Appartement L'Echo de La Corne

Appartement
Appartement L'Echo de La Corne

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor L'Echo de La Corne voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement L'Echo de La Corne

Urlaub auf der Baustelle...

Weber
26-8-2010

Pro: Das relativ geraeumige Dach-Appartment ist ok fuer 3 Personen (ungeeignet fuer die ausgewiesenen max 5). Einrichtung enthaelt Alles, was man braucht (sogar eine fuer Frankreich unuebliche Teekanne!); gutes, neueres Doppelbett.

Con: Unglaubich staubig, da uralte Teppichtapeten an den Waenden - Allergikers Alptraum. Moebel und Geschirr lieblos zusammengewuerfelt, z.Tl. eher Sperrmuellqualitaet. Gelegen direkt an einer Hauptstrasse, SEHR LAUT!! Haus und Garten extrem vernachlaessigt und ungepflegt, da Eigner gerade aus/-umbaut = Wohnen mitten auf der Baustelle.

Fazit: Nicht zu empfehlen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Echo de La Corne in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Echo de La Corne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Echo de La Corne scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.