Appartement Paljot

AppartementWeer vandaag20°11°
Appartement Paljot

• Ligging t.o.v. pistes8,8

5 reviews over Appartement Paljot in het Nederlands

Een fantastisch gezellig verblijf.

Paul en José Vlas
14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Comfortabel appartement voorzien van alle gemakken. Rustieke en tegelijk moderne inrichting, goed verzorgd. Er ontbreekt niets. Appartement is gunstig gelegen, midden in het dorp La Chapelle d' Abondance. Vanuit het appartement mooi uitzicht op de bergen, volop gelegenheid voor wandel - en skivakantie. Dorp is gezellig met uitstekend restaurant. Echt een aanrader! We komen zeker terug!

Heerlijk ruim appartement met prachtig uitzicht

Willem en Debby
14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Compleet ingericht, twee badkamers, Nederlandse tv zenders, lekker warm. Ruime parkeergelegenheid.

Minpuntjes zijn wij niet tegen gekomen.

Heerlijk verblijf in een geweldig appartement!

Carlien Scheele
24-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Paljot ligt prachtig en is een aanrader! Genoeg ruimte, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Prachtige wandelgebieden op loopafstand, ook makkelijk te bereiken met de diverse liften. Dagpas voor de lift is 8 euro p.p. dus geen geld. Supermarkt in Châtel, dus dicht in de buurt. Ook zijn leuke plaatsen te bezoeken, zoals Yvoire en Thonon. Wij hebben 2 weken volop genoten en gaan zeker naar Paljot terug!

• Ligging t.o.v. pistes9

Deze zomer een week in dit ideale appartement gezeten. Samen met twee vriendinnen was dit een heerlijke plek om te vertoeven. De bakker was op loopafstand, leuke dorpjes in de buurt en natuurlijk.. De bergen! Maar bovenal: het thuis komen (ja zo noemden we het) was iedere keer was erg lekker. Naast dat het allemaal keurig en netjes er uit zag, hadden we lekker de ruimte met ieder een ruime kamer, de badkamers hadden een heerlijke douche, de keuken werkte ideaal en het binnen en buiten zitten was even relaxt. Kortom: een enorme aanrader, zowel in de winter, als de zomer!

Fantastische wintervakantie met de familie

Klaartje Lameris
    19-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Deze winter hebben we Chapelle d'Abondance, dorpje in de 'Portes du Soleil' bezocht met ons gezin. We hebben drie kinderen van 9, 7 en 5 jaar oud.

Appartement Paljot is gezellig en comfortabel. Ruime slaapkamers, twee badkamers, gezellige woon-eetkeuken en een prachtig uitzicht vanaf het balkon over het dal.

De inrichting is smaakvol. Alle voorzieningen die je nodig hebt voor een fijne wintervakantie zijn aanwezig.

Het charmante plaatstje Chapelle d'Abondance biedt veel voorzieningen voor een afwisselende sneeuwvakantie; mooie skipistes, goede skischool, heerlijke streekrestaurants en de charme van een dorp.

Het skidorp Chapelle d'Abondance is ideaal voor jonge kinderen. Helaas zijn er geen uitgaansvoorzieningen voor oudere kinderen in het dorp. Er is wel een disco in het dorp Chatel, een paar km. verderop.

We hebben een aantal aanbieders voor Paljot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paljot in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paljot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Paljot scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.