Hotel Esprit Montagne

Hotel Esprit Montagne
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

104 reviews over Hotel Esprit Montagne in het Nederlands

Een prima hotel, waar je écht op vakantie bent!

Fam. Huibregtse
4-8-2018

Nu hebben wij altijd al een vakantiegevoel als we thuis de deur uitgaan, maar als je de drempel over gaat bij dit hotel wordt dit vertienvoudigd. Een heel fijne ontvangst in het hotel, waar alleen mensen werken die dit met erg veel plezier doen, werkelijk in alles voor je klaar staan op welk moment van de dag het ook is. Ze organiseren zelf ook wandelingen waarbij ze je over de omgeving informeren onderweg. Wil je zelf een wandeling gaan maken geven ze je complete informatie en een print van de wandeling mee, zodat je op de mooiste plekjes komt.

Een ander punt wat zeker niet onvermeld mag blijven zijn de maaltijden. Een erg compleet ontbijtbuffet wat steeds wordt bijgevuld en niet te vergeten het diner, wat met veel passie en variatie door de kok in elkaar wordt gezet, overheerlijke smaakcombinaties die in de mooiste creaties op tafel komen.

Kortom, een unieke plaats om te vertoeven en zeker ook een plaats om terug te komen!

Rustig dorp en de gondel op loop afstand

Robin
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jaren gelden ben ik hier allleen geweest voor een diner en de sfeer beviel goed. Dit jaar hadden we behoefte om kerst buiten de deur te vieren en het liefst een witte kerst. Alles in het hotel is netjes verzorgd en wat je vraagt wordt direct uitgevoerd. Skitoer heeft me weer vee nieuwe pistes in dit gebied laten ontdekken en de sneeuwwandeling was ook een super avontuur! Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken! Het ontbijt is zeer uitgebreid en het diner is haut cuisine! Iedere avond een feestje om de maaltijden te zien en proeven!

Dit doen we écht nog eens voor het totaalconcept!

Renske en Bart
3-9-2017

De culinaire hoogstandjes, verhouding kwaliteit-prijs, het zeer vriendelijke personeel, de begeleide wandelingen, de tuin, de hygiëne, ruime kamer.

Gezien de culinaire hoogstandjes minder geschikt voor kleine kinderen.

De badkamer was wat gedateerd, maar schoon en apart toilet.

Sneeuwfun

Sfeervol, gezellig, behulpzaam, fantastisch.

Anton de Wit
24-8-2017

Het is de ervaring die je zelf moet beleven t.a.v. het hotel Esprit Montagne in de Franse Alpen. Mijn vrouw en ik hebben een fantastisch week gehad. Het hotel creëert een sfeer waardoor iedereen zich thuis voelt , hierdoor ontstaan contacten die ongedwongen tot stand komen. De eigenaar en het personeel staan altijd klaar voor je, met tips over wandelroutes of andere activiteiten, het voelt als een warm bad. Ook organiseert het hotel wandelroutes en zijn zelf gids hierin, voor beginners en gevorderden. De belevenis die je tijdens wandelingen krijgt zijn zeer indrukwekkend. En dan de kok, de culinaire maaltijden die Raf je voorschotelt, zijn meestal overheerlijke smaakexplosies, schilderijen zijn het en overheerlijk!

Geweldige locatie, goed personeel, goede keuken.

Bert Hokken
13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een geweldige locatie. Ligt in een mooie omgeving waar het heerlijk wandelen is. Beetje fietsen is ook mogelijk. Zeer goed en behulpzaam personeel en een geweldige keuken.

• Ligging t.o.v. pistes9

Het team van Alke van Esprit montagne doet er alles aan om de client een onvergetelijke vakantie te doen ervaren. Dit is volop culinair genieten. Mogelijkheid om in het gebied met liften de bergen in te gaan om te wandelen, mountainbiken, klimmen, paragliden, zwemmen in meer van Genève, enz

Een pareltje in de Haute-Savoie

Wilma & Philip
11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de Haute-Savoie / Alpen vind je soms pareltjes waar gastvrijheid een nieuwe dimensie heeft gekregen, je in een mooie kamer met goede bedden heerlijk kunt slapen, een ruime tuin is met diverse soorten leuke meubeltjes, een topkok de scepter zwaait en met passie je elke dag de heerlijkste gerechten voorschotelt waarbij al je smaakpapillen exploderen zo heerlijk ..... ook als je geen kaas lust, het personeel er voor zorgt dat het je aan niets ontbreekt ongeacht dag of uur, je onder begeleiding van de eigenaren mooie wandeltochten kunt maken in de bergen, je "gewoon" een paar nieuwe wandelschoenen in bruikleen krijgt als je eigen wandelschoenen sneuvelen, je vrouw wordt verrast met een culinaire hoogstandje als ze tijdens haar verblijf jarig is, je alles kunt vragen zonder het gevoel te krijgen dat je lastig bent, zo'n pareltje is Hotel Esprit Montagne in La Chapelle D'Abondance.

Alke, Marieke, Raf en al het overig personeel, ontzettend bedankt voor de fijne week

die we, mede door jullie toewijding hebben beleefd. En Raf ...... De Efteling wacht op je. Wilma & Philip 24-06-2017

Fantastisch, heerlijk eten en geweldig personeel

Dirk Visser
3-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alke en zijn team zijn geïnteresseerd en begaan met hun gasten, willen weten wat je gaat doen en geven dan hele goede tips om de omgeving te verkennen. De kamers zijn ruim, schoon, hebben goede bedden. Badkamer met een bad. Misschien iets lastig als je niet goed ter been bent is douchen in bad. Het hotel heeft geen lift en drie etages. Hotel heeft veel andere faciliteiten ter beschikking, tv kamer, bar, lounge kamer. Het WiFi is wat gebrekkig maar daar kan Alke niets aan doen, hij heeft het snelste internet wat er is in de regio. Helaas was ik tijdens vakantie een paar dagen ziek, maar brood en thee op bed. En toen het wat beter ging boullion. Top service. In de keuken staat echt een geweldenaar die elke avond een feest op tafel kon zetten (Raf heel erg bedankt) we hebben een week om nooit te vergeten achter de rug. Als ik meer dan 5 sterren kon geven zou ik dat zeker doen. Echt een aanrader. En ik weet nu al waar ik volgend jaar naar toe ga. In een woord geweldig.

Fantastisch gastvrij erg lekker eten mooi wandelen

H v d Vreede
24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat het echt super is om hier te verblijven en te genieten van de gastvrijheid en het heerlijke eten.

Niets is teveel.

Mooie lokatie

wplu
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

fantastisch keuken. Goede ligging voor wandelen en pistes.

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esprit Montagne in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esprit Montagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.