Géén boekingskosten

Hotel Esprit Montagne

FrankrijkRhône - AlpsLa Chapelle d' Abondance

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Esprit Montagne voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 114 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 114 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

117 Reviews over Esprit Montagne

• 9Jeroen27-03-2022

Gastvrij en in 1 woord fantastisch! Wat hebben we genoten van de gastvrijheid van Alke en zijn team!

Aanrader!

• 10Bernard16-02-2020

Was hier voor de 2e keer en wederom in alle opzichten een fantastisch skiweekend gehad! Hotel is landelijk gelegen met ruime parkeergelegenheid. Door renovatie van de badkamers heeft het comfort een geweldige boost gekregen! De sfeer is heel informeel en gezellig dankzij de inzet van alle (Nederlandse) medewerkers onder leiding van Alke. Culinair overtreft de keuken de stoutste verwachtingen! Heel bijzonder voor een hotel met deze schaalgrootte. Prima mogelijkheden voor skiën en wandelen in de directe omgeving. Echt een aanrader!

• 9Ingrid25-09-2019

Zeer aangenaam en prettig met persoonlijke tint

Het hotel ligt op een prachtige locatie in en echt wandel ( en skigebied) De dorpjes rondom zijn in september vrijwel uitgestorven.

• 9Hans14-09-2019

Fantastisch!

Het verblijf overtrof onze verwachting; alle positieve reviews bleken te kloppen! Vriendelijkheid en een enorme inzet om het de gasten naar de zin te maken vormt de kern van de eigenaar Alke en zijn staf. Zelden hebben we zo exclusief gegeten! Een plek om nooit te vergeten.

• 8Theo en Marijke Pigge01-09-2019

Fantasttisch

Zeer gastvrije ontvangst op 17 augustus, we verbleven er tot 24 augustus. Culinair arrangement. Elk menu was een schilderij niet alleen van uiterlijk maar ook een pallet van smaken, TOPKOK. Een leuke wijnproeverij op de zondag en heerlijke menu's op andere dagen. Verblijf heerlijk tijdens een regendag in de relaxruimte. Kamers prima, fijn verblijf, fijn eten en natuurlijk een schitterende omgeving. Een aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Linda13-07-2019

Culinaire verwennerij na een dag in de bergen

Heerlijk eten bereid door een superkok (met veel verse lokale producten en uitgebalanceerd smaakcombinaties) en daarnaast een geweldig mooie uitvalsbasis om ook in de zomer de bergen in te gaan (wandelen, MTB, trailrunning). De Chablais is een relatief rustig berggebied met heel veel gevarieerde wandelpaden en de mooiste uitzichten en onderweg kom je steenbokken tegen en kraakheldere bergmeertjes om in te plonsen. De berghutten hebben bovendien de allerlekkerste tarte myrtille.

• 9Kees van den Nieuwenhuizen06-07-2019

Heerlijk hotel.

We hebben voor het eerst 'n wandel arrangement geboekt. Esprit Montagne was ons in de vakantiegids al eerder opgevallen. Dit jaar dan maar geboekt. De reviews zijn lovend en dat kunnen wij beamen. Alles klopte de service, met gids wandelen en toch zeker het eten. In een woord Top wat we hier hebben mogen beleven. Volgend jaar gaan we zeker weer 'n wandel arrangement boeken na deze geweldige ervaring.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter Linders03-07-2019

Onvergetelijk.

Wij hebben een super tijd gehad in het hotel . Alles klopte . WE hadden een culinair arrangement, echt uniek en heerlijk gegeten. De gastvrijheid en dienstbaarheid staan bovenaan . Ook hebben we in die week mogen genieten van een wijnproeverij gegeven door eigenaar Alke en een geweldige bergwandeling ook weer geleid door Alke (jawel) met zeer kundig wandeladvies voor in de bergen. Zoals gezegd is ook het hele (jonge)team enorm dienstbaar en aardig. Mijn vrouw en ik hebben een geweldige tijd gehad.

• 10Hildi Mienes30-03-2019

Perfect

Nog nooit zulk prachtig eten gezien en dan de smaak, super!!! Heel persoonlijk personeel, dus super gastvrij. Fakkeltocht in de avond naar de waterval is een aanrader. Het ontbreekt je aan niets, wat een heerlijk ontbijt buffet. Leuke wijnproeverij voor weinig geld. Ik ga er zeker weer eens heen!!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Peter en Ineke Cobussen24-02-2019

Na een aantal jaren toch maar weer eens op wintersport. We hebben er van genoten. Heel prettig hotel met vriendelijk personeel. Buiten het skiën, op veelal groene en blauwe pistes, was er nog veel meer te doen. Met Alke een wandeling op sneeuwschoenen gemaakt en een fantastische wandeling op sneeuwschoenen met fakkels naar de bevroren waterval. Je hoeft je niet te vervelen. Het eten is prima, de kok doet zijn uiterste best van elk diner weer een feestje te maken. Wij hadden ook nog het geluk een week met volop zon en elke dag een strak blauwe hemel te hebben.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Hotel Esprit Montagne info