Géén boekingskosten

Appartement Chalet Marie

FrankrijkRhône - AlpsLa Chapelle d' Abondance

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chalet Marie voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• 8.8Inrichting

Appartement info

6 Reviews over Chalet Marie

• 9Edgar Brendel26-05-2014

Heerlijk ruim en sfeervol appartement

Het skigebied is geweldig voor zowel de beginnende als de gevorderde skiër. Dit appartement vinden we zo mooi, ruim en sfeervol dat we al voor de 4e keer hier naar toe zijn gegaan. Een echte aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9SEM31-03-2014

ideaal gezinsappartement

Frankrijk stond bij ons bekend om zijn kleine appartementen. Tot we dit appartement tegen kwamen! Al een aantal jaren achtereen verblijven wij hier voor een weekje wintersport met 6 tot 7 personen. Twee badkamers maakt dat iedereen weer snel is opgefrist na een heerlijke dag skiën en samen koken is geen probleem in de goed geoutilleerde keuken. Ideaal voor een groot gezin of een groep.

• 9Van de Water31-03-2014

Heerlijk appartement

Fijn modern ingericht appartement. Eigenaar heeft zijn best gedaan om het hierin te inversteren met nieuw meubilair en inrichting ipv oude tweedehands spullen. Alles werkt erg functioneel. Garage is een enorme bonus. Dicht bij de ski lift en erg convenient dicht bij Chapelle d'abondance en Chatel.

• 8Hannelore Bok 22-03-2014

mooi appartement

Mooi appartement, goed en gezellig ingericht. Lift dichtbij. Auto kon in een garage staan.

• 9Marielle04-03-2014

Heerlijk huis op een perfecte locatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Prachtige pistes, fijn appartement (ruim, gezellige en complete inrichting en fijne bank en bedden!). Ook de locatie is perfect, direct onder aan de gondel. Het enige wat ontbrak was de broodjes-service en zon op het balkon aan het einde van de dag. Maar we hebben direct weer geboekt voor volgend jaar dus zo erg was dat niet.

• 9Sjoerd22-01-2008

Perfecte appartement voor 7 personen