Hotel Les Cornettes

Vriendelijk personeel

Raijmakers
23-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Vriendelijk personeel. Ook de kwaliteit van het eten is erg goed. Wel is het verstandig om ruim van te voren te reserveren als men er wil gaan eten indien men niet in het hotel overnacht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Cornettes in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Cornettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.