ruime slaapkamers, twee badkamers, gezellige woon-eetkeuken en een prachtig uitzicht vanaf het balkon over het dal.

De inrichting is smaakvol. Alle voorzieningen die je nodig hebt voor een fijne wintervakantie zijn aanwezig.

Het charmante plaatstje Chapelle d'Abondance biedt veel voorzieningen voor een afwisselende sneeuwvakantie; mooie skipistes, goede skischool, heerlijke streekrestaurants en de charme van een dorp.

Het skidorp Chapelle d'Abondance is ideaal voor jonge kinderen. Helaas zijn er geen uitgaansvoorzieningen voor oudere kinderen in het dorp. Er is wel een disco in het dorp Chatel, een paar km. verderop.