9,4

Weer vandaag-3°-10°

• Ligging t.o.v. pistes8,9

103 reviews over Hotel Esprit Montagne in het Nederlands

Rustig dorp en de gondel op loop afstand

Robin, 3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jaren gelden ben ik hier allleen geweest voor een diner en de sfeer beviel goed. Dit jaar hadden we behoefte om kerst buiten de deur te vieren en het liefst een witte kerst. Alles in het hotel is netjes verzorgd en wat je vraagt wordt direct uitgevoerd. Skitoer heeft me weer vee nieuwe pistes in dit gebied laten ontdekken en de sneeuwwandeling was ook een super avontuur! Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken! Het ontbijt is zeer uitgebreid en het diner is haut cuisine! Iedere avond een feestje om de maaltijden te zien en proeven!

Dit doen we écht nog eens voor het totaalconcept!

Renske en Bart, 3-9-2017

De culinaire hoogstandjes, verhouding kwaliteit-prijs, het zeer vriendelijke personeel, de begeleide wandelingen, de tuin, de hygiëne, ruime kamer.

Gezien de culinaire hoogstandjes minder geschikt voor kleine kinderen.

De badkamer was wat gedateerd, maar schoon en apart toilet.

Sfeervol, gezellig, behulpzaam, fantastisch.

Anton de Wit, 24-8-2017

Het is de ervaring die je zelf moet beleven t.a.v. het hotel Esprit Montagne in de Franse Alpen. Mijn vrouw en ik hebben een fantastisch week gehad. Het hotel creëert een sfeer waardoor iedereen zich thuis voelt , hierdoor ontstaan contacten die ongedwongen tot stand komen. De eigenaar en het personeel staan altijd klaar voor je, met tips over wandelroutes of andere activiteiten, het voelt als een warm bad. Ook organiseert het hotel wandelroutes en zijn zelf gids hierin, voor beginners en gevorderden. De belevenis die je tijdens wandelingen krijgt zijn zeer indrukwekkend. En dan de kok, de culinaire maaltijden die Raf je voorschotelt, zijn meestal overheerlijke smaakexplosies, schilderijen zijn het en overheerlijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Esprit Montagne voor je op een rij gezet:

Geweldige locatie, goed personeel, goede keuken.

Bert Hokken, 13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een geweldige locatie. Ligt in een mooie omgeving waar het heerlijk wandelen is. Beetje fietsen is ook mogelijk. Zeer goed en behulpzaam personeel en een geweldige keuken.
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het team van Alke van Esprit montagne doet er alles aan om de client een onvergetelijke vakantie te doen ervaren. Dit is volop culinair genieten. Mogelijkheid om in het gebied met liften de bergen in te gaan om te wandelen, mountainbiken, klimmen, paragliden, zwemmen in meer van Genève, enz

Een pareltje in de Haute-Savoie

Wilma & Philip, 11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de Haute-Savoie / Alpen vind je soms pareltjes waar gastvrijheid een nieuwe dimensie heeft gekregen, je in een mooie kamer met goede bedden heerlijk kunt slapen, een ruime tuin is met diverse soorten leuke meubeltjes, een topkok de scepter zwaait en met passie je elke dag de heerlijkste gerechten voorschotelt waarbij al je smaakpapillen exploderen zo heerlijk ..... ook als je geen kaas lust, het personeel er voor zorgt dat het je aan niets ontbreekt ongeacht dag of uur, je onder begeleiding van de eigenaren mooie wandeltochten kunt maken in de bergen, je "gewoon" een paar nieuwe wandelschoenen in bruikleen krijgt als je eigen wandelschoenen sneuvelen, je vrouw wordt verrast met een culinaire hoogstandje als ze tijdens haar verblijf jarig is, je alles kunt vragen zonder het gevoel te krijgen dat je lastig bent, zo'n pareltje is Hotel Esprit Montagne in La Chapelle D'Abondance.

Alke, Marieke, Raf en al het overig personeel, ontzettend bedankt voor de fijne week

die we, mede door jullie toewijding hebben beleefd. En Raf ...... De Efteling wacht op je. Wilma & Philip 24-06-2017

Fantastisch, heerlijk eten en geweldig personeel

Dirk Visser, 3-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alke en zijn team zijn geïnteresseerd en begaan met hun gasten, willen weten wat je gaat doen en geven dan hele goede tips om de omgeving te verkennen. De kamers zijn ruim, schoon, hebben goede bedden. Badkamer met een bad. Misschien iets lastig als je niet goed ter been bent is douchen in bad. Het hotel heeft geen lift en drie etages. Hotel heeft veel andere faciliteiten ter beschikking, tv kamer, bar, lounge kamer. Het WiFi is wat gebrekkig maar daar kan Alke niets aan doen, hij heeft het snelste internet wat er is in de regio. Helaas was ik tijdens vakantie een paar dagen ziek, maar brood en thee op bed. En toen het wat beter ging boullion. Top service. In de keuken staat echt een geweldenaar die elke avond een feest op tafel kon zetten (Raf heel erg bedankt) we hebben een week om nooit te vergeten achter de rug. Als ik meer dan 5 sterren kon geven zou ik dat zeker doen. Echt een aanrader. En ik weet nu al waar ik volgend jaar naar toe ga. In een woord geweldig.

Fantastisch gastvrij erg lekker eten mooi wandelen

H v d Vreede, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat het echt super is om hier te verblijven en te genieten van de gastvrijheid en het heerlijke eten.

Niets is teveel.

Mooie lokatie

wplu, 17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

fantastisch keuken. Goede ligging voor wandelen en pistes.

Een hotel, waar je je meteen thuis voelt.

Tini, Ria en Jan, 5-9-2016

In dit hotel weten ze wat gastvrijheid betekent. Iedereen staat hier voor je klaar. Attent en vriendelijk personeel. Alke, de eigenaar, weet je dagelijks te verrassen met een mooie route, op maat voor je samengesteld. En als je 's avonds aanschuift voor het diner begint het feest pas echt. De kok maakt de lekkerste dingen met combinaties van gerechten, die je zelf nooit had kunnen bedenken.

Prima bedden, volop ruimte in het hotel om te lezen, te kletsen of tv te kijken. Of genieten in de prachtige tuin.

Kortom een hotel waar alles klopt.

We hebben een aantal aanbieders voor Esprit Montagne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esprit Montagne in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esprit Montagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esprit Montagne scoort een 9.38 uit 10 op basis van 105 reviews.