Appartement Mont Blanc Alpine Estate

AppartementWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°9°
Appartement Mont Blanc Alpine Estate

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mont Blanc Alpine Estate voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Mont Blanc Alpine Estate in het Nederlands

Wat een geweldige accomodatie, fantastisch

fam. Ringnalda
22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed. Zowel het appartement zelf, als ook de ligging t.o.v. de piste.

Superdeluxe !

HEGES
6-12-2015

Heel ruim appartement. Prima onderhouden. Mooi en modern ingericht.

Vriendelijke ontvangst.

Goede ligging, veel wandelingen in omgeving. Ook in de wat verdere omgeving zijn mooie stukjes natuur te zien.

Een fijne vakantie gehad!

Leidelmeijer
4-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi, schoon, en compleet appartement waar je werkelijk niets tekort komt. De accommodatie biedt vele sport en ontspannings mogelijkheden. Gastvrije en vriendelijke Nederlands sprekende receptionist. Wij hebben bij Mont Blanc Alpine Estate met groot plezier 2 weken verbleven en willen alle betrokkenen (receptie/eigenaar) hartelijk danken dat wij door ernstige familieomstandigheden bij jullie mochten terugkeren zonder extra belang voor een onvergetelijke vakantie. Nogmaals dank!

Top locatie

Linda
21-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een heerlijk ruim mooi luxe appartement voor 10 personen! Kindvriendelijk, Gezellige huiskamer, mooie keuken en heerlijke ruime slaapkamers, twee luxe badkamers met douche een bad en wc (een met zelfs een sauna erin) Prachtig uitzicht van uit de woonkamer op de piste, rondom een balkon zodat je altijd buiten in de zo'n kan zitten, beneden een whirlpool en een gym een parkeergarage onder het appartement, ik zou niet weten wat dit appartement mist, met zes dames hebben wij hier een heerlijke tijd gehad. Hier een weekje logeren was pure verwennerij, en dat op 5 min lopen van de piste, een toppertje dus!!

Schitterend in een mooi dal gelegen accomodatie. Luxe, nieuw en schoon complex. Met parkeergarage en jaccuzi/sauna. Vriendelijke en behulpzame beheerders (spreken Nederlands)

Rustig dorpje (op mmoment dat wij er waren), bakker op loopafstand, supermarkt op 5 minuten rijden met auto.

Heerlijk appartement

eric
6-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

App. Mont Blanc Estate voldoet aan de wensen van de verwende vakantieganger. Het is ruim, heeft heerlijke badkamers mooie keuken en een fijne inrichting met prima internet mogelijkheden.

Vlak achter het appartement een klein maar leuk skigebied. Wil je meer is slechts een paar autominuten verder Chatel en Avoriaz binnen bereik met alles wat je als wintersporter wenst. Goede restaurants maken het compleet..

Echt een aanrader!

Marjorieke
22-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Mont Blanc Alpine Estate! De appartementen zijn erg luxe en liggen vlakbij de piste. Fijn ook dat alles nieuw en schoon was. De wellness was elke keer erg rustig na het skieen, wat prettig was. Het dorp heeft een aantal echt goede restaurants, je hebt er voor ieder wat wils; van fine dining tot een superlekkere raclette! Het skigebied is ook groot en de verschillende plaatsen zijn goed met elkaar verbonden. Je hebt ook leuke restaurantjes om te lunchen.

Het was kortom echt een aanrader. We zijn ook al in een ander appartement van deze zelfde organisatie geweest (Romex Restate) in Gerlos. We hebben daar dezelfde ervaring. Het was zo goed, dat ik er volgende week ook met collega’s heen ga. Dit keer gaan we naar Kaprun.

In 1 woord geweldig!

Joris
22-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onze wintersport in dit appartementencomplex was in 1 woord geweldig! De appartementen zijn heel gezellig ingericht, zo hadden wij zelfs een open haard in het 4 persoonsappartement . Verder is er een goede wellness bij, schoenenwarmers in de skieberging etc. Er is aan alles tot in de kleinste details gedacht bij het inrichten van het appartement en het complex. Skigebied en restaurants ook prima. Wij zouden hier wel terug willen komen!
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een week in September in het appartementencomplex verbleven. Absolute topplek, fantastische omgeving, leuk dorp met leuke restaurantjes. Mooi wandelgebied, simpelweg een plek voor een luxe topvakantie

Mooie accomodatie

Familie Spijkerman
22-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen van Mont Blanc Alpine Estate zijn bijzonder mooi ingericht en wij hadden een prachtig uitzicht over het dal en konden in de verte Chatel zien. In de zomer met de liftjes door het hele gebied kunnen is erg leuk, zelfs voor kinderen die niet van wandelen houden...Het gebruik kunnen maken van sauna en bubbelbad was perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mont Blanc Alpine Estate in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mont Blanc Alpine Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mont Blanc Alpine Estate scoort een 9.03 uit 10 op basis van 27 reviews.